Hoezo, wat, waar, waarom?quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:57 schreef lezzer het volgende:
Nou, het wordt nu zielig.
-zal ik wel een note voor krijgen-
Neh meestal niet. Soms is het een optelsom en krijg je een ban.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:39 schreef Blue-eyes het volgende:
Hoe zit dat met die notes eigenlijk, krijg je een ban als je er een x-aantal hebt?
nerveus voor vakantie?quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:52 schreef NanKing het volgende:
Hoi ik post. Ik heb mijn koffer ingepakt, camera is aan 't opladen en ben nu al bloednerveus
. Morgen ga ik naar mijn lief en dan dinsdag vliegen we.
Man man man ik en vakanties
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ijs_beer fan!
quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:02 schreef NanKing het volgende:
Ja weet je waarom ik oa zo nerveus ben![]()
Oh dat had ik ook pas een paar jaar terug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Keigaaf vond ik het. Gewoon niet uit het raam kijken bij het opstijgen en dan is er niks aan het handje![]()
Dat zocht ik ja! Thanks!quote:
Oh dus het is voor jullie allebei spannendquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:12 schreef NanKing het volgende:
Aww lief. Lief heeft ook nooit gevlogen, ja toen ze 3 was
.
Skunk, wat gaaf!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:31 schreef skunkasaur het volgende:
Ja wat moet ik daar nou over zeggen
Ik vertel wel hoe het was als het voorbij is. ZondagEn dan ook details.
zondag al over? verrek zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ook leuk dat die ouders daar ook niet moeilijk over doen. Vaak geven ze zo'n meisje dan toch een krampachtig lang haar met staartjes en een jurk , in de hoop dat ze er dan overheen groeitquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:12 schreef lezzer het volgende:
Hoera voor Skunk
Ik was bij de kapper, zit ik daar in de stoel. Een stoel verderop een meisje van een jaar of 7/8.
Ik eerst nog denken "is dat nou een jongen of een meisje".
"ja" zegt die kapster, "dat is heel leuk, die wil altijd als een jongen geknipt worden".
Ze kwam er met een stoer stekelhoofd uit![]()
Een tomboy in wording
grijnz... sorryquote:
Ja, dat vond ik ook heel leuk eigenlijkquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:28 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Ook leuk dat die ouders daar ook niet moeilijk over doen. Vaak geven ze zo'n meisje dan toch een krampachtig lang haar met staartjes en een jurk , in de hoop dat ze er dan overheen groeit
Jij ligt nog steeds bij je date in bed?quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
grijnz... sorry
maar veel plezier hoor schat![]()
ik zit braaf op mn werkquote:
ik ben voor zover ik weet niet op tv geweestquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:48 schreef skunkasaur het volgende:
Oh, ik moet er ineens weer aan denken. Over welk zwembad zat jij nou in de commissie tegen sluiting? Ik zag een rapportage over een zwembad dat dicht moest en dat werd uitgesteld op TV Noord, maar ik herkende jou nergenshihihi
in heel t noorden sluiten de zwembaden momenteel met bosjes.. dus is sowieso altijd relevant....quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:59 schreef skunkasaur het volgende:
Aah. Hmm. Ik weet ook niet meer om welk zwembad het ging.
Oh hee maar ik weet wel waar jij woont en de rapportage was relevant. Toen. Dacht ik.
He bah.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
in heel t noorden sluiten de zwembaden momenteel met bosjes.. dus is sowieso altijd relevant....
Wrom?quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Van iemand. Ghigihghig. Niet van het leven.
Van het door Zweden, Denemarken, Duitsland en Nederland rijden. Plus het niet slapen.quote:
Goh, de jeugd van tegenwoordig kan ook niks meer hebbenquote:Op donderdag 28 juli 2011 18:49 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Van het door Zweden, Denemarken, Duitsland en Nederland rijden. Plus het niet slapen.
Awh, we hadden moeten koffie drinken verdorie.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:43 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik reed vandaag door Groningen.En toen keek ik nog even of ik een Skunkasaur zag, maar helaas.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:11 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Awh, we hadden moeten koffie drinken verdorie.
Wat een trutquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:51 schreef lezzer het volgende:
Fak.
Heb ik net Duits brood gekocht, zeg maar écht lekker brood. ¤ 2,99 betaald, laat ik het op die toonbank liggen. Kom ik net thuis achter pas ook.
Dan ben ik echt zo'n autist hè
Niet dat die verkoopster me even nakomt ook hè met dat brood. Aaaarrrggghhh.
Ja, ik had me heel erg verheugd op dat brood ja
Hij is dood. Werkt met deze techniek:quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:43 schreef Blue-eyes het volgende:
Ik kan om dat soort dingen echt in janken uitbarsten... pure dierenmishandeling
Waarom moeten die beesten eerst lijden, maak ze dan gewoon meteen dood![]()
Goed bezigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
merken ze toch niks van na 5 minutenquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:43 schreef Blue-eyes het volgende:
Ik kan om dat soort dingen echt in janken uitbarsten... pure dierenmishandeling
Waarom moeten die beesten eerst lijden, maak ze dan gewoon meteen dood![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:06 schreef lezzer het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Jammer dat het Jennifer niet is...Je ziet d'r hoofd en een lekker lijf, waarom zouden we de illusie laten verpesten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Psh. Ik wou dat ik jouw leven had. Stfu, woman.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:54 schreef Vanyel het volgende:
Was schoon, kast opgeruimd, aan het nadenken over lekker eten.
Kan ik er niet beter meteen een eind aan maken?
Ja jij bent toch 20 ofzo? Toen ik 20 was, zag mijn wereld er ook ietsje anders uit heur!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:04 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Psh. Ik wou dat ik jouw leven had. Stfu, woman.
quote:my deepest sympathy is with those affected in Norway. you are a beautiful city and beautiful people and I send my heart and love.
quote:yeah, no shit. But Oslo isn't. ever been there? RT @Bregjemul @Pink norway is a country ..
Heel sneaky, en het valt me ook tegen van haar...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:10 schreef Vanyel het volgende:
Oh wacht, ik ben weer te snel (maar volgens mij is dit een sneaky way out)
[..]
Dat!quote:
Is challenge day, komt uit de US. Is om kids te laten beseffen dat iedereen problemen heeft en om meer respect voor elkaar te krijgen. Mooi concept vind ik.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:19 schreef lezzer het volgende:
Daar hoorde ik vanmorgen wat over op de radio. Ging dat over pesten?
quote:Genezingscentrum Yvette Lont failliet
Het christelijke genezingscentrum Op de Rots van Yvette Lont is failliet. In het centrum aan de Amsterdamse Montelbaanstraat hielp Lont niet alleen prostituees en verslaafden, maar ‘genas’ ze ook homo’s van hun geaardheid en aidspatiënten.
Het christelijk therapeutisch opvangcentrum Op de Rots van Yvette Lont, die tegenwoordig de achternaam Laclé draagt, ging failliet aan een gebrek aan inkomsten uit AWBZ-gelden en subsidies en te hoge personeelskosten, meldt de website Goedgelovig.nl.
Over Op de Rots kwamen regelmatig klachten naar buiten, bijvoorbeeld dat cliënten als onderdeel van hun afkicktherapie werden ingezet om klussen in huizen van stafleden te klaren.
Yvette Lont (Laclé) was aanvankelijk zelf prostituee. Ze kwam regelmatig in het nieuws toen zij nog betrokken was bij de ChristenUnie. In 2002 werd ze voor die partij gekozen tot lid van de stadsdeelraad van Amsterdam Zuidoost. In 2007 noemde ze in een ingezonden stuk in een dagblad homo’s ‘geestelijk dood’.
In 2008 stapte Lont uit de ChristenUnie nadat die partij besloot niet expliciet vast te leggen dat homoseksuelen geweerd moeten worden uit bestuursfuncties. Ze richtte in 2010 een eigen politieke partij op: de Evangelische Partij Nederland. De partij kreeg bij de Tweede Kamerverkiezingen in 2010 niet meer dan 924 stemmen.
Waarom is dat sneu?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:29 schreef lezzer het volgende:
Mmm, ik weet niet of ik nou helemaal begrijp waar het om draait
Dit is ook sneu:
[..]
Zegt de naam Jenny Goeree je iets?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:47 schreef Nirak het volgende:
Ik vind het vooral een eng idee dat nog 924 mensen op die club gestemt hebben....
Een presidentskandidate in de USA heeft ook een heropvoedingskamp voor homoseksuelen. Maar dat dit soort achterlijke praktijken ook in NL bestaan wist ik niet...
Ahquote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:03 schreef lezzer het volgende:
[..]
Smiley vergeten. Was sarcastisch bedoeld
Moest dat nou?quote:
dusquote:Een vrouwenpaar en een mannenpaar zijn van het biologisch ouderschap uitgesloten. Ze zijn niet in staat samen een kind te ‘maken’. Zij onteren elkaars lichaam. Zij brengen veeleer de dood voort. De meest geliefde techniek van mannelijke homo’s is zeer aidsgevaarlijk. Homo’s waren lange tijd de grootste aidsverspreiders in de westerse wereld.
Ik moet daar echt alleen maar lachen. Gek sneu wijf dat het is.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Moest dat nou?
Zit ik weer de hele avond geschifte reli-shit te lezen over hoe ik zal branden in de hel
Mary tegenwoordig amerikaanse?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:15 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik moet daar echt alleen maar lachen. Gek sneu wijf dat het is.![]()
Of die amerikaanse
Mary
Nu dus welquote:
Ja dat weet ik toch schatje.quote:
"citeerde"quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:20 schreef lezzer het volgende:
Mary is al jaren niet meer onder ons
Maar, ik was net aan het editten toen je quote (hoe schrijf je dat eigenlijk?)
Wat een prachtig verhaal...quote:
Kan de link niet meer vinden...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:42 schreef wonderer het volgende:
Nieuwe blogpost, voor hen die interesse hebben.
Ik ben een DM-sletje.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:04 schreef Vanyel het volgende:
Bovendien kun je gewoon je DM's terugkijken. Of DMen jullie zooooveel dat dat niet meer lukt.
Net zoals andere littekens, neem ik aan. Je zult het altijd blijven zien maar ze worden mettertijd wel lichter. Hoop ikquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:16 schreef Bakfiets. het volgende:
Ziet er goed uit Wonderer! Hoeveel vervagen die littekens nog?
Dat ken ik helemaal niet! Maar wel heel erg leuk, ik hou wel van die platte humorquote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:00 schreef lezzer het volgende:
Wat ik nou weer zie op TV
Gooische Frieten....
Niet bij het begin, achter het station. Er zal daar nog wel ruimte zijn, maar de boten doen dan hun best nog niet. Verder weet ik het niet.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 08:30 schreef lezzer het volgende:
Hier nog Amsterdamkenners met tips voor een plek langs de gaypride route? Laatste keer dat ik er was, was 12 jaar geleden. Ik denk dat het toen minder druk was
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:00 schreef lezzer het volgende:
Wat ik nou weer zie op TV
Gooische Frieten....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Ik smelt hier.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nooooooooooooooh jaloers Bakfiets!!!
Vertel!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:54 schreef Nirak het volgende:
Ik heb net een kat geborsteld met de ferrrrrminator. Vondt hij niet leuk, maar het werkt wel
vorige week deed het zeerder... scheelt dat er niets tegen die blauwe plekken aan kan komen dus dan is dat ook minder gevoelig. Stevig gips er om.quote:
jij blijquote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:52 schreef Vanyel het volgende:
Volgens mij had ik hier nog niet gemeld dat we een eter hebbenyeah!!!!!!!!!!! how cute!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Volgens mij had ik hier nog niet gemeld dat we een eter hebbenHeb je nou een kind zonder wenkbrauwen gebaard?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Volgens mij had ik hier nog niet gemeld dat we een eter hebbenOMG, ik had een niet zo geweldige dag maar Dottir made my daySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een scheet zeg!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:16 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Heb je nou een kind zonder wenkbrauwen gebaard?
Of eigenlijk met, maar ze zijn wat moeilijk te vinden.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Ja, dat is inderdaad een erg mooie film. En Traci Dinwiddie is natuurlijkquote:Op zondag 31 juli 2011 08:05 schreef lezzer het volgende:
Hoi
Gisterenavond Elena Undone gekeken. Zeer de moeite waard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |