..quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:37 schreef Nibb-it het volgende:
Om even een groot filosoof aan te halen...
[..]
Voor het ''Rave-worshippen'' hebben we andere topics..quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:38 schreef Esses het volgende:
KutTT![]()
Ik had op zijn minst iets Rave_NL gerelateerds verwacht... All hail tha Devil.All hail Rave.
Beaam ikquote:Op woensdag 27 juli 2011 14:38 schreef Esses het volgende:
KutTT![]()
Ik had op zijn minst iets Rave_NL gerelateerds verwacht... All hail tha Devil.All hail Rave.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Zeg, ik ben redelijk nieuw in DEF en überhaupt op FOK.quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:16 schreef ErwinRommel het volgende:
Mocht ik niet meer reageren, dan zou het zo0maar kunnen dat ik een attack krijg van al die telefoontjes van werk![]()
Het gaat falikant mis.
OUD-LMB!quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:18 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Zeg, ik ben redelijk nieuw in DEF en überhaupt op FOK.
Ik heb begrepen dat jij lumbl'er was/bent, en toen verder?
Kan je er niet zo'n ding in steken dat dan weer in een ander ding gaat waar 230 volt op staat?quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:20 schreef Nibb-it het volgende:
Kut, waarom is m'n laptop altijd leeg als ik 'm nodig heb
Zoek en gij zult vinden!quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:19 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Waarom gestopt en wat ben je verder gaan doen?
Nieuwschierig
.. dus ik moet nu heel DEF doorzoeken of wat?quote:
Juiste conclusie!quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:23 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
.. dus ik moet nu heel DEF doorzoeken of wat?![]()
Ik heb zo'n gevoel dat je niet toe zult geven, dus ik begin maar vast dan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |