Schat ik geef mijn leven voor jequote:Op woensdag 27 juli 2011 22:55 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ben toch wel blij dat ik zaterdag bij jullie ben, ik ken jullie en kan jullie vertrouwen.
Hoiquote:
Nou ja zegquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:57 schreef JJH het volgende:
[..]
loef, niet hier posten, ik heb nu al moeite om de boel uit elkaar te houden!
WTFquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:57 schreef Zeroku het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)000-kristallen.dhtml
Wtf.
okquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Gelukkig zijn wij geen kliek en is iedereen welkom.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:57 schreef JJH het volgende:
[..]
HEBBEN!quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:57 schreef Zeroku het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)000-kristallen.dhtml
Wtf.
ja dankje voor de naaktpics, is weer wat anders dan die asian gurls barely legal.quote:
Huppel ontweek ik eigenlijkquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[..]![]()
!
Knetter die op je ligt.
Huppel en kitao erbij en het feest is compleet
quote:
quote:
Niet dat ik het hem verbied hoor.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gelukkig zijn wij geen kliek en is iedereen welkom.
Oh wacht.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:54 schreef JJH het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
ja dankje voor de naaktpics, is weer wat anders dan die asian gurls barely legal.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
ja dankje voor de naaktpics, is weer wat anders dan die asian gurls barely legal.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Niet echt hoor, die wc was te klein en hij ging er toch niet in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Huppel is een beetje vies.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Huppel ontweek ik eigenlijk
En Knetter is wel tof![]()
Volgens mij heb je hem al wegejaagdquote:Op woensdag 27 juli 2011 22:59 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
[..]
Niet dat ik het hem verbied hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niet echt hoor, die wc was te klein en hij ging er toch niet in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |