gek he met een kort pittig kapsel op die leeftijdquote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:46 schreef beertjepaddington het volgende:
Het kost de Harry Potter-ster veel moeite om mannen te vinden die echt geïnteresseerd in haar zijn.
Tis wel een lief koppie, wie weet hoe ze in het echt is.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:17 schreef veewee het volgende:
Ik wens 'r sterkte! Volgens mij is dat kind nog hartstikke jong, maar dat korte haar geeft haar naar mijn bescheiden mening een oude kop.
Hmmmm daar heb je ook wel weer een punt natuurlijk, maar ik ben bang dat ik na deze opmerking al weinig kans meer bij d'r maak....quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:20 schreef Killjoy het volgende:
[..]
Tis wel een lief koppie, wie weet hoe ze in het echt is.
Fuck, concurrentie dus...quote:Op woensdag 8 juni 2011 03:43 schreef einzeinz het volgende:
[ afbeelding ]
Haar sexy kontje![]()
Emma Watson kan mij krijgen, niet Angelina Jolie, niet Reese Witherspoon, niet Jessica Alba, niet Jeniffer Lopez, NEE! Ik wil Emma!!!
wtf... ze ziet er nog steeds uit alsof ze 12 is.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:17 schreef veewee het volgende:
Ik wens 'r sterkte! Volgens mij is dat kind nog hartstikke jong, maar dat korte haar geeft haar naar mijn bescheiden mening een oude kop.
Lieg niet, slettebak, je zou ze allemaal doen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 03:43 schreef einzeinz het volgende:
Emma Watson kan mij krijgen, niet Angelina Jolie, niet Reese Witherspoon, niet Jessica Alba, niet Jeniffer Lopez, NEE! Ik wil Emma!!!
Nou je kan haar vinden bij de bushaltequote:Op woensdag 8 juni 2011 03:43 schreef einzeinz het volgende:
[ afbeelding ]
Haar sexy kontje![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 21:48 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was toch een leuke man met humor?
Zie je wel, vrouwen vallen altijd op foute gasten!quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:04 schreef beertjepaddington het volgende:
Als het aan menig lezer en filmkijker lag, zouden ze Emma Watson met plezier gekoppeld hebben aan Daniel 'Harry Potter' Rudcliffe, of zelfs aan tegenspeler Rupert grint (Ron Weasly). Maar Emma viel voor iemand anders op de set, namelijk Tom Felton, die bad boy Draco Malfoy vertolkt.
Spijtig dat ik er niet bij was! Ze zou meteen een man gehad hebbenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:26 schreef beertjepaddington het volgende:
Emma Watson verslaafd aan alcohol?
AMSTERDAM - Vrienden van Harry Potter-actrice Emma Watson vrezen dat Emma een drankprobleem heeft.
Eerder doken er al foto's op van Emma die zich na de première van de allerlaatste Harry Potter-film volledig liet gaan in een stripclub.
Een insider klapt nu uit de school over die bewuste avond. "Emma had de situatie niet meer onder controle. Het ene moment danste ze en het andere moment huilde ze als een baby. Ze was helemaal van de kaart", vertelt een bron aan Perez Hilton.
Er wordt zelfs gevreesd dat de 21-jarige actrice verslaafd is aan alcohol. "Het einde van Harry Potter doet haar erg veel. Iedereen is bang dat het de verkeerde kant op gaat met haar."
Daniel 'Harry Potter' Radcliffe onthulde al eens in GQ Magazine dat hij meer dronk dan goed voor hem was. "Ik had drank nodig om het leuk te hebben en ik het idee dat ik mijn leven echt als een ster moest leven, terwijl dat eigenlijk helemaal niets voor mij is."
Bron: Telegraaf.nl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |