Goh, de jeugd van tegenwoordig kan ook niks meer hebbenquote:Op donderdag 28 juli 2011 18:49 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Van het door Zweden, Denemarken, Duitsland en Nederland rijden. Plus het niet slapen.
Awh, we hadden moeten koffie drinken verdorie.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:43 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik reed vandaag door Groningen.En toen keek ik nog even of ik een Skunkasaur zag, maar helaas.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:11 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Awh, we hadden moeten koffie drinken verdorie.
Wat een trutquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:51 schreef lezzer het volgende:
Fak.
Heb ik net Duits brood gekocht, zeg maar écht lekker brood. ¤ 2,99 betaald, laat ik het op die toonbank liggen. Kom ik net thuis achter pas ook.
Dan ben ik echt zo'n autist hè
Niet dat die verkoopster me even nakomt ook hè met dat brood. Aaaarrrggghhh.
Ja, ik had me heel erg verheugd op dat brood ja
Hij is dood. Werkt met deze techniek:quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:43 schreef Blue-eyes het volgende:
Ik kan om dat soort dingen echt in janken uitbarsten... pure dierenmishandeling
Waarom moeten die beesten eerst lijden, maak ze dan gewoon meteen dood![]()
Goed bezigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
merken ze toch niks van na 5 minutenquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:43 schreef Blue-eyes het volgende:
Ik kan om dat soort dingen echt in janken uitbarsten... pure dierenmishandeling
Waarom moeten die beesten eerst lijden, maak ze dan gewoon meteen dood![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:06 schreef lezzer het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Jammer dat het Jennifer niet is...Je ziet d'r hoofd en een lekker lijf, waarom zouden we de illusie laten verpesten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |