Is challenge day, komt uit de US. Is om kids te laten beseffen dat iedereen problemen heeft en om meer respect voor elkaar te krijgen. Mooi concept vind ik.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:19 schreef lezzer het volgende:
Daar hoorde ik vanmorgen wat over op de radio. Ging dat over pesten?
quote:Genezingscentrum Yvette Lont failliet
Het christelijke genezingscentrum Op de Rots van Yvette Lont is failliet. In het centrum aan de Amsterdamse Montelbaanstraat hielp Lont niet alleen prostituees en verslaafden, maar ‘genas’ ze ook homo’s van hun geaardheid en aidspatiënten.
Het christelijk therapeutisch opvangcentrum Op de Rots van Yvette Lont, die tegenwoordig de achternaam Laclé draagt, ging failliet aan een gebrek aan inkomsten uit AWBZ-gelden en subsidies en te hoge personeelskosten, meldt de website Goedgelovig.nl.
Over Op de Rots kwamen regelmatig klachten naar buiten, bijvoorbeeld dat cliënten als onderdeel van hun afkicktherapie werden ingezet om klussen in huizen van stafleden te klaren.
Yvette Lont (Laclé) was aanvankelijk zelf prostituee. Ze kwam regelmatig in het nieuws toen zij nog betrokken was bij de ChristenUnie. In 2002 werd ze voor die partij gekozen tot lid van de stadsdeelraad van Amsterdam Zuidoost. In 2007 noemde ze in een ingezonden stuk in een dagblad homo’s ‘geestelijk dood’.
In 2008 stapte Lont uit de ChristenUnie nadat die partij besloot niet expliciet vast te leggen dat homoseksuelen geweerd moeten worden uit bestuursfuncties. Ze richtte in 2010 een eigen politieke partij op: de Evangelische Partij Nederland. De partij kreeg bij de Tweede Kamerverkiezingen in 2010 niet meer dan 924 stemmen.
Waarom is dat sneu?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:29 schreef lezzer het volgende:
Mmm, ik weet niet of ik nou helemaal begrijp waar het om draait
Dit is ook sneu:
[..]
Zegt de naam Jenny Goeree je iets?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:47 schreef Nirak het volgende:
Ik vind het vooral een eng idee dat nog 924 mensen op die club gestemt hebben....
Een presidentskandidate in de USA heeft ook een heropvoedingskamp voor homoseksuelen. Maar dat dit soort achterlijke praktijken ook in NL bestaan wist ik niet...
Ahquote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:03 schreef lezzer het volgende:
[..]
Smiley vergeten. Was sarcastisch bedoeld
Moest dat nou?quote:
dusquote:Een vrouwenpaar en een mannenpaar zijn van het biologisch ouderschap uitgesloten. Ze zijn niet in staat samen een kind te ‘maken’. Zij onteren elkaars lichaam. Zij brengen veeleer de dood voort. De meest geliefde techniek van mannelijke homo’s is zeer aidsgevaarlijk. Homo’s waren lange tijd de grootste aidsverspreiders in de westerse wereld.
Ik moet daar echt alleen maar lachen. Gek sneu wijf dat het is.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Moest dat nou?
Zit ik weer de hele avond geschifte reli-shit te lezen over hoe ik zal branden in de hel
Mary tegenwoordig amerikaanse?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:15 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik moet daar echt alleen maar lachen. Gek sneu wijf dat het is.![]()
Of die amerikaanse
Mary
Nu dus welquote:
Ja dat weet ik toch schatje.quote:
"citeerde"quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:20 schreef lezzer het volgende:
Mary is al jaren niet meer onder ons
Maar, ik was net aan het editten toen je quote (hoe schrijf je dat eigenlijk?)
Wat een prachtig verhaal...quote:
Kan de link niet meer vinden...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:42 schreef wonderer het volgende:
Nieuwe blogpost, voor hen die interesse hebben.
Ik ben een DM-sletje.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:04 schreef Vanyel het volgende:
Bovendien kun je gewoon je DM's terugkijken. Of DMen jullie zooooveel dat dat niet meer lukt.
Net zoals andere littekens, neem ik aan. Je zult het altijd blijven zien maar ze worden mettertijd wel lichter. Hoop ikquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:16 schreef Bakfiets. het volgende:
Ziet er goed uit Wonderer! Hoeveel vervagen die littekens nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |