aaaah ok!quote:
Ja, ik was net even buiten en het regende zelfs een beetje hierquote:Op zaterdag 30 juli 2011 10:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ziet er somber uit he Karina in Amsterdam
Staan automaten voorquote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:05 schreef Bellatrix het volgende:
Ik moet nog op het station een ov chipje halen, zo'n wegwerp ding ofzo. Geen idee waar maar komt goed.
Dankje schatze!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
Laysa is onderweg!
Veel plezier mensen!
Dank je jammer dat je er niet bij bent volgende keer maar weer dag D-K lekker ff weekend rustquote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
Laysa is onderweg!
Veel plezier mensen!
zit een was in de droger, huishouden gaat gewoon door hierquote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:33 schreef Karina het volgende:
Ik heb nog de hele middag, zometeen nog een was in de machine gooien en ophangen straks, nog een beetje gamen, opruimen en rond een uur of 6 weg.
quote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:37 schreef Toverheks het volgende:
mijn buurvrouw kwam even aan de deur met 4 flessen wijn, lief
ah die fles die ik bij me heb kan ik dus al open trekkn nu!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 12:37 schreef Toverheks het volgende:
mijn buurvrouw kwam even aan de deur met 4 flessen wijn, lief
ja hoor doe maarquote:Op zaterdag 30 juli 2011 13:42 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ah die fles die ik bij me heb kan ik dus al open trekkn nu!
echt?quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:46 schreef remlof het volgende:
Ik kom niet, ik ga het echt niet trekken. Laat ik voor de verandering eens verstandig zijn.
jammer, maar begrijp het wel hoorquote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:46 schreef remlof het volgende:
Ik kom niet, ik ga het echt niet trekken. Laat ik voor de verandering eens verstandig zijn.
Ok!! Luierze!! Wij drinken er wel een voor jouquote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:56 schreef remlof het volgende:
Ja serieus, ben net twee dagen in Groningen geweest en moet morgen weer werken, dit is m'n enige vrije dag en die ga ik heel lui doorbrengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |