Dat ken ik helemaal niet! Maar wel heel erg leuk, ik hou wel van die platte humorquote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:00 schreef lezzer het volgende:
Wat ik nou weer zie op TV
Gooische Frieten....
Niet bij het begin, achter het station. Er zal daar nog wel ruimte zijn, maar de boten doen dan hun best nog niet. Verder weet ik het niet.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 08:30 schreef lezzer het volgende:
Hier nog Amsterdamkenners met tips voor een plek langs de gaypride route? Laatste keer dat ik er was, was 12 jaar geleden. Ik denk dat het toen minder druk was
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 09:00 schreef lezzer het volgende:
Wat ik nou weer zie op TV
Gooische Frieten....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Ik smelt hier.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nooooooooooooooh jaloers Bakfiets!!!
Vertel!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:54 schreef Nirak het volgende:
Ik heb net een kat geborsteld met de ferrrrrminator. Vondt hij niet leuk, maar het werkt wel
vorige week deed het zeerder... scheelt dat er niets tegen die blauwe plekken aan kan komen dus dan is dat ook minder gevoelig. Stevig gips er om.quote:
jij blijquote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:52 schreef Vanyel het volgende:
Volgens mij had ik hier nog niet gemeld dat we een eter hebbenyeah!!!!!!!!!!! how cute!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Volgens mij had ik hier nog niet gemeld dat we een eter hebbenHeb je nou een kind zonder wenkbrauwen gebaard?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Volgens mij had ik hier nog niet gemeld dat we een eter hebbenOMG, ik had een niet zo geweldige dag maar Dottir made my daySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een scheet zeg!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 16:16 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Heb je nou een kind zonder wenkbrauwen gebaard?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of eigenlijk met, maar ze zijn wat moeilijk te vinden.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Ja, dat is inderdaad een erg mooie film. En Traci Dinwiddie is natuurlijkquote:Op zondag 31 juli 2011 08:05 schreef lezzer het volgende:
Hoi
Gisterenavond Elena Undone gekeken. Zeer de moeite waard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |