SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDENRocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
Kan iemand shaq hieruit shoppen en de Q in een R veranderen?quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:38 schreef Poit het volgende:
[..]
Haha, nu ik weet wat voor geluid er bij het Fuuuuuuuu van Shar zit vind ik het gelijk een stuk schattiger
Auwts...quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jaaaaa wel een plank van de inloopkast op teen gehad
quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:45 schreef Tain het volgende:
[..]
Kan iemand shaq hieruit shoppen en de Q in een R veranderen?
[ [url=http://cdn-www.cracked.com/articleimages/wong/shaqfu.jpg]afbeelding[/url] ]
quote:
Ik heb je helemaal niet zien zitten?quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:22 schreef GameBabe het volgende:
O en is het onrespectvol als ik mensen die zo breed zijn als 1.5 intercity stoel en waarvan het geslacht niet te raden is een beetje vies vind?
En waar gaat het heen?quote:
Tis uiteindelijk Kos gewordenquote:
Dat kanquote:Op woensdag 27 juli 2011 19:45 schreef Tain het volgende:
[..]
Kan iemand shaq hieruit shoppen en de Q in een R veranderen?
[ [url=http://cdn-www.cracked.com/articleimages/wong/shaqfu.jpg]afbeelding[/url] ]
Vind ze allebei niks :pquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:52 schreef badboynova het volgende:
ff een vraagje want heb een twee strijd met iemand.
welke versie is er leuker van het nummer van Rihanna "man down"?
origineel:
cover:
Zelf vind ik de cover leuker (alleen jammer van de dat de kwaliteit van het geluid zo slecht is)
(Rihanna moet meer van dit soort nummers maken)
quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:10 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Vind ze allebei niks :p
Triggerfinger = win
Ook kleine tainer bedtijd!quote:
ook kleine babejes bedtijd.quote:
Volgens mij val ik daar ook een beetje onder ( in ieder geval kleinquote:
quote:
quote:
wat probeer je te update?quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:26 schreef Wessiej het volgende:
Pc peeps, help!
Net een laptop gekocht, en ik schrok mij een hoedje toen ik er even mee ging gamen, dat ging namelijk niet. Gekeken wat de oorzaak was, en mn laptop zei dat ik een Genuine Intel CPU: 0 @ 2,50 GHZ (4 cpu's) heb. Er zit een i5 in, oftewel dat zou er moeten staan. Hierdoor kan zelfs de kutste van de kutste game niet worden afgespeeld.
Ging even kijken via CPU Z, en die zegt idd dat er een i5 in zit. Als ik probeer te updaten zegt die dan weer dat mijn laptop niet de minimale vereisten heeft voor de installatie van de i5 drivers....iemand een idee.
Nope, zit een gt540m in...quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:39 schreef badboynova het volgende:
[..]
wat probeer je te update?
heb je toevallig een intel grafische kaart erin zitten?
wat probeer je te spelen, pong?quote:
Bewijsje dat het niet klopt, zelfs de kutste game kan ik njet spelenquote:--- Reading CPU Manufacturer ---
Expected --> GenuineIntel
Detected --> GenuineIntel
Found --- Genuine Intel Processor ---
Intel heeft wel veel instructies laten vervalen die amd nog steeds ondersteund, met andere woorden "je cpu is gewoon te baas, en wilt alleen bij crysis high settings eisen wakker worden"quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:49 schreef Wessiej het volgende:
ja een beetje van alles. Vooral via intel site de processor updates, zodat die wellicht de i5 herkent.
[..]
Bewijsje dat het niet klopt, zelfs de kutste game kan ik njet spelen
[ afbeelding ]
Van de vrachtwagen, Alberto zou zeggen " dat dit kan in Nederland"quote:
Nja, dit zegt CPU Z...quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:02 schreef badboynova het volgende:
[..]
Intel heeft wel veel instructies laten vervalen die amd nog steeds ondersteund, met andere woorden "je cpu is gewoon te baas, en wilt alleen bij crysis high settings eisen wakker worden"
er is ook een kleine kans dat de cpu brak is, zeker als hij niet als I5 word herkend
brr, wat een hel is dat altijd. Doe mij maar gewoon een kant en klare pre-install waarbij alles werkt.quote:
Misschien is een bios update de oplossing, maar als je garantie heb zou ik morgen om 9 uur ( dan zijn de verkoop nerds na 10 bakkies pleur echt wakker) terug gaan naar de winkel vrachtwagen , en dan zeggen "deze is brak jong"quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:06 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nja, dit zegt CPU Z...
[ afbeelding ]
i5 drivers?quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:26 schreef Wessiej het volgende:
Pc peeps, help!
Net een laptop gekocht, en ik schrok mij een hoedje toen ik er even mee ging gamen, dat ging namelijk niet. Gekeken wat de oorzaak was, en mn laptop zei dat ik een Genuine Intel CPU: 0 @ 2,50 GHZ (4 cpu's) heb. Er zit een i5 in, oftewel dat zou er moeten staan. Hierdoor kan zelfs de kutste van de kutste game niet worden afgespeeld.
Ging even kijken via CPU Z, en die zegt idd dat er een i5 in zit. Als ik probeer te updaten zegt die dan weer dat mijn laptop niet de minimale vereisten heeft voor de installatie van de i5 drivers....iemand een idee.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 07:23 schreef SpankmasterC het volgende:
http://www.eurogamer.net/(...)ed-faction-franchise
KAK! Guerilla is een van m'n favoriete games deze generatie! Allemaal verpest door dat klote Armageddon, wat een dom idee was dat...!
Klinkt als een driver probleem.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:26 schreef Wessiej het volgende:
Pc peeps, help!
Guerilla is inderdaad fantastisch heb Armageddon nog niet gespeeld maar hoor overal dat hij zwaar tegen valt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 07:23 schreef SpankmasterC het volgende:
http://www.eurogamer.net/(...)ed-faction-franchise
KAK! Guerilla is een van m'n favoriete games deze generatie! Allemaal verpest door dat klote Armageddon, wat een dom idee was dat...!
Zijn die tegenwoordig ook al nodig?quote:
Niet voor het CPU-gedeelte, maar wel voor de ingebakken GPU.quote:Op donderdag 28 juli 2011 08:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zijn die tegenwoordig ook al nodig?
Pc-gaming just got worse
Wat voor laptop heb je gekocht dan?quote:
Kant en klare pre installsquote:Op donderdag 28 juli 2011 00:07 schreef koei het volgende:
[..]
brr, wat een hel is dat altijd. Doe mij maar gewoon een kant en klare pre-install waarbij alles werkt.
Oh, op die fiets. de embedded videokaart dus? Geen idee, meestal zijn die dingen toch kudt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 08:35 schreef Tain het volgende:
[..]
Niet voor het CPU-gedeelte, maar wel voor de ingebakken GPU.
Ditquote:Op donderdag 28 juli 2011 08:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Kant en klare pre installsaltijd allemaal doftware en reclame meuk wat je niet op je pc wil
Met de eigen HP-shop waar je kleauteux applicaties kan downloadenquote:Op donderdag 28 juli 2011 08:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Kant en klare pre installsaltijd allemaal doftware en reclame meuk wat je niet op je pc wil
qftquote:Op donderdag 28 juli 2011 08:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
http://www.pcdecrapifier.comquote:Op donderdag 28 juli 2011 08:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Op de PC ja, klotepoort, maar Guerilla was echt n toppertje op de consoles!quote:
Ik was wel behoorlijk snel uitgekeken op Guerilla.. Vond het niet echt spannend ofzo al vond ik de opzet wel okquote:Op donderdag 28 juli 2011 09:08 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Op de PC ja, klotepoort, maar Guerilla was echt n toppertje op de consoles!
Op de pc is hij ook goed te doen hoorquote:Op donderdag 28 juli 2011 09:08 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Op de PC ja, klotepoort, maar Guerilla was echt n toppertje op de consoles!
NEE JIJ TREKT VOLLE ZALEN!!quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik was wel behoorlijk snel uitgekeken op Guerilla.. Vond het niet echt spannend ofzo al vond ik de opzet wel ok
Nee dankje.quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik was wel behoorlijk snel uitgekeken op Guerilla.. Vond het niet echt spannend ofzo al vond ik de opzet wel ok
Gewoon 1 zonder een OS. Ga nu even kijken naar die driver, maar heb me gister ook het lamlazerus gezocht, dus geen ideequote:
Plaats eens merk en type, kunnen wij mee zoeken.quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:18 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Gewoon 1 zonder een OS. Ga nu even kijken naar die driver, maar heb me gister ook het lamlazerus gezocht, dus geen idee
Wat is dat voor applicatie die je zegt dat die shit niet toereikend is dan?quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:18 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Gewoon 1 zonder een OS. Ga nu even kijken naar die driver, maar heb me gister ook het lamlazerus gezocht, dus geen idee
http://www.alternate.nl/html/product/Notebooks_Intel(R)/ALTERNATE/15C36_Special_I/566320/?baseId=694714quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:18 schreef Solique het volgende:
[..]
Plaats eens merk en type, kunnen wij mee zoeken.
Ben nu nog eens deze driver aant downloaden: http://downloadcenter.int(...)C%2064-bit%20version*&DownloadType=Driversquote:Op donderdag 28 juli 2011 10:19 schreef Poit het volgende:
[..]
Wat is dat voor applicatie die je zegt dat die shit niet toereikend is dan?
En dat zegt alleen Fifa 1996 of ook andere games?quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:20 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ben nu nog eens deze driver aant downloaden: http://downloadcenter.int(...)C%2064-bit%20version*&DownloadType=Drivers
Maar die zei gister dus als ik hem wil installeren: je pc heeft niet de minimale vereisten voor deze installatie...
/edit: en dat zegt die nu weer...
O nee dat heb ik gewoon gestest via systemrequirementslab. Om te checken of die Genuine Intel CPU 0 niet gewoon een naam is voor de i5quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:23 scMhreef Poit het volgende:
[..]
En dat zegt alleen Fifa 1996 of ook andere games?
Probeer eens deze site op de laptop te openen en dan de utility te draaien.quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:19 schreef Wessiej het volgende:
[..]
http://www.alternate.nl/html/product/Notebooks_Intel(R)/ALTERNATE/15C36_Special_I/566320/?baseId=694714
Deze laptop is het.
Meestal zijn die progjes vrij nietszeggend en vooral met mobile procs. Zie ook via google dat het vrij normaal is dat die i5 2520 als Genuine Intel CPU 0 wordt weergegeven.quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:24 schreef Wessiej het volgende:
[..]
O nee dat heb ik gewoon gestest via systemrequirementslab. Om te checken of die Genuine Intel CPU 0 niet gewoon een naam is voor de i5. Gewoon een third party appje.
De meest simpele game draait wel dramatisch...quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:26 schreef Tain het volgende:
[..]
Meestal zijn die progjes vrij nietszeggend en vooral met mobile procs. Zie ook via google dat het vrij normaal is dat die i5 2520 als Genuine Intel CPU 0 wordt weergegeven.
zegt alleen dit....5 dingetjes en die zijn allemaal geupdatetequote:Op donderdag 28 juli 2011 10:24 schreef Solique het volgende:
[..]
Probeer eens deze site op de laptop te openen en dan de utility te draaien.
http://www.intel.com/p/en(...)=subhdr+dnlds_detect
Draait de game wel op je 540m en niet op je gpu van je i5?quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:27 schreef Wessiej het volgende:
[..]
De meest simpele game draait wel dramatisch...
Dit gaat sneller en ik kan er ron mee irriteren dus nenquote:Op donderdag 28 juli 2011 10:28 schreef Rossdale het volgende:
Kun je deze vragen niet beter in DIG neergooien ipv in GAM?
Goede vraag, moet even checken, denk dat dat via nvidia progje gaat.quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:28 schreef Tain het volgende:
[..]
Draait de game wel op je 540m en niet op je gpu van je i5?
Drivers lijken goed.quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:27 schreef Wessiej het volgende:
[..]
zegt alleen dit....5 dingetjes en die zijn allemaal geupdatete
[ afbeelding ]
Hier lijkt het sterk op inderdaad, blijkbaar switched hij niet.quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:28 schreef Tain het volgende:
[..]
Draait de game wel op je 540m en niet op je gpu van je i5?
Je bent aan het falen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:29 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dit gaat sneller en ik kan er ron mee irriteren dus nen
En zijn volgens je Device Manager alle drivers geinstalleerd?quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:29 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dit gaat sneller en ik kan er ron mee irriteren dus nen
[..]
Goede vraag, moet even checken, denk dat dat via nvidia progje gaat.
Jazeker, maar ook daar zegt die dit:quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:37 schreef Tain het volgende:
[..]
En zijn volgens je Device Manager alle drivers geinstalleerd?
En het onbekende apparaat is ?quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:40 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Jazeker, maar ook daar zegt die dit:
[ afbeelding ]
Geen idee wat het onbekende apparaat is....alleen een muis aangesloten...quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:54 schreef Tain het volgende:
[..]
En het onbekende apparaat is ?
Verder al in je bios gekeken wat daar staat?
En wat geeft je Windows Experience Index aan bij cpu enzo?
Wat zie je bij de videokaarten danquote:Op donderdag 28 juli 2011 10:58 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Geen idee wat het onbekende apparaat is....alleen een muis aangesloten...
WEI geeft een 7 aan de CPU...
In Bios zegt die ook: Processor Type: Genuine Intel CPU 0 @ 2.50GHz
Nvidia Geitforce ?quote:
Een 7 voor je CPU is gewoon goed, dus daar ligt het probleem niet.quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:58 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Geen idee wat het onbekende apparaat is....alleen een muis aangesloten...
WEI geeft een 7 aan de CPU...
In Bios zegt die ook: Processor Type: Genuine Intel CPU 0 @ 2.50GHz
quote:Op donderdag 28 juli 2011 08:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ok bon, doe nu als laatste test een paar intensieve spellen erop installen, kijken hoe het loopt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:21 schreef Tain het volgende:
[..]
Een 7 voor je CPU is gewoon goed, dus daar ligt het probleem niet.
Als Windows aangeeft het apparaat niet te kennen?quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
Onbekend apparaat kun je toch via Windows zelf laten installen?!
Zit je te poepen?quote:
Staand is nieuwswaardiger.quote:
Dat doen meisjes niet.quote:
Waarom kijk je dan zo?quote:
Ik ben chago...quote:
VITA!!!!quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:36 schreef koei het volgende:
Een prijsverlaging van 33% voor de 3ds! en dat van Nintendo... Ga morgen mn dsi verkopen voor 70 euro en deze nieuwe prijs maakt de aanschaf van een 3ds wel verleidelijk... maar eigenlijk wil ik sparen voor een vita en rocksmith...
Die komen later, dus dan kun je de laatste maanden sparen voor die spullenquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:36 schreef koei het volgende:
Een prijsverlaging van 33% voor de 3ds! en dat van Nintendo... Ga morgen mn dsi verkopen voor 70 euro en deze nieuwe prijs maakt de aanschaf van een 3ds wel verleidelijk... maar eigenlijk wil ik sparen voor een vita en rocksmith...
Ik blijf het zo'n activa-drankjesnaam vinden. Vita, ook goed voor je darmfloraquote:
Hey dan is het gewoon een win-win-situatie. Tijdens het schijten gamen is gewoon baas.quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik blijf het zo'n activa-drankjesnaam vinden. Vita, ook goed voor je darmflora
En dan met je Vita je reet afvegenquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:40 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Hey dan is het gewoon een win-win-situatie. Tijdens het schijten gamen is gewoon baas.
Dat doet het toch ook?!quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als Windows aangeeft het apparaat niet te kennen?
Kusje?quote:
En ik krijg 20 gamesquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:36 schreef koei het volgende:
Hoe kun je drivers installeren als je niet weet wat het is? Het OS herkent het niet, dus zal om een *inf van disc/internet/whatever vragen?quote:
Hooray for us (and boobies)!quote:
20 Ouwe games voor 70 euro... nee, doe mij die 70 euro korting maar.quote:
Beter dan niets krijgen, ze zijn niets verplicht ten opzichte van early buyers. Ze hadden ook kunnen zeggen: haha, te vroeg gekocht, lekker puhquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:49 schreef koei het volgende:
[..]
20 Ouwe games voor 70 euro... nee, doe mij die 70 euro korting maar.
Ik ook niet, maar ik volg het dan ook niet.quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Wat zitten ze toch te klote met die langstudeer boete... Overheid snapt er weer eens niets van.
Ik eerst ook niet, want ik dacht ik er toch niet onder zou vallen. Maar er zijn allemaal regeltjes bij verzonnen waardoor ik toch gevaarlijk dicht in de buurt kom (een hbo-wo schakel jaar wordt blijkbaar ook gezien als vertraging, dus dat moet ik mijn master 1 keer afronden wil ik niet bakken met geld kwijt zijn. En dat terwijl ik nu lekker de nerd uithang en nominaal loop..)quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik volg het dan ook niet.
Stiekem ben ik dat soms ook wel een beetjequote:
Ja, of twee full price games naar keuze + een gratis controller, zoals microsoft dat deed. dan is dit toch wel wat magertjes, ook al zit niemand te wachten op een controller voor de 3ds.quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Beter dan niets krijgen, ze zijn niets verplicht ten opzichte van early buyers. Ze hadden ook kunnen zeggen: haha, te vroeg gekocht, lekker puh!
of niets.Of koop jij dingen met het idee dat er later altijd een compensatie komtquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:12 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, of twee full price games naar keuze + een gratis controller, zoals microsoft dat deed. dan is dit toch wel wat magertjes, ook al zit niemand te wachten op een controller voor de 3ds.
maar mijn lunchdate is er!
wtf did you doooquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:01 schreef Wessiej het volgende:
Test 1: Mirrors Edge loopt geweldig, denk dus dat computer het gewoon raar ziet, maar dat alles wel gewoon wertk.
Nu Crysis 1
Ook goed, njets aan de hand nu meer
Waarschijnlijk niks en wordt zijn proc niet goed herkend door verschillende programma'squote:
Denk dit ja, ach, ochtendje bezigheidsterapie.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:28 schreef Tain het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niks en wordt zijn proc niet goed herkend door verschillende programma's
Weet ikquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Stiekem ben ik dat soms ook wel een beetje
Enige pc-waardige game is Rollercoaster tycoonquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:52 schreef Wessiej het volgende:
Zit toch nog 3 weken verplicht thuis te niksen dus hé
QUAKE III ARENA!! BITCHESSSquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Enige pc-waardige game is Rollercoaster tycoon
Leisure Suit Larryquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo jammer dat Sierra en Lucas Arts niet meer doen aan good ol' adventures.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:09 schreef Tain het volgende:
[..]
Leisure Suit Larry
Sam & Max
Day of the Tentacle
Full Throttle
The Dig
En theme hospital!quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
En Achtung die kurve!quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
En theme hospital!
En bonkheads!
En Jill!quote:
Op mijn iPad.quote:
Die is ondertussen uit de jungle.quote:
Nee joh, Civ V is ook best wel tofjensquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die is ondertussen uit de jungle.
Maar I rest my case, er worden alleen oldies geroepen, nieuwe shizzle is bah.
Jeweetz! En daar zaten ze met z'n vieren te gamenquote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:51 schreef Wessiej het volgende:
Fruit
Moest lachen om je briefachterkant was wel sauer
quote:
Ik leid je af, en steel je hond een keer Mday. Wat een poepie.quote:
Ik doe met je mee! Wat een liefje zeg!quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik leid je af, en steel je hond een keer Mday. Wat een poepie.
Volgens mij heb ik die ook nog gespeeldquote:
ja lief thuis maar tijdens uitlaten een echte schavuitquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:00 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik doe met je mee! Wat een liefje zeg!
Niet meer uitlaten dusquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:19 schreef Mday het volgende:
[..]
ja lief thuis maar tijdens uitlaten een echte schavuit
Die van mijn ouders ookquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:19 schreef Mday het volgende:
[..]
ja lief thuis maar tijdens uitlaten een echte schavuit
Haha die in stress flauwvallen? Te gekke beestenquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:29 schreef Cliffy het volgende:
[..]!
Doet me denken aan die gekke geitjes
Jullie hond slaapt tenminste nog charmant. Die van ons slaapt op zijn rug met of zijn poten in een nazi-groet, of in een of andere rare yoga-achtige houdingquote:
misschien had ie een oude build van win7?quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoe kun je drivers installeren als je niet weet wat het is? Het OS herkent het niet, dus zal om een *inf van disc/internet/whatever vragen?
ja foto in 3...2...1...quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:35 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Jullie hond slaapt tenminste nog charmant. Die van ons slaapt op zijn rug met of zijn poten in een nazi-groet, of in een of andere rare yoga-achtige houding
Helaas beestje ligt bij mn ouders, en kan er geen foto van vinden. maar zal eens een foto daarvan fiksen.quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:58 schreef Mday het volgende:
heb ondertussen tegen hondje gevraagd of ie mee uitging.
'ja, maar zonder schoenen gaan we nergens naartoe Dashje!'
daar wist hij wel een oplossing voor
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:14 schreef Nebo het volgende:
It's Always Sunny In Philadelphia, wat een heerlijke, snelle conversaties zitten er in
Let me go first bro!
No I tell you what, let me show you mine and then you can go first.
Then I'll be going second...
Yeah great, okay now listen.
Aflevering van de Kitten Mittens, je weet
Restaurantje: Sizzling op Stationspleinquote:Op donderdag 28 juli 2011 18:10 schreef GameBabe het volgende:
Bijna in eindhoven
Lot of fruit, hebben jullie nog tips voor een eettent dichtbij het station?
Sizzling is goeie iddquote:Op donderdag 28 juli 2011 18:35 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Restaurantje: Sizzling op Stationsplein
Eetcafe/pub: Trafalgar Pub op Dommelstraat (linksaf bij Pathe, sowieso veel keuze hier)
Snelle hap: Woktoko op Vestdijk (rechts bij Pathe, links bij Movies, tegenover Crown Hotel/ABN)
Smakelijkquote:Op donderdag 28 juli 2011 18:42 schreef GameBabe het volgende:
Dat sizzling ziet er wel leuk uit
Thanks voor de tips jongens!
Ik zapte net toevallig langs RTL 5 op het moment dat de Suit Song begon. Ik was best trots op mezelfquote:Op donderdag 28 juli 2011 18:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Smakelijk
Ik ga eens beginnen aan HIMYM
Haha dat had ik dus net ook gezienquote:Op donderdag 28 juli 2011 18:51 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik zapte net toevallig langs RTL 5 op het moment dat de Suit Song begon. Ik was best trots op mezelf
Nick-GizMo wat was ook al weer die online gif maker? Kan hem niet 123 vindenquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
Tain wat was ook al weer die online gif maker? Kan hem niet 123 vinden
never mind
LOL!quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:18 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Nick-GizMo wat was ook al weer die online gif maker? Kan hem niet 123 vinden
Ja ik was wel benieuwdquote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:58 schreef Mday het volgende:
heb ondertussen tegen hondje gevraagd of ie mee uitging.
'ja, maar zonder schoenen gaan we nergens naartoe Dashje!'
daar wist hij wel een oplossing voor
[ afbeelding ]
Lekker weer ook om nog ff een terrasje te doen!quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:42 schreef GameBabe het volgende:
Sizzling, daar heb ik nog gewerktquote:Op donderdag 28 juli 2011 18:42 schreef GameBabe het volgende:
Een paar jaar geleden hadden ze daar echt de geilste chocoladetaart ooit! Dat was echt goddelijkquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:16 schreef Rossdale het volgende:
Sizzling is inderdaad een leuk eettentje
QFT!! Slagroomquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:46 schreef AQuila360 het volgende:
Taart is altijd goedmaar niet als het slagroomtaartjes zijn
HARDquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:51 schreef Wessiej het volgende:
Fruit
Moest lachen om je briefachterkant was wel sauer
Rody (van gamebabe) maakt de beste brownies evah... Hashbrowniesquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:30 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden hadden ze daar echt de geilste chocoladetaart ooit! Dat was echt goddelijk![]()
Nu hebben ze het veranderd in een brownie, en hoewel die ook lekker is kan het niet op tegen de taart!
Maar het gaat om de chocolade dat moet je niet verprutsen met hasj. Hasj moet je roken!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Rody (van gamebabe) maakt de beste brownies evah... Hashbrownies
Net te veel kreeft gegeten en wijn gedronken.. ben kapot...
Je hebt duidelijk zijn hasj brownies nog nooit op..quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:18 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Maar het gaat om de chocolade dat moet je niet verprutsen met hasj. Hasj moet je roken!
Ik vind hasjbrownies echt geen klap aan. Duurt veel te lang en ik eet brownies liever zo met een hasje erbij. Of ja eigenlijk is de goede volgorde eerst de drugs en dan een vreetkickquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk zijn hasj brownies nog nooit op..
Nee joh, die units zijn juist een extra kick voor bij het blowen! Te geniaal voor woorden. Heb echt de meest hilarische verjaardag hier ooit! meegemaakt..quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:23 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik vind hasjbrownies echt geen klap aan. Duurt veel te lang en ik eet brownies liever zo met een hasje erbij. Of ja eigenlijk is de goede volgorde eerst de drugs en dan een vreetkick
Ik had daar nooit het geduld voor, en stak dan toch nog iets aan waardoor je daarna super hard inkakt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee joh, die units zijn juist een extra kick voor bij het blowen! Te geniaal voor woorden. Heb echt de meest hilarische verjaardag hier ooit! meegemaakt..
Amateursquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:43 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik had daar nooit het geduld voor, en stak dan toch nog iets aan waardoor je daarna super hard inkakt.
Hier is in de vriendengroep ook ooit een legendarisch feestje geweest door hasjbrownies. Maar om andere redenen, er zat veel te veel hasj in waardoor iedere heel erg ziek is geworden. (gelukkig was ik niet bij dat feestje, brr)
Truste lieverdquote:
jammer van het slechte filmpje (mag vloeiender) maar ik moest er wel om lachenquote:
GOHquote:Op vrijdag 29 juli 2011 03:29 schreef koei het volgende:
Ik zat net glee te kijken, zongen ze gewoon fridayen hoe toepasselijk is dat, het is ook nog eens vrijdag!
Ben niet jaloersquote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:23 schreef Solique het volgende:
Zie net een PM dat ik morgen een feestje heb
[WIN!] Kaarten voor Electronic Family met Armin van Buuren
Ga je nog op vakantie?quote:
Neuh, ik ga een beetje aan m'n auto klussen, huisje opruimen, verder met m'n arcadekast. Dat soort dingetjes..quote:
Lekker toch! Ik heb nog 3 weekjesquote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Neuh, ik ga een beetje aan m'n auto klussen, huisje opruimen, verder met m'n arcadekast. Dat soort dingetjes..
Het is maar een weekje.
Hoeft nietquote:
Ik hoef dat dan weer niet.. Maar ik had eigenlijk deze week ook vakantie maar wegens drukte m'n weekje opgeofferd.. Toch geen flikker te doenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:14 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Lekker toch! Ik heb nog 3 weekjesmaar moet nog wel een beetje studeren voor mijn stage.
Baasjequote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:18 schreef SpankmasterC het volgende:
Ben lekker CDtjes aan het branden voor op vakantie!
Stiekem op elke CD een nummer van Lonely Island sneaken, epic!
Wat ben je toch ook een schatje!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik hoef dat dan weer niet.. Maar ik had eigenlijk deze week ook vakantie maar wegens drukte m'n weekje opgeofferd.. Toch geen flikker te doen
Och lieverd, je weet niet half hoe een schatje ik wel niet ben!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:25 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een schatje!
Is dat een kant van je die we hier nog niet kennenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:30 schreef Poit het volgende:
[..]
Och lieverd, je weet niet half hoe een schatje ik wel niet ben!
Dat is een kant die weinig mensen van me kennenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:49 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Is dat een kant van je die we hier nog niet kennen
Das het betere werk.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:53 schreef Tain het volgende:
31 augustus stopt mijn project hier in Amersfoort
En dan ieder geval 3 weken vakantie, terwijl het me maar 2 weken aan vakantiedagen kost
Ja, over twee uurtjes komt de taxi voorrijdenquote:
Ga je ook naar Sziget??quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:31 schreef Rossdale het volgende:
Hopla, nog een paar uurtjes en dan spring ik op het vliegtuig naar Hongarije
Hungaroring here I come
Nope dat niet, vlieg vandaag heen en maandag weer terug naar Nederland. Moest ik alvast een plekje reserveren voor de tent?quote:
Het begint pas over 10 dagen zie ik ja..quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nope dat niet, vlieg vandaag heen en maandag weer terug naar Nederland. Moest ik alvast een plekje reserveren voor de tent?
Wat een teloorgang. Dat mensen hier nog aandacht aan bestedenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:48 schreef Poit het volgende:
http://www.detilburgseker(...)oad_op_Rob_Stenders1
Zanger Rinus.. Wat een koning!
Is dat diezelfde gozer die we gisteren zagen? Met die gipsy onzin?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:47 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Wat een teloorgang. Dat mensen hier nog aandacht aan besteden
Dat ze allemaal in elkaar klappen. Mijn god, P. Let it fucking go already.
Tot hoever heb je het gekeken dan?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:47 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Wat een teloorgang. Dat mensen hier nog aandacht aan besteden
Dat ze allemaal in elkaar klappen. Mijn god, P. Let it fucking go already.
Net als Zanger Rinusquote:
Perfect stel dusquote:
Kleed je dan ook aan.quote:
quote:
Waait het ook daaronder lekker door.quote:
zekertjesquote:
blowjob, maar dan andersquote:
Ah de heren zijn weer op dreef, tis zeker bijna weekendquote:
Geen vrouwen op het werk vandaag!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:38 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ah de heren zijn weer op dreef, tis zeker bijna weekend
En poit je moet de vrouwen op je werk niet zo afleiden met zulke suggestieve hints!
Ahh arme poit!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Geen vrouwen op het werk vandaag!
Enkel manvleesch
Zelda Shar komt vast nog wel langs!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:59 schreef Mday het volgende:
same hier op CampZone. TE weinig vrouwen. Ben nu al blij dat ik een weekend blijf ipv full event
joh!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:59 schreef Mday het volgende:
same hier op CampZone. TE weinig vrouwen. Ben nu al blij dat ik een weekend blijf ipv full event
Ik overleeft het wel.. Heb jou nog <3quote:
Als jij Mark Webber een kusje voor me geeft, zal ik dat doen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:28 schreef Rossdale het volgende:
Kusjes vanaf eindhoven airport! Braaf zijn in mijn afwezigheid hè?
Daar was vanmiddag iemand neergeschotenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:28 schreef Rossdale het volgende:
Klopt, maar zo makkelijk krijgen ze me niet te pakken moewahahahaquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:33 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Daar was vanmiddag iemand neergeschoten![]()
EHV DE GEKSTE
Fijne vakantie nietzoRossigDale!!!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Klopt, maar zo makkelijk krijgen ze me niet te pakken moewahahaha
KiiiiiiiiiiiiipGUZICHT!!!!!!quote:
Have fun Rosbergquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:28 schreef Rossdale het volgende:
Eldersquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:50 schreef Poit het volgende:
[..]
KiiiiiiiiiiiiipGUZICHT!!!!!!
Waar was je zaterdag kerel!!!
En het ook nog eens een succes noemenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:40 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
UbiFail.. Wat een kutbedrijf zeg.. Paupergames uitbrengen en dan nog zo'n belachelijke DRM erop gooien ook nog..
Die piraten hebben hun lesje wel geleerd en ze hebben beloofd het nooit meer te doen!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:49 schreef RitseB het volgende:
[..]
En het ook nog eens een succes noemen.
jezus gristus. en dat staat de politiek gewoon toe? oh wacht die zijn omgekocht natuurlijkquote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:12 schreef Cliffy het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)-wet-berlusconi.html
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Klopt, maar zo makkelijk krijgen ze me niet te pakken moewahahaha
Waarom had je m afgezworen dan? Zo eng is die toch niet?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:31 schreef Nebo het volgende:
Potdorie wat een vermoeiende dag vandaag. Hele dag door Walibi gewandeld met mijn vriendin, oom en nichtjes, was wel erg leuk. Ik was hiervoor nog nooit in Walibi geweest en had de Goliath afgezworen, maar uiteindelijk toch twee keer in dat helse apparaat geweest
Ik hou niet van hoogtes en het gevoel van vallen kan ik ook niet lang verdragen. Maar het viel uiteindelijk wel mee, ik had het erger verwacht maar het was gewoon tofquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Waarom had je m afgezworen dan? Zo eng is die toch niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |