Wat een mafkees is dat. Koop dan gewoon weightlifting shoes daar zit al een verhoogde hiel in.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:31 schreef Tinos85 het volgende:
Weer heerlijk getraind vandaag en kwark met 10,3 gram eiwit per 100 gram gehaald bij de Aldi![]()
Zag trouwens iemand squaten vandaag die met z'n hakken op twee neergelegde halterschijven stond. Heeft dat een bepaalde reden?
Bij ons leggen ze gewoon een plankie neer. Waarom van die schoenen kopen als 't ook zo kan.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:04 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wat een mafkees is dat. Koop dan gewoon weightlifting shoes daar zit al een verhoogde hiel in.
Het beste was toch 1.5 tot 2 keer je lichaamsgewicht aan eiwitten op te eten? Als je daar al op zit heeft het niet zoveel zin denk ik.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 00:12 schreef Stereotomy het volgende:
Kwark op *burp*
Is het eigenlijk wel aangetoond dat caseine bij krachttraining 's avonds voor het naar bed gaan voor grotere hypertrofie / krachtgains zorgt?
Slapen
Casseïne eiwitten worden langzaam opgenomen. De theorie erachter is dat je lichaam de hele nacht door genoeg aanvoer van eiwitten heeft.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:32 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Het beste was toch 1.5 tot 2 keer je lichaamsgewicht aan eiwitten op te eten? Als je daar al op zit heeft het niet zoveel zin denk ik.
In grammen, klopt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:32 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Het beste was toch 1.5 tot 2 keer je lichaamsgewicht aan eiwitten op te eten? Als je daar al op zit heeft het niet zoveel zin denk ik.
Velen doen dat, echter heb ik te weinig tijd om liters te drinken, dus wordt moeilijk...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:11 schreef Stereotomy het volgende:
Zou gelijk gaan cutten als je toch in die ramadan zit
Vaak weten die gasten wel maandelijks geld uit te geven aan hun suplementen stack; dan kan je ook eenmalig goed spul kopen om mee te trainen lijkt mij zo.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:54 schreef Jajong het volgende:
[..]
Bij ons leggen ze gewoon een plankie neer. Waarom van die schoenen kopen als 't ook zo kan.
Zo zag ik vrijdag ieman benchpressen met 2x15 wisselde hij, en dachtie datie 2x 20 eraan had gehangen maar t was 2x 15 was wel grappig om te zien :pquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:07 schreef Panzermaus het volgende:
3 van de 4 liter gehad, gymtime brah.
--
Home alone, koelkast vol met melk, en net lekker getraind. 3x5x70 kg parallel squat, 3x5x57 kg bench, 2x5x95 kg deadlift. Daarna nog dippen tot failure. Deadlift kon beter, het duurde twee slechte setjes totdat ik doorhad dat het gewicht ongelijk verdeeld was. Schijven van 15 en 20 kg lijken op elkaar.
Dag 2 van GOMAD, 1.77m, 68.5 kg schoon.
Staat er al hard bij, maar idd wel duidelijk dat hij weer de Sandow pakt.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:48 schreef CarbonC het volgende:
Ik zeg: die gaat winnen (hij is vandaag jarig, btw; wordt 38).
Lijkt wel of hij zijn armen niet meer kan strekkenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:48 schreef CarbonC het volgende:
als je een skinny boy de oefeningen hetzelfde ziet uitvoeren zou je zeggen dat het fout is.... maar blijkbaar hoef je maar weinig rom te maken.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:48 schreef CarbonC het volgende:
Iedereen die aan de mr olympia doet is een freak in mijn ogen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:33 schreef Panzermaus het volgende:
Cutler is ongeëvenaard op het gebied van massa, jammer dat het het totaalplaatje er niet meer uitziet, imo. Hij ziet er uit als een freak. Maar goed, iedereen zijn eigen doel.
Ik ken heel veel dames die alles meer dan fitness-look al freaky vinden. Voor mij een reden om over 1,5 kilo te stoppen. En dan steady proberen te houden dus.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:40 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Iedereen die aan de mr olympia doet is een freak in mijn ogen.
Alles meer dan Arnold vind er niet uitzien.
Cutler voert de oefeningen allemaal prima uit. Hij heeft alleen hele korte armpjes en enorm veel massa, dus kleine ROM. Als je kijkt naar Warren enzo.. die trainen pas met halve ROM, en veel gebruik van momentum.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:38 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
als je een skinny boy de oefeningen hetzelfde ziet uitvoeren zou je zeggen dat het fout is.... maar blijkbaar hoef je maar weinig rom te maken.
Kant en klare bamiquote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:50 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Vanavond nog maar even terug om extra bapao's te halen, die dingen kosten niks , maar mooi 300 kcal per stuk. (voornamelijk carbs)
1 kg, lekker opwarmen verspreid over de dag. Voor de rest veel volle melk drinken en brood met kipfilet smeren. De whey en kwark laat ik deze tijd maar even voor wat het is, krijg ruim genoeg eiwit binnen zo.quote:
Hoeveel kcal pak jij wel niet op een dag man.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 19:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
1 kg, lekker opwarmen verspreid over de dag. Voor de rest veel volle melk drinken en brood met kipfilet smeren. De whey en kwark laat ik deze tijd maar even voor wat het is, krijg ruim genoeg eiwit binnen zo.
edit: godverdomme het is keihard, op de verpakking staat 8 minuten verwarmen maar dat is natuurlijk in die speciale verpakking.Ik heb de helft op een bord gegooid en er magnetronfolie overheen gedaan, maar nu is het dus net een brok noedels.
Ik eet het nu met mijn handen, net een hamburger.
sommige zijn best te doen hoor van die kant en klare poffertjes meuk.quote:
Ik maak ze liever zelf.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:43 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
sommige zijn best te doen hoor van die kant en klare poffertjes meuk.
Wat kloon je mijn avatar.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:08 schreef MultiRecorder het volgende:
Nog lui die vasten zijn?
Ik ging net mijn hele lichaam doen op benen na, merk dat ik dorstig ben, en nog 3,5 uur te gaan voor ik ga eten!!
Wat ik wel merk is dat ik een stuk scherper ben, misschien is dat indirect omdat ik mij wil afleiden? Honger heb ik niet echt...
whey pannekoeken? paar keer gemaakt maar het zag er niet bepaald smakelijk uit xDquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik maak ze liever zelf.Heb ik ook zelf in de hand wat ik er in pleur.
Die van XXLNutrition zijn te vreten.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:52 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
whey pannekoeken? paar keer gemaakt maar het zag er niet bepaald smakelijk uit xD
Nee valt reuze mee. Maar ik kom van 65 kilo en ben nu bijna 85 kilo. En allemaal in vrij korte tijd. Meer gaat mij gewoon echt niet staan en dat vind ik zelf ook.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:42 schreef 16meter het volgende:
Wat zijn je stats nu dan, al aardig beast zeker?
[..]
Cutler voert de oefeningen allemaal prima uit. Hij heeft alleen hele korte armpjes en enorm veel massa, dus kleine ROM. Als je kijkt naar Warren enzo.. die trainen pas met halve ROM, en veel gebruik van momentum.
Hoe lang train je al? Aardig wat massa opgebouwd.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:07 schreef Martin1234 het volgende:
[ afbeelding ]
Zeer recente foto van Dennis Wolf.
Dit inderdaad. Als ik die video van Jay Cutler zie (die hier een paar posts terug gepost werd) dan krijg ik gewoon medelijden, en dan vraag ik me af wat zo'n iemand drijft, en hoeveel geld/dierenleed/weet ik veel het allemaal kost. Om zoiets verachtelijks. Althans, in mijn ogen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:52 schreef Jahr00n het volgende:
Ik vind dat er echt zielig uit zien.Wat doen die lui zichzelf aan.
Not sure if sarcasm, eerst zei je iets in de trant van "respect dat ze zoveel tijd en geld hierin willen steken" je vond het niet mooi, meer meer respect dusquote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Als ik die video van Jay Cutler zie (die hier een paar posts terug gepost werd) dan krijg ik gewoon medelijden, en dan vraag ik me af wat zo'n iemand drijft, en hoeveel geld/dierenleed/weet ik veel het allemaal kost. Om zoiets verachtelijks. Althans, in mijn ogen.
Kijk ik dan naar die video van Arnold's voorbereiding op de Mr. Olympia, met die training en die muziek, dan zit ik hier hard achter mijn MacBook en wil ik het liefste zo snel mogelijk naar de gym.
Jay Cutler vind ik gewoon te extreem. Zat andere bodybuilders (ook die Martin1234 hier regelmatig post) heb ik wel respect voor. Maar Jay Cutler is gewoon te in mijn ogen. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat er mensen zijn die dat mooi vinden behalve een jury in een wereld die tegenwoordig alleen maar om geld lijkt te gaan. En om daar je hele leven en lichaam aan op te offeren, dat vind ik gewoon door en door triest.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:05 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Not sure if sarcasm, eerst zei je iets in de trant van "respect dat ze zoveel tijd en geld hierin willen steken" je vond het niet mooi, meer meer respect dus
Dus, ik volg je even niet.
Drie jaar, sportschool Zazen.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:13 schreef 16meter het volgende:
[..]
Hoe lang train je al? Aardig wat massa opgebouwd.
Mooie gym ook.. waar ben je lid?
Die kerel is echt tering lelijkquote:Op woensdag 3 augustus 2011 23:07 schreef Martin1234 het volgende:
[ afbeelding ]
Zeer recente foto van Dennis Wolf.
Compensatiedrang.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:09 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Die kerel is echt tering lelijk
Was jij niet die kerel die ging liegen over een foto die je had gepost ?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 00:57 schreef Martin1234 het volgende:
[..]
Drie jaar, sportschool Zazen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |