abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99997860
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 06:08 schreef TLC het volgende:
De eerste foto s van de slachtoffers gevallen tijdens deze terreurdaden ;

[ afbeelding ]

Zo jong en zo zinloos heengegaan, er was zelfs een kind bij van 14.

Op ned 2 zag ik ook een reportage waar de overledenen een gezicht kregen, ik werd er stil van.
De tranen schieten me in de ogen als ik dit zie.
pi_99998051
quote:
2s.gif Op woensdag 27 juli 2011 11:59 schreef RobertoCarlos het volgende:
Deze advocaat snapte er niet veel van: beetje de rechtsstaat en democratie door elkaar gooien :X
Heeft niets met rechtstaat en democratie door elkaar gooien te maken. Het is gewoon een slechte advocaat (vanuit Breviks perspectief). Of hij doet juist wat Breivik wil.
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
pi_99998121
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 11:59 schreef sp3c het volgende:
of hij heeft de advocaat instructies gegeven
Ik denk niet dat deze sociaal-democratische advocaat voor zijn karretje te spannen valt. De hele wereld is gericht op deze man en die advocaat zal het echt niet wagen om volgens de idealen van Breivik te werk te gaan. Wat we gisteren zagen was gewoon persoonlijke frustratie en onprofessionaliteit.

Zo geloof ik ook niet dat Breivik informatie zal verstrekken over die 2 Noorse cellen indien hij wat meer priveleges krijgt. Dit past namelijk totaal niet bij zijn gedachtegoed, het verraden van andere 'patriotten'. Volgens mij bestaan deze ook niet. Verzonnen om de groepering groter te doen lijken dan het in werkelijkheid is en angst in te boezemen. Hij wilt dolgraag de publieke opinie peilen over zijn aanslagen alleen krijgt hij daarvoor niet de mogelijkheid. Daarom zijn aanbod om informatie te verstrekken over andere 'cellen' in ruil voor toegang tot een computer en andere priveleges.

Het lijkt een beetje op Law Abiding Citizen. Een kat en muis spelletje tussen hem en het systeem.
  † In Memoriam † woensdag 27 juli 2011 @ 12:07:03 #179
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_99998123
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 12:05 schreef Klaudias het volgende:
Het is gewoon een slechte advocaat (vanuit Breviks perspectief).
Waarom? :?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_99998164
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 12:07 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Waarom? :?
Mja misschien ook wel niet.
pi_99998372
Die advocaat vertoont raar gedrag, maar denk dat het geheel bewust en in overleg met AB is ben ik bang.
pi_99998413
Krijgt een cliënt trouwens te horen wat zijn advocaat in de pers zegt?
  woensdag 27 juli 2011 @ 12:14:44 #183
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_99998422
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 12:05 schreef Klaudias het volgende:

[..]

Heeft niets met rechtstaat en democratie door elkaar gooien te maken. Het is gewoon een slechte advocaat (vanuit Breviks perspectief). Of hij doet juist wat Breivik wil.
je weet niet eens waar ik het over heb :N
Cookin’ like a chef I’m a 5 star Michelin
  woensdag 27 juli 2011 @ 12:15:19 #184
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_99998454
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 12:14 schreef Lagrinta het volgende:
ABB niet, die zit in volledige isolatie, alleen zijn advocaat kan hem dat melden
Cookin’ like a chef I’m a 5 star Michelin
pi_99998548
quote:
2s.gif Op woensdag 27 juli 2011 12:15 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

ABB niet, die zit in volledige isolatie, alleen zijn advocaat kan hem dat melden
Ja precies. Zou zn advocaat de waarheid tegen AB vertellen hoe ie naar buiten toetreedt?
pi_99998591
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 11:42 schreef Roomsnoes het volgende:

[..]

De winkel ligt met de dichte kant naar de explosie toe. Die mannen hebben dus niets van de explosie zelf kunnen zien, maar eromheen was de schade best groot zag ik gisteren. (ik woon in Oslo) Wat moeten die mensen zich de blubbers geschrokken zijn... Ik werk ook vlakbij, maar was gelukkig op vakantie toen het gebeurde. Maar mijn collega's zijn echt getraumatiseerd. Bij ieder onverwacht geluid schrikken ze zich wild. Heel naar om ze zo te zien.
Voorlopig maar geen boterhamzakjes laten ploffen dan.
  woensdag 27 juli 2011 @ 12:18:22 #187
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_99998604
Dit geloof je toch ook niet, hebben ze 1 heli, kan die de lucht niet in

'Noorse politie geplaagd door geldgebrek'
http://www.nu.nl/buitenla(...)aagd-geldgebrek.html
pi_99998658
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 12:17 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Ja precies. Zou zn advocaat de waarheid tegen AB vertellen hoe ie naar buiten toetreedt?
"Heb je ze het verteld? Heb je het verteld over de islam die Europa over komt nemen? Heb je ze verteld over mijn dappere daad? Dat de culturele marxisten ons land verkopen aan de moslimduivel? Heb je ze het goed uitgelegd en mijn plannen verdedigt?"
"Ehm ... nou ... eh ... ga eens rustig zitten .... " :X
  woensdag 27 juli 2011 @ 12:19:48 #189
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99998674
quote:
11s.gif Op woensdag 27 juli 2011 12:18 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Voorlopig maar geen boterhamzakjes laten ploffen dan.
:D :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_100000385
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 12:14 schreef Lagrinta het volgende:
Ik denk het niet, die advocaat zit Breivik lekker af te branden. :')
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_100000917
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 12:17 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Nee, volgens mij krijgt AB helemaal niets mee. Hij heeft waarschijnlijk dus geen idee wat er gaande is. Of iedereen weer zijn leven probeert op te pakken, of dat zijn revolutie misschien losgebarsten is.

Daarom waarschijnlijk ook dat hij internet wou (in ruil voor het vrijgeven van de naven van zogenaamde medeplichtigen)
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 27 juli 2011 @ 12:57:00 #192
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_100001070
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 12:54 schreef Gulo het volgende:

[..]

Nee, volgens mij krijgt AB helemaal niets mee. Hij heeft waarschijnlijk dus geen idee wat er gaande is. Of iedereen weer zijn leven probeert op te pakken, of dat zijn revolutie misschien losgebarsten is.

Daarom waarschijnlijk ook dat hij internet wou (in ruil voor het vrijgeven van de naven van zogenaamde medeplichtigen)
Hij wou internet? Wat denkt hij nou zelf :')
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_100001209
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 12:57 schreef Paul het volgende:

[..]

Zijn er regels in Noorwegen over wel/geen internet voor gevangenen?
pi_100001306
quote:
Dus gaan ze dat niet inwilligen en dus weet niemand zeker of er nog handlangers zijn :)
Goed gespeeld.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 27 juli 2011 @ 13:03:52 #195
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_100001395
quote:

[..]

Hij denkt dat hij een held is, a knight in shining armour.

Aan de andere kant was hij zich er al wel van bewust dat de rest van de wereld dat niet direct zou begrijpen, want hij ging er in zijn manifest al vanuit dat hij ontoerekeningsvatbaar zou worden verklaard en de rest van z'n leven vast zou zitten.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_100001452
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juli 2011 13:03 schreef Leandra het volgende:

Hij denkt dat hij een held is, a knight in shining armour.

Aan de andere kant was hij zich er al wel van bewust dat de rest van de wereld dat niet direct zou begrijpen, want hij ging er in zijn manifest al vanuit dat hij ontoerekeningsvatbaar zou worden verklaard en de rest van z'n leven vast zou zitten.
En dat Wilders hem bijv wel publiek moest veroordelen :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 27 juli 2011 @ 13:07:57 #197
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_100001596
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 12:59 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Zijn er regels in Noorwegen over wel/geen internet voor gevangenen?
Ongeacht wat die regels zijn als het wel een mogelijkheid is, is het iig geen mogelijkheid voor iemand die in complete afzondering zit.
Het blijft uitkijken met sommige woorden; bewondering en afzondering worden op een telefoon met dezelfde cijfercombinatie gemaakt :X
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_100001611
quote:

[..]

Ja, althans in ieder geval wikipedia.

Uit het parool:

quote:
Breivik: onthulling mededaders onder voorwaarden

Anders Behring Breivik, de verdachte van de massamoord in Noorwegen van vrijdag, heeft aangegeven onder voorwaarden informatie over eventuele medeverdachten te willen verschaffen. Dat heeft de politie in Oslo laten weten.

Het zou om verschillende eisen gaan, en van één niet nader gespecificeerde voorwaarde stellen de autoriteiten dat ze er onmogelijk op in kunnen gaan. De politie wil verder niets over de eisen kwijt, behalve dat een ervan maaltijden betreft.

Anders Behring BreivikBreivik stelde aanvankelijk alleen te hebben gehandeld. Later maakte hij echter gewag van twee Noorse cellen en nog anderen in het buitenland, met wie hij zou hebben samengewerkt.

Naar verluidt wil de verdachte toegang tot zijn computer en tot de online encyclopedie Wikipedia. Ook zou hij eisen om door buitenlandse psychiaters te worden onderzocht.

Breivik had al aangegeven openbare rechtszittingen te willen, om zijn motieven uit te kunnen leggen. Dit verzoek werd voor zijn voorgeleiding echter afgewezen. Het is onduidelijk of de voorwaarde van publieke zittingen bij zijn eisenpakket zit.

De verdachte stelt de Noorse Arbeiderspartij verantwoordelijk voor moslimimmigratie. Door juist het jongerenkamp aan te vallen zou hij ernaar hebben gestreefd om de partij haar toekomst te ontnemen.
pi_100001649
Straks wil ie ook nog wow kunnen spelen :7 (helaas voor hem is z'n account geband)
  woensdag 27 juli 2011 @ 13:16:23 #200
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_100001977
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 13:09 schreef Isabeau het volgende:
Straks wil ie ook nog wow kunnen spelen :7 (helaas voor hem is z'n account geband)
Het zou me niets verbazen als hij enorm slecht tegen die afzondering kan, niemand die van hem onder de indruk is en niemand die in hem zijn meerdere moet erkennen.
Voor iemand die zo actief was op fora en online games zou het wel eens veel zwaarder kunnen zijn dat hij op voorhand gedacht had.

Dat hij zijn computer wil verbaast me ook niet, dat zal de grootste wens zijn van een hoop misdadigers, ongeacht of het nou is om sporen weg te werken of zich te verlustigen aan bepaalde content.
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')