quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[ [url=Zij is we leuk, alleen jammer dat ze heel de avond knock-out heeft gelegen :P Ze woont wel in de buurt toch O+]afbeelding[/url] ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
okquote:
Jij kwam ze?quote:
Ik kende hem al, die asbakquote:
Die paarse handschoen toverde ze vlak voor die foto uit d'r anus.quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die paarse handschoen toverde ze vlak voor die foto uit d'r anus.
Godverquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die paarse handschoen toverde ze vlak voor die foto uit d'r anus.
Smerig gewoonquote:
Homeopathische medicijnen niet herkennenquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:45 schreef iBenny het volgende:
Wat is dat groene ding voor de zwitsalfles?
Bennnyyyyyyyyyyyyy.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:45 schreef iBenny het volgende:
Wat is dat groene ding voor de zwitsalfles?
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:42 schreef JJH het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoelang duurt het voordat je zo'n bad hebt volgeplast?
Past mooi als wallpaper.quote:
Met dr andere arm? neerzetten en je hebt 10sec. de tijd? :dquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:46 schreef Bellatrix het volgende:
Moment, die foto is genomen door iemand. Dus iemand was daar in de badkamer. En zag haar naakt in het echt.
[ afbeelding ]
Zelfontspanner.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:46 schreef Bellatrix het volgende:
Moment, die foto is genomen door iemand. Dus iemand was daar in de badkamer. En zag haar naakt in het echt.
[ afbeelding ]
Liever nietquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfs die ontspanner zou in de stress raken, onmogelijk dus!quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:46 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:46 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Whehehehehequote:
tietenpic?quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:47 schreef Zeroku het volgende:
Knetter_________!
Daar heb ik ook nog spannende herinneringen aan.
Nou komt hetquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:47 schreef Zeroku het volgende:
Knetter_________!
wat dan?quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:47 schreef Zeroku het volgende:
Knetter_________!
vertelquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:47 schreef Zeroku het volgende:
Knetter_________!
Ik zit serieus te eten, wat doe je!?quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:47 schreef Zeroku het volgende:
Ohja, ze had toch een knullemans? Dan heeft iemand haar anusje al geëxploreerd.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:47 schreef JJH het volgende:
Die quote eronder, ik kan niet zien wat het is.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1682887/4/50#99990515
En verder.
Je houdt het wel goed bij zeg.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1682887/4/50#99990515
En verder.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die quote eronder, ik kan niet zien wat het is.~~~~!
Moet toch wat ideeën opdoen voor 's avonds enzo.quote:
en wees daar maar blij om hoor.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:49 schreef Lutte het volgende:
En toch ga ik nooit snappen waarom je zulke foto's van jezelf op internet plempt
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:49 schreef charmed_angel het volgende:
Jou verblijden. Hoop ik.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zit serieus te eten, wat doe je!?![]()
![]()
Nee, benny en Zero zijn de beste snuffelaars op Fok!quote:
Hoezo?quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, benny en Zero zijn de beste snuffelaars op Fok!
Omdat als ik wat vraag waar stond dat ook al weer, jullie het zo gevonden hebbenquote:
Ja. Ben ik zelf wat minder blij mee in dit soort gevallen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Omdat als ik wat vraag waar stond dat ook al weer, jullie het zo gevonden hebben
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:51 schreef JJH het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:52 schreef ValHallen het volgende:
Iemand de fok!roulette naaktfoto's van ManianMan gezien?
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Dat je dat nog weet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
wie?quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:52 schreef ValHallen het volgende:
Bespaar het me.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:52 schreef ValHallen het volgende:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:52 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:53 schreef JJH het volgende:
HEB IK IETS GEMIST?quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:52 schreef ValHallen het volgende:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze hebben beiden bovenop me gelegen op de bank
[..]
ze hebben beiden bovenop me gelegen op de bank
quote:
quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[..]![]()
!
Knetter die op je ligt.
Huppel en kitao erbij en het feest is compleet
bahquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[..]![]()
!
Knetter die op je ligt.
Schat ik geef mijn leven voor jequote:Op woensdag 27 juli 2011 22:55 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben toch wel blij dat ik zaterdag bij jullie ben, ik ken jullie en kan jullie vertrouwen.
Hoiquote:
Nou ja zegquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:57 schreef JJH het volgende:
[..]
loef, niet hier posten, ik heb nu al moeite om de boel uit elkaar te houden!
WTFquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:57 schreef Zeroku het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)000-kristallen.dhtml
Wtf.
okquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Gelukkig zijn wij geen kliek en is iedereen welkom.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:57 schreef JJH het volgende:
[..]
HEBBEN!quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:57 schreef Zeroku het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)000-kristallen.dhtml
Wtf.
ja dankje voor de naaktpics, is weer wat anders dan die asian gurls barely legal.quote:
Huppel ontweek ik eigenlijkquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[..]![]()
!
Knetter die op je ligt.
quote:
quote:
Niet dat ik het hem verbied hoor.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gelukkig zijn wij geen kliek en is iedereen welkom.
Oh wacht.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:54 schreef JJH het volgende:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
ja dankje voor de naaktpics, is weer wat anders dan die asian gurls barely legal.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
ja dankje voor de naaktpics, is weer wat anders dan die asian gurls barely legal.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Niet echt hoor, die wc was te klein en hij ging er toch niet in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Huppel is een beetje vies.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Huppel ontweek ik eigenlijk
En Knetter is wel tof![]()
Volgens mij heb je hem al wegejaagdquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:59 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
[..]
Niet dat ik het hem verbied hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:59 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niet echt hoor, die wc was te klein en hij ging er toch niet in.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Oh wow.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
[..]Die volwassenen van tegenwoordig, zo verstandigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen idee, ik was al slapen zelfs.quote:
[..]SlimSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.____________!
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Geen idee, ik was al slapen zelfs.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:00 schreef JJH het volgende:
ff dubbel klikken, hoef je ze ook niet meer open te klikkenquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik word echt schijtziek van die kutspoilers
Lutte.quote:
Wat hendig. Wist ik niet.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
ff dubbel klikken, hoef je ze ook niet meer open te klikken
Weet ik, maar met auto-update loopt dat niet lekkerquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja dat kan ik dus nietquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja maar ik zie dat het hier gezellig is dus ik wil ook.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:57 schreef JJH het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Weet ik, maar met auto-update loopt dat niet lekkerBovendien kan ik die dingen niet uit elkaar houden dus ik denk steeds dat C_A tegen zichzelf zit te lullen
JJH en ik roddelenquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Weet ik, maar met auto-update loopt dat niet lekkerBovendien kan ik die dingen niet uit elkaar houden dus ik denk steeds dat C_A tegen zichzelf zit te lullen
Ik ookquote:
je mag wel hoor.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar ik zie dat het hier gezellig is dus ik wil ook.
Aaah hoe vet.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook
En ik ga 11-11 naar Brit Floyd, coverband van Pink Floys die erg goed schijnt te zijn, ze hadden al een kaartje geregeld voor me zonder dat ik het wist
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:03 schreef JJH het volgende:
Ja maar eerst met jou uit mijn dakjequote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Daar hebben we de pasgetrouwde.quote:
Zeker wetenquote:
Ik ben bang...quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:04 schreef JJH het volgende:
[..]
we waren erbij. Tenminste in de woonkamer ernaast.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Dat was het wel zo'n beetje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben toegelaten hoezee!quote:
Psst, daar heeft Hans weinig over te zeggen hahaquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:04 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:06 schreef Bellatrix het volgende:
Weet je nog toen crv een soort toelatingscommissie voorstelde?
quote:
Qua leeftijd.. Maar daar houdt het ook echt opquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Het was een meet van epische proporties.
En zag ik Lutte net nou Mono volwassen noemen?
jaquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:04 schreef JJH het volgende:
[..]
we waren erbij. Tenminste in de woonkamer ernaast.
PatriQue tijdens het huwelijk.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Alsof Hans daar over mag beslissen
Je moet eerst langs PatriQue...
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat was het wel zo'n beetje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij riep eerst nog en Allah ook nietquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:07 schreef heloef het volgende:
[..]
PatriQue tijdens het huwelijk.![]()
Hij riep God had dit niet gewild en sloot toen skype af.
crvquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:06 schreef Bellatrix het volgende:
JA, EN GOD WIL OOK NIET DAT JIJ HIER POST!quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ja dat ook.quote:
Ik mis die smilies serieus.quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:07 schreef charmed_angel het volgende:
Behalve als je hem krijgtquote:
Mijn relnichtquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh noes.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
JA, EN GOD WIL OOK NIET DAT JIJ HIER POST!
*PERMBAN!*
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Heloef is schattig, hij legde ook zomaar opeens zijn hoofd op mijn schouder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
lol en toen kwam de commissie eenmalig bijeen om naast zichzelf op te heffen hem de toegang te ontzeggen?quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:06 schreef Bellatrix het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:08 schreef JJH het volgende:
Was ik niet van plan schatjequote:
Iets met Zwitserland.quote:
Dat is in ONZ termen toch keiharde gay fist sex?quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Heloef is schattig, hij legde ook zomaar opeens zijn hoofd op mijn schouder.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is in ONZ termen toch keiharde gay fist sex?
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:10 schreef Lutte het volgende:
Ik begin crv steeds meer te waarderen, vooral zijn afwezigheid.
He wat?quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Heloef is schattig, hij legde ook zomaar opeens zijn hoofd op mijn schouder.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach hij bedoelt het niet zo slecht, hij is alleen een beetje holbewoner zeg maarquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:10 schreef Lutte het volgende:
Ik begin crv steeds meer te waarderen, vooral zijn afwezigheid.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:11 schreef Zeroku het volgende:
Ik vond het wel leuk met crv [ afbeelding ]
Wat afgelopen donderdag?quote:
quote:
Dat dusquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach hij bedoelt het niet zo slecht, hij is alleen een beetje holbewoner zeg maar
Voor jou doe ik lief tegen hemquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach hij bedoelt het niet zo slecht, hij is alleen een beetje holbewoner zeg maar
Swaziland for the winsquote:
quote:
Oh ik wist niet eens dat jij daar was.quote:
Hij was die langequote:Op woensdag 27 juli 2011 23:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ik wist niet eens dat jij daar was.![]()
Het was de Corona.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Het was de Corona.
Ik kom niet meer bijquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:13 schreef Zeroku het volgende:
Dan hoef ik niet te [ afbeelding ] en heb ik tijd over om te [ afbeelding ].
Dat hoeft niet, maar ik ken hem ook anders en hij heeft wel het hart op de goede plek, alleen het komt er soms wat rot uitquote:
Daar was ik, die lang met dat lila overhemd.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Het was de Corona.
Hey dat ben ikquote:
Vanavondquote:
On the road!quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar was ik, die lang met dat lila overhemd.
Maar ik ga nog ff de weg op. Tot later mensjes.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Vanavond [ afbeelding ] in mijn bed?
Loeter!quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Sorry.quote:
Succes en doe voorzichtigquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:14 schreef JJH het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Vanavond [ afbeelding ] in mijn bed?
Ik ga de foto's terugkijken.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Jeweetwel, zo'n wagen die altijd langskwam met melkbussen.quote:
Jezus, Belhameltrix, je hebt geweaun gelijk.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:16 schreef Bellatrix het volgende:
Nee, Ian, jij doerak, jij bedoelt CKV!
Oopsquote:
Ik heb KCVquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:16 schreef Bellatrix het volgende:
Nee, Ian, jij doerak, jij bedoelt CKV!
Kop opquote:
Zo terug. Even met dequote:
yep, gisteren teruggekomen...quote:
Trusten poes!quote:
Mooie bus man.quote:
Trustequote:
ah k dan. lekker gehad?quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, gisteren teruggekomen...
Zit nog met een beetje hetlag
DIT HEEFT GOD NIET GEWILD!quote:
quote:
zeker, heb een geweldige vakantie gehadquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:22 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k dan. lekker gehad?
jetlag is zo weerw eg he
Hoihoi.quote:
Neequote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nou, nee. Hij is net weg. Hoezo? Deed hij een magic trick voor je?
De radio is uitgezetquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:24 schreef Koen66 het volgende:
wat is er hier afgelopen 3 weken gebeurd dat het opeens zo druk is![]()
Wil je het weten?quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:24 schreef Koen66 het volgende:
ouch morgen al. das wel erg snel hequote:Op woensdag 27 juli 2011 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zeker, heb een geweldige vakantie gehad
morgen weer werken
ik: hoe.is het met jou?quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nou, nee. Hij is net weg. Hoezo? Deed hij een magic trick voor je?
Ik ben er weerquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:24 schreef Koen66 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |