Anderhalf uurtje ofzo!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik 16.03! en kom aan op Spoor 10b
Hoelang ben jij onderweg?
Klopt. Delfzijl..quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:30 schreef MissJ het volgende:
[..]
ah ja jij moet anders helemaal richting het Noorden toch.
Maarrr waar gaan jullie slapen dan of gaan jullie de hele nacht door blijven feesten?
gadver.quote:
aaah ja dan is teruggaan dezelfde avond geen doen. Ik moet naar Den Haag, dus das prima te doen natuurlijk en maar 50 minuten in de trein.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Klopt. Delfzijl..
Ik slaap bij Toverheks!
Kom jij ook met de trein en vanuit welke hoek van NL kom je?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:35 schreef remlof het volgende:
Ik zie jullie wel op het Leidsepelin ergens morgen, wil echt zwaar uitslapen eerst
Moeten we hier blij mee zijn?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:45 schreef iBenny het volgende:
heloef
Komt waarschijnlijk ook ff langs op de meet
nog nooit van gehoord of gelezen...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:45 schreef iBenny het volgende:
heloef
Komt waarschijnlijk ook ff langs op de meet
quote:
Ik ook en ik ging pas half 5 slapenquote:
Ik dacht dat je dat al lang gezien had! Ga je ook mee eigenlijk, vanavond?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 00:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ben ik ff 3 weken weg is Karina mod geworden
Ik ben al half voorbereidquote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:04 schreef Laysa het volgende:
Ik moet nog. mn grote dekbed in een hoes proppen...idem mn kussens....kleding uitzoeken....toiletspullen/ medicatie...ontbijten, douchen....kleding....opruimen....kleding....nee dat gaat goed komen
ziet er somber uit he Karina in Amsterdamquote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:13 schreef Karina het volgende:
Ik moet zometeen nog even geld halen en mijn OV chip opladen. Dat is alles. Wat ik aandoe zie ik vanmiddag wel als ik wegga. Ik denk een dun truitje met een beetje dik jasje, want het is best wel fris nu.
Dat lijkt me een slim planquote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:13 schreef Karina het volgende:
Ik moet zometeen nog even geld halen en mijn OV chip opladen. Dat is alles. Wat ik aandoe zie ik vanmiddag wel als ik wegga. Ik denk een dun truitje met een beetje dik jasje, want het is best wel fris nu.
Dat zat al ergens tussen de kledingquote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben al half voorbereid
Vergeet niet iets om in te slapen
Mooi, ik vergat het haast gisteren kwam er net op tijd achterquote:
en nog bijna vergetenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Mooi, ik vergat het haast gisteren kwam er net op tijd achter
Hahaquote:
is 1800 niet handiger? Aangezien we tussen 18 en 19 daar komen..quote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:37 schreef MissJ het volgende:
ik probeer zo rond 17.00 op Amsterdam CS te zijn en dan pak ik de tram naar het LeidsepleinKally, ik bel jou als ik op Ams CS ben, ok?
Ja? Want hoor dat jullie allemaal al veel eerder er zijn.. dus daarom dacht ik omdat ik zelf al op tijd weer terug moet.. dan ben ik er wat eerder...? Of zijn jullie voor 18.00 nog bij heks / in het hotel?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
is 1800 niet handiger? Aangezien we tussen 18 en 19 daar komen..
jaquote:Op zaterdag 30 juli 2011 11:44 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ja? Want hoor dat jullie allemaal al veel eerder er zijn.. dus daarom dacht ik omdat ik zelf al op tijd weer terug moet.. dan ben ik er wat eerder...? Of zijn jullie voor 18.00 nog bij heks / in het hotel?
aaaah ok!quote:
Ja, ik was net even buiten en het regende zelfs een beetje hierquote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ziet er somber uit he Karina in Amsterdam
Staan automaten voorquote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:05 schreef Bellatrix het volgende:
Ik moet nog op het station een ov chipje halen, zo'n wegwerp ding ofzo. Geen idee waar maar komt goed.
Dankje schatze!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
Laysa is onderweg!
Veel plezier mensen!
Dank je jammer dat je er niet bij bent volgende keer maar weer dag D-K lekker ff weekend rustquote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
Laysa is onderweg!
Veel plezier mensen!
zit een was in de droger, huishouden gaat gewoon door hierquote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:33 schreef Karina het volgende:
Ik heb nog de hele middag, zometeen nog een was in de machine gooien en ophangen straks, nog een beetje gamen, opruimen en rond een uur of 6 weg.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:37 schreef Toverheks het volgende:
mijn buurvrouw kwam even aan de deur met 4 flessen wijn, lief
ah die fles die ik bij me heb kan ik dus al open trekkn nu!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:37 schreef Toverheks het volgende:
mijn buurvrouw kwam even aan de deur met 4 flessen wijn, lief
ja hoor doe maarquote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:42 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ah die fles die ik bij me heb kan ik dus al open trekkn nu!
echt?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:46 schreef remlof het volgende:
Ik kom niet, ik ga het echt niet trekken. Laat ik voor de verandering eens verstandig zijn.
jammer, maar begrijp het wel hoorquote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:46 schreef remlof het volgende:
Ik kom niet, ik ga het echt niet trekken. Laat ik voor de verandering eens verstandig zijn.
Ok!! Luierze!! Wij drinken er wel een voor jouquote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:56 schreef remlof het volgende:
Ja serieus, ben net twee dagen in Groningen geweest en moet morgen weer werken, dit is m'n enige vrije dag en die ga ik heel lui doorbrengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |