je mag wel hoor.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar ik zie dat het hier gezellig is dus ik wil ook.
Aaah hoe vet.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook
En ik ga 11-11 naar Brit Floyd, coverband van Pink Floys die erg goed schijnt te zijn, ze hadden al een kaartje geregeld voor me zonder dat ik het wist
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:03 schreef JJH het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar eerst met jou uit mijn dakjequote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Daar hebben we de pasgetrouwde.quote:
Zeker wetenquote:
Ik ben bang...quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:04 schreef JJH het volgende:
[..]
we waren erbij. Tenminste in de woonkamer ernaast.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Dat was het wel zo'n beetje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben toegelaten hoezee!quote:
Psst, daar heeft Hans weinig over te zeggen hahaquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |