Dat is ook zo maar dit is geen natuurramp immers. En het is ook geen geval ala Alphen aan den Rijn. Het is een politiek gemotiveerde aanslag.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:15 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik stond al snel versteld hoe snel de doden en het onderzoek op de achtergrond en de politici misbruik maakten van deze ellende.
Mij stoort het al jaren dat er politiek bedreven werd over de ellende van anderen. En vooral dat moddergooien naar elkaar laat zien dat ze alleen met hun agenda en stemmen werven bezig zijn. Hoe meer ellende hoe toffer de partijen dit vinden.
Keep on dreaming.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:34 schreef Schenkstroop het volgende:
Wilders zit er maar voor één ding en dat is zijn anti-moslim beleid voeren via de Nederlandsche politiek.
Mafkeesquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:34 schreef Schenkstroop het volgende:
Wilders zit er maar voor één ding en dat is zijn anti-moslim beleid voeren via de Nederlandsche politiek. Dat vind ik al al gek op zich. Het bewijs is dat hij constant zijn kiezers, die zijn partij ook PVV op andere punten verkiest, konsekwent bedriegt Het is niet voor niets een eenmansbedrijf en hij heeft dus maar 1 doel.
Hoe zou het zijn als zijn hele achterban die die wel verder kijk dan de anti-islamisering maar toch niks te zeggen heeft. Hem lieten vallen en als een nieuwe partij zouden doorgaan? Wellicht gaat er zveel geld om in de PVV dat dit die carriere-politici bindt?
Zou ie nog steeds vaste klant op de Israelische ambassade zijn?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:34 schreef Schenkstroop het volgende:
Wilders zit er maar voor één ding en dat is zijn anti-moslim beleid voeren via de Nederlandsche politiek.
het rare is dat ik W nooit zelf gehoord heb (tv, radio) over zijn Israelstandpunten..ik weet ervan via de media en nauwelijks met letterlijke citaten van hem...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:22 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Zou ie nog steeds vaste klant op de Israelische ambassade zijn?
Oe wat was hij pissig toen dat gelekt werd.
Denk dat de mensen van de Israelische ambassade nu bij hem thuis komenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:22 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Zou ie nog steeds vaste klant op de Israelische ambassade zijn?
Oe wat was hij pissig toen dat gelekt werd.
Ja hij was in het begin nog wel eens een flapuit met zijn prijzen van Israel en dat we hen als voorbeeld moesten nemen en dergelijke. Ik denk dat hij er al snel op gewezen is geworden dit niet te doen en er zo weinig mogelijk over te spreken. Zo weinig mogelijk openlijke associatie.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:25 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
het rare is dat ik W nooit zelf gehoord heb (tv, radio) over zijn Israelstandpunten..ik weet ervan via de media en nauwelijks met letterlijke citaten van hem...
zwijgt hij er nu over voor tv en radio? of is dat mijn toevallige waarneming van mijn persoon ?
dat hij veel op de Isrealische ambassade komt weet ik ook via derden bijv...
loyaliteit naar een andere staat, bijv.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:20 schreef sandemann het volgende:
Natuurlijk wordt hij gesponsord door de vrienden van Israël. So what?
nee.. jij wel dan ?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:37 schreef sandemann het volgende:
Heb je nog een serieus punt, of ben je vanuit de onderbuik bezig?
Als je nu eens begint met serieus te lezen en niet bij voorbaat mijn verhaal van tafel vegen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:55 schreef sandemann het volgende:
Nee, er is geen touw aan vast te knopen.
Wat is hiervan de relevantie?
Zie mijn posting van 23.30 Die was duidelijk genoeg al. Mquote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:33 schreef sandemann het volgende:
Nu begin je iets van een stelling te formuleren en wordt het dus relevant (hoewel off-topic).
Tot een bepaalde hoogte is lobbyen een democratisch recht en is het ook een soort plicht dat grote groepen mensen hun positie kenbaar maken en zo de democratie beter laten functioneren,? Maar als het op sponsoring aankomt is terecht iedereen oplettend. Daar zit de grens met diensten kopen, omkopen, en corruptie.quote:Mogen bedrijven of etnische, sociale, religieuze etc. groeperingen onze politiek wel manipuleren en regeringen niet?
Klopt de externe invloeden op de politieke besluitvorming moet transparant zijn o.a. om rare spelletjes te voorkomen. Dus relevant genoegquote:Ik vind het sowieso niet relevant, want de partij wordt afgerekend door de kiezer, dus die bepaalt per definitie. Maar goed, er zijn initiatieven om dit idd transparant te maken.
Ik stel vragen en ik opper mogelijke antwoorden. Dat is inderdaad vaag en per definitie is dat suggestief.. Wat is er inhoudelijk fout aan ? Ik kan niet beweren dat Wilders een zetbaasje is van Israel, maar het is volkomen legitiem om die vraag te stellen.quote:Verder ben je nogal vaag over wat men zegt en denkt over wat de PVV zou vinden en hoe dat dan strijdig zou zijn. Kortom, suggestief gedoe, toch?
Ik zie dat de kiezers van de PVV de partij op meer punten verkiest dan alleen het anti-moslim gedonder. Maar Geert laat steeds zien zijn kiezers te bedriegen. Het enige wat hem kan schelen is zijn anti-moslim gevecht. Maar waarom voert hij deze in Nederland?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 00:33 schreef sandemann het volgende:
Nu begin je iets van een stelling te formuleren en wordt het dus relevant (hoewel off-topic).
Mogen bedrijven of etnische, sociale, religieuze etc. groeperingen onze politiek wel manipuleren en regeringen niet?
Ik vind het sowieso niet relevant, want de partij wordt afgerekend door de kiezer, dus die bepaalt per definitie. Maar goed, er zijn initiatieven om dit idd transparant te maken.
Verder ben je nogal vaag over wat men zegt en denkt over wat de PVV zou vinden en hoe dat dan strijdig zou zijn. Kortom, suggestief gedoe, toch?
Sociaal-economisch heeft de PVV ook veel bereikt in het gedoogdakkoord. Doe eerst je huiswerk voordat je dingen roept.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:34 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik zie dat de kiezers van de PVV de partij op meer punten verkiest dan alleen het anti-moslim gedonder. Maar Geert laat steeds zien zijn kiezers te bedriegen. Het enige wat hem kan schelen is zijn anti-moslim gevecht. Maar waarom voert hij deze in Nederland?
Zoals wat ?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:49 schreef Holograph het volgende:
[..]
Sociaal-economisch heeft de PVV ook veel bereikt in het gedoogdakkoord. Doe eerst je huiswerk voordat je dingen roept.
PVV is stiekem een beetje links, bedoel je?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:53 schreef Holograph het volgende:
[..]
Een snelle greep: tegenhouden van bezuiniging op WW-uitkeringen
Dat gevoel bekruipt mij soms wel jaquote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
PVV is stiekem een beetje links, bedoel je?
En dat noem je veel bereiken ? Het kabinet bezuinigt gewoon op andere uitkeringen en werktrajecten. Het is een wassen neus.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:53 schreef Holograph het volgende:
[..]
Een snelle greep: tegenhouden van bezuiniging op WW-uitkeringen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |