Ik mag net sinds 2 weken weer hardlopen, dus ik haal nu de 5 in redelijke tijdquote:
Nee, zitten zenderdertjes en tussentijdse checkdrempels.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:25 schreef TWP het volgende:
[..]
Je kan ook je vluchtauto dichterbij parkeren.
Gewoon nietquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:25 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Waarom niet? IK KEN JE AL ZO LANG EN SHIT.
Alleen Franneh en mij toch.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik mag net sinds 2 weken weer hardlopen, dus ik haal nu de 5 in redelijke tijd
[..]
Nee, zitten zenderdertjes en tussentijdse checkdrempels.
[..]
Gewoon niet
Bob, m'n broeder uit Utrecht die altijd nuchter alle 14-jarige adidas BlackBerry chicks hosselt.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:26 schreef frits22 het volgende:
[..]
[quote]Op woensdag 27 juli 2011 00:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Floxcie, m'n broeder uit het noorden.
Hoornsemeer, maar ben vaak in de binnenstad.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:26 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Waar woon jij? (ik zeeheldenbuurt)
Druk heeft ze hetquote:
Nee.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:29 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Al die tweets en alles, gewoon een middagje met OV. Gwn, gwn, gwn.
quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:29 schreef Vluchtdeur het volgende:
Ik ga ook slapen, en ook lekker uitslapen! Cheers!
Trustan.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:29 schreef Vluchtdeur het volgende:
maar, tietenquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:29 schreef Chloroform het volgende:
Weer die lelijke banner.Mensen weten niks.
Trustenquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:29 schreef Vluchtdeur het volgende:
Latorquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:29 schreef Vluchtdeur het volgende:
Momenteel eventjes niet woonachtig in Utrecht.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:28 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Bob, m'n broeder uit Utrecht die altijd nuchter alle 14-jarige adidas BlackBerry chicks hosselt.
Precies, beetje jammer ditquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:29 schreef Chloroform het volgende:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:29 schreef Chloroform het volgende:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 03:35 schreef Chloroform het volgende:
Ik weet het goed gemaakt, post jij een goede pic, dan krijg jij straks van mij via pm de hele pic.
Ja, ok. Sry, hvj.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet zeker van niet, en nu zijn we klaar hierover.
Diep.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:31 schreef iBenny het volgende:
Een NB met vaste OP is ergens ook geen NB
iddquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:31 schreef iBenny het volgende:
Semi-wijze praat.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:31 schreef iBenny het volgende:
En meteen weer haten.quote:
Jwzquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:31 schreef yoppiesaus het volgende:
WAT ZIJN DEZE BAGGER NAGTEN OP DE FORUM FOCK!
1 van de vele oudhedenquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:31 schreef yoppiesaus het volgende:
WAT ZIJN DEZE BAGGER NAGTEN OP DE FORUM FOCK!
quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:32 schreef Shispeed het volgende:
Jody Bernal live @ de huishoudbeurs voor je topic:
Jody Bernalquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:32 schreef Shispeed het volgende:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:32 schreef Shispeed het volgende:
SV onze vrouwenfluisteraar ook weer van de partijquote:
Net trouwens die film american psycho gezien. Was idd het kijken waard.quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:32 schreef Haifisch het volgende:
Hallo, ik zal me rustig en volwassen gedragen
Ik kom net uit de binnenstad en ben op weg naar huis met de trein richting Bad Nieuweschans.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:28 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Bob, m'n broeder uit Utrecht die altijd nuchter alle 14-jarige adidas BlackBerry chicks hosselt.
[..]
Hoornsemeer, maar ben vaak in de binnenstad.
wat een homo johquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik was vroeger verliefd op Jody Bernal.
Ik was vroeger een Power Ranger.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Que si, Que no.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:32 schreef Shispeed het volgende:
Wie?quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:33 schreef Chloroform het volgende:
Godver, is dat jong weer geband voordat ik de kans had om naaktpics te scoren.GUN ME EENS WAT TIJD MENSEN.
Naakpics vanjezelf ?quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:33 schreef Chloroform het volgende:
Godver, is dat jong weer geband voordat ik de kans had om naaktpics te scoren.GUN ME EENS WAT TIJD MENSEN.
Wie is geband?quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:33 schreef Chloroform het volgende:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:33 schreef Spaghettivreter het volgende:
JODY BERNAL KOMT NAAR MAASKANTJUHHHH
Eventjes had ik de stille hoop dat Drommeldaris was gebanned. Tegenvaller.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:33 schreef Chloroform het volgende:
Niet weten over wie ik het heb.quote:
Geyle pics trouwens gister.quote:
ha ha nou ik kan je wel begrijpen maar ook niet hoor heyquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:34 schreef nattewaterlelie het volgende:
lelijke op krijg er beetje braakneigingen van hey?
Niemand die het verschil zietquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Niet liegen, jij was die ene Teletubbie.
Sorry.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:34 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Eventjes had ik de stille hoop dat Drommeldaris was gebanned. Tegenvaller.
wel seksuele intentiesquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:34 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Geyle pics trouwens gister.
No homo
WAT?!quote:
Jwzquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:34 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Geyle pics trouwens gister.
No homo
Stiekumquote:
ja ik weet man. Ken je Rich Hill?quote:
Oh lord, emo-tijd is weer aangebroken.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:35 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jwz, alleen een beetje jammer dat Chloroform geen ballen kan tonen
Wel van gehoord, niet in verdiept.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja ik weet man. Ken je Rich Hill?
Ik had geen goede pose, als nou iemand anders de foto maakt had je in volle glorie kunnen bewonderenquote:
Nee kan niet, word ik geil van.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zet volgende keer gelijk een naam erbij.
Geen fotos op je fobo hebbenquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:36 schreef monkyyy het volgende:
Niet weten over wie Chloroform het heeft.
Nice, altijd leuk die Groningeners op FOK!.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:33 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik kom net uit de binnenstad en ben op weg naar huis met de trein richting Bad Nieuweschans.
toffe gast, komt ook wel nice. NEt als die gast van check my french.quote:
Ik help je welquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik had geen goede pose, als nou iemand anders de foto maakt had je in volle glorie kunnen bewonderen
Ik ben om.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:37 schreef nattewaterlelie het volgende:
[..]
Mensen zonder twitter_!
bijna net zo triest als mensen zondee youtube account
Kloptquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh lord, emo-tijd is weer aangebroken.
Quoten voor waarheid.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:36 schreef monkyyy het volgende:
Zal eens kijken.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
toffe gast, komt ook wel nice. NEt als die gast van check my french.
Ohja whatsappquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:37 schreef Floxcie het volgende:
IK KAN DIT NIET AAN. FOK!, MSN, WHATSAPP.
een eckte baas heeft dan ook ene derde hand jwzquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:37 schreef Floxcie het volgende:
JA HALLO WHATSAPP EVEN TERUG DANquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:37 schreef Floxcie het volgende:
Ik weet het niet. HAHA KIJK MIJ TRIEST ZIJN!quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:36 schreef monkyyy het volgende:
Nu word ik toch wel nieuwsgierigquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik weet het niet. HAHA KIJK MIJ TRIEST ZIJN!
QFTquote:
Wat een connecties ook weerquote:
Ik ga er eentje kopen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:38 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
een eckte baas heeft dan ook ene derde hand jwz
mensen met twitterquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:37 schreef nattewaterlelie het volgende:
[..]
Mensen zonder twitter_!
bijna net zo triest als mensen zondee youtube account
tweet hetquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:39 schreef Haifisch het volgende:
Hoi mensen ben weer terug, en ja ik heb twitter
Ik ookquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:39 schreef Haifisch het volgende:
Hoi mensen ben weer terug, en ja ik heb twitter
Met welke flox-imposer zit ik dan te whatsappen?quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:38 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Maar, maar, maar ik heb jouw nummer niet.![]()
![]()
Nieuwe album van off mice and man al geluisterd?quote:
Ja, maar aangezien jij niet wilt moet ik maar een andere 'cocktails drinken met du chicks'-feestje organiseren.quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Met welke flox-imposer zit ik dan te whatsappen?
Ok nice, ik poseer wel even midden in de club zodat de zwijmelende dames als mooie achtergrond fungerenquote:
Gaat je lukkenquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:40 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Ja, maar aangezien jij niet wilt moet ik maar een andere 'cocktails drinken met du chicks'-feestje organiseren.
nop.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:37 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Zal eens kijken.
Chris webby wel eens gehoord?
Is koewl, dan lijkt het net of ze je aan mogen raken.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ok nice, ik poseer wel even midden in de club zodat de zwijmelende dames als mooie achtergrond fungeren
Nu is het niet meer spontaan. Volgende keer maar weer dan.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doe maar een post op facebookof in mn fobo
Oh ben jij het h ihihi nou ik schrok wel hoor hihi nou oke gr grquote:
Dat zijn fakers die mij kopiëren.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Met welke flox-imposer zit ik dan te whatsappen?
Nooit van gehoord zelfsquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nieuwe album van off mice and man al geluisterd?
Oh nou ik wacht in spanning afquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:41 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nu is het niet meer spontaan. Volgende keer maar weer dan.
Een recht voorbehouden aan slechts enkele damesquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:41 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Is koewl, dan lijkt het net of ze je aan mogen raken.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nooit van gehoord zelfspost even wat goede nummers dan
Vriend van mij heeft een coca cola minikoelkast, tof ding.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:41 schreef Shispeed het volgende:
ik ga even bier uit de koelkast halen![]()
man man man het wordt tijd voor een minibar onder mijn bureau
Niet mijn smaakquote:
Ik heb zon abn amro ding onder mn bureau, dat ding maakt alleen een takke herriequote:Op woensdag 27 juli 2011 00:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vriend van mij heeft een coca cola minikoelkast, tof ding.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:43 schreef Floxcie het volgende:
Ik heb op WhatsApp gezegd dat ik ging slapen.
[ afbeelding ]
F-A-B-E-R-Y-A-Y-Oquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:43 schreef Floxcie het volgende:
Ik heb op WhatsApp gezegd dat ik ging slapen.
[ afbeelding ]
Veelzeggende sig trouwens Chloroform, dat moet ik je nageven.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:43 schreef Chloroform het volgende:
F5 tegen overmatig scrollen, ja toch.
Maar je hebt er wel tenminste eenquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:43 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik heb zon abn amro ding onder mn bureau, dat ding maakt alleen een takke herrie
Ik dacht dat ik de enige was die daar om moest lachenquote:
nieuwe shit met vic is ook wel baas.quote:
ik moest ook lachenquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:44 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige was die daar om moest lachen
Er zit dan weer geen bier inquote:
Ja klopt, klinkt goedquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nieuwe shit met vic is ook wel baas.
Succesquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:45 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ben zo terug jongens, ik ga mij even 100 keer opdrukken zodat ahmad1nejad straks een schiere picca kan maken
is cool a sahbiquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:45 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ben zo terug jongens, ik ga mij even 100 keer opdrukken zodat ahmad1nejad straks een schiere picca kan maken
Jo.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Veelzeggende sig trouwens Chloroform, dat moet ik je nageven.
Ik bel de uitvaart vastquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:45 schreef Drommeldaris het volgende:
Tight bro, dan ga ik ook nog een paar dips doen en ff wat pullups pushen jwz.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:45 schreef Drommeldaris het volgende:
Als ik die vinden kanquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:46 schreef Floxcie het volgende:
Mijn boy K-Cash gaat zo één grappige videoclip posten.
Een 10 voor je vertaalkunsten.quote:
Ik zal mijn lichaam deze avond niet posten, voorlopig, dus die uitvaart hoef je niet te bellen voor al die dames die direct out gaanquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik zal mijn lichaam deze avond niet posten, voorlopig, dus die uitvaart hoef je niet te bellen voor al die dames die direct out gaan
Je laat al die chicks hier toch niet droog staanquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik zal mijn lichaam deze avond niet posten, voorlopig, dus die uitvaart hoef je niet te bellen voor al die dames die direct out gaan
Wait, wut?quote:
hoppaquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:49 schreef vieze_freddie het volgende:
tijd voor een tuut chips en een fleske bier
Mijn oren.quote:
AC ja.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:49 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
Je sig! is dat van AC of heeft AC dat gestolen van... iets anders :p
Zoveel haat....quote:
Jij snapt hemquote:
Weet je zeker dat je niet van de girl-on-girl action bent?quote:
En je speelt AC? En je bent een meiske?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel pics danquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet van de girl-on-girl action bent?
quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:51 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
En je speelt AC? En je bent een meiske?Alle 3 uitgespeeld en ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens ook Mafia II en LA Noire uitgespeeld.
![]()
![]()
![]()
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
post gquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:52 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb weer pics jongens, vanuit een andere hoek genomen. Uiteraard verwacht ik een goede tegenprestatie
Ja toch.quote:
ASL?quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alle 3 uitgespeeld en ja.Tevens ook Mafia II en LA Noire uitgespeeld.
![]()
![]()
![]()
Kannie wachtuhquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:52 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb weer pics jongens, vanuit een andere hoek genomen. Uiteraard verwacht ik een goede tegenprestatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |