ja ik weet man. Ken je Rich Hill?quote:
Oh lord, emo-tijd is weer aangebroken.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:35 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jwz, alleen een beetje jammer dat Chloroform geen ballen kan tonen
Wel van gehoord, niet in verdiept.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja ik weet man. Ken je Rich Hill?
Ik had geen goede pose, als nou iemand anders de foto maakt had je in volle glorie kunnen bewonderenquote:
Nee kan niet, word ik geil van.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zet volgende keer gelijk een naam erbij.
Geen fotos op je fobo hebbenquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:36 schreef monkyyy het volgende:
Niet weten over wie Chloroform het heeft.
Nice, altijd leuk die Groningeners op FOK!.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:33 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik kom net uit de binnenstad en ben op weg naar huis met de trein richting Bad Nieuweschans.
toffe gast, komt ook wel nice. NEt als die gast van check my french.quote:
Ik help je welquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik had geen goede pose, als nou iemand anders de foto maakt had je in volle glorie kunnen bewonderen
Ik ben om.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:37 schreef nattewaterlelie het volgende:
[..]
Mensen zonder twitter_!
bijna net zo triest als mensen zondee youtube account
Kloptquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh lord, emo-tijd is weer aangebroken.
Quoten voor waarheid.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:36 schreef monkyyy het volgende:
Niet weten over wie Chloroform het heeft.
Zal eens kijken.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
toffe gast, komt ook wel nice. NEt als die gast van check my french.
Ohja whatsappquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:37 schreef Floxcie het volgende:
IK KAN DIT NIET AAN. FOK!, MSN, WHATSAPP.
een eckte baas heeft dan ook ene derde hand jwzquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:37 schreef Floxcie het volgende:
IK KAN DIT NIET AAN. FOK!, MSN, WHATSAPP.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |