En dan zomaar Olympisch kampioen worden voor Lochte en Phelps.quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:36 schreef RobertoCarlos het volgende:
"Boosheid over het missen van de finale is een motivatie voor deze finale van de 100 meter?"
"Nou, ook voor de komende jaren hoor!"![]()
Dat is normaal.quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:39 schreef TheArt het volgende:
Sebas ligt na 50 meter al zo ver achter.
Ik moet niet meer analyserenquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:37 schreef TheVulture het volgende:
als ie rond de 48;30 kan zwemmen is het misschien nog genoeg voor brons
De start alleen al was waardeloos, lag na 20 meter al bijna een lengte achter..quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:41 schreef TheVulture het volgende:
Hij moet op de eerste 50m iets meer gas kunnen geven en dan kan ie er in het tweede stuk wel overheen komen
Goed gedaan dusquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:44 schreef TheArt het volgende:
Even opgezocht. Verschuren is in dit toernooi qua PR van 48,72 naar 48,27 gegaan en dit seizoen had hij voor dit toernooi zelfs maar 48,99 gezwommen.
En elfde plaatsen niet te vergeten. Morgen wellicht een vijfde en zesde plaats ...quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:49 schreef TheVulture het volgende:
We grossieren wel in 7e en 8e plaatsen in finales tot nu toe trouwens
5e plaats voor Nick Driebergen? Zou mooi zijn.quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:51 schreef Vancoen het volgende:
[..]
En elfde plaatsen niet te vergeten. Morgen wellicht een vijfde en zesde plaats ...
(o jee, de doemdenker in mij staat op).
We halen alleen wel een stuk meer finaleplaatsen dan in Rome, dus dat is positief.quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:51 schreef Vancoen het volgende:
[..]
En elfde plaatsen niet te vergeten. Morgen wellicht een vijfde en zesde plaats ...
(o jee, de doemdenker in mij staat op).
Ja dat is wel zo... er zit zeker progressie in bij sommige zwemmers... ik hoop alleen wel dat of Heemskerk of Kromo morgen een medaille pakt... liefst allebei natuurlijk maar Halsall en Courts zijn levensgevaarlijk... en die Amerikaanse dames zitten ook op het vinkentouwquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:56 schreef TheArt het volgende:
[..]
We halen alleen wel een stuk meer finaleplaatsen dan in Rome, dus dat is positief.
Voor hun zelfvertrouwen zou een medaille inderdaad mooi zijn. Dan weten ze ook dat het in Londen mogelijk is. Bovendien past het ook wel bij hun carrières. Het mooiste zou zijn als Heemskerk de 100 wint en Kromo de 50!quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo... er zit zeker progressie in bij sommige zwemmers... ik hoop alleen wel dat of Heemskerk of Kromo morgen een medaille pakt... liefst allebei natuurlijk maar Halsall en Courts zijn levensgevaarlijk... en die Amerikaanse dames zitten ook op het vinkentouw
Ik had meer dit in gedachtenquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:00 schreef Vancoen het volgende:
[..]
Voor hun zelfvertrouwen zou een medaille inderdaad mooi zijn. Dan weten ze ook dat het in Londen mogelijk is. Bovendien past het ook wel bij hun carrières. Het mooiste zou zijn als Heemskerk de 100 wint en Kromo de 50!
Hoeft niet hoor, dan worden ze gelijk ook favoriet voor goud in London.. en wordt de druk ook gelijk weer erg hoog.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:00 schreef Vancoen het volgende:
[..]
Voor hun zelfvertrouwen zou een medaille inderdaad mooi zijn. Dan weten ze ook dat het in Londen mogelijk is. Bovendien past het ook wel bij hun carrières. Het mooiste zou zijn als Heemskerk de 100 wint en Kromo de 50!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |