quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Je goede humeur, je gezellige lach en een broeibroekje
Oeh dat laatste moet ik nog even halen dan.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Je goede humeur, je gezellige lach en een broeibroekje
Moet ik nog iets meenemen?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:55 schreef Toverheks het volgende:
Zo alles is binnen dus het feest kan beginnen
heb bier..3 flessen cola, 2 sinas, 3 pakken van vruchtensap 1 pak ijsthee 3 flessen van wijn welke weet ik niet zit geloof ik fles rose bij........ dus dat lijkt me wel genoeg, 20 eieren, ham en kaas en tomaten.....2 melk....... voor snachts als we terug komen lekkere kipshoarma ( snij ik morgenochtend) 24 pittabroodjes en zak groenvoer voor op je shoarma, 6 doosjes knoflooksaus koffie thee en suiker. en heb gewoon hagelslag puur en melk en pindakaas enzo.......dus lijkt me zat en Op is Opquote:Op vrijdag 29 juli 2011 14:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Moet ik nog iets meenemen?
Ik ga morgenochtend nog boodschapjes doen
wat ben je een schatjequote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb bier..3 flessen cola, 2 sinas, 3 pakken van vruchtensap 1 pak ijsthee 3 flessen van wijn welke weet ik niet zit geloof ik fles rose bij........ dus dat lijkt me wel genoeg, 20 eieren, ham en kaas en tomaten.....2 melk....... voor snachts als we terug komen lekkere kipshoarma ( snij ik morgenochtend) 24 pittabroodjes en zak groenvoer voor op je shoarma, 6 doosjes knoflooksaus koffie thee en suiker. en heb gewoon hagelslag puur en melk en pindakaas enzo.......dus lijkt me zat en Op is Op
sleep maar mee hoor....en Karina wat mis je dan op tv???quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat ben je een schatje
Ik neem ook nog een fles wijn mee
Klik maar op het linkjequote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
sleep maar mee hoor....en Karina wat mis je dan op tv???
we blazen de boel dan maar afquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:04 schreef Karina het volgende:
Ik zie dat ik morgen wel iets belangrijks mis op tv- maar ik kom wel hoor
De mazzelaarsquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
we blazen de boel dan maar afja vriendin en haar man gaan morgen naar de Arena
Dat is idd ook zo... nja, gezellig tochquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:37 schreef Karina het volgende:
Het zal wel druk zijn in de stad dan met al die boertjes
ist nicht möglichquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:37 schreef Karina het volgende:
Het zal wel druk zijn in de stad dan met al die boertjes
Dan vallen ze in ieder geval niet uit de toonquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou we zijn ook met boertjes op stap
Als ze maar niet gaan knokken, dan is het prima.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is idd ook zo... nja, gezellig toch
hahahhaha en als ze gaan knokken konkken we gewoon mee, oh nee wij rennen wel weg Karina hahah wij zijn boven de 40 al..quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan vallen ze in ieder geval niet uit de toon
[..]
Als ze maar niet gaan knokken, dan is het prima.
Het is geen 'knokwedstrijd' en anders gaan we dan ergens anders naartoequote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ze maar niet gaan knokken, dan is het prima.
Ik houd wel van een stevige matpartijquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahhaha en als ze gaan knokken konkken we gewoon mee, oh nee wij rennen wel weg Karina hahah wij zijn boven de 40 al..
Was maar een grapje hoor, het zal wel loslopen, wees maar niet bang, wij beschermen je welquote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is geen 'knokwedstrijd' en anders gaan we dan ergens anders naartoe
Das liefquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Was maar een grapje hoor, het zal wel loslopen, wees maar niet bang, wij beschermen je wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |