Is koewl, dan lijkt het net of ze je aan mogen raken.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ok nice, ik poseer wel even midden in de club zodat de zwijmelende dames als mooie achtergrond fungeren
Nu is het niet meer spontaan. Volgende keer maar weer dan.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doe maar een post op facebookof in mn fobo
Oh ben jij het h ihihi nou ik schrok wel hoor hihi nou oke gr grquote:
Dat zijn fakers die mij kopiėren.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Met welke flox-imposer zit ik dan te whatsappen?
Nooit van gehoord zelfsquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nieuwe album van off mice and man al geluisterd?
Oh nou ik wacht in spanning afquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:41 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nu is het niet meer spontaan. Volgende keer maar weer dan.
Een recht voorbehouden aan slechts enkele damesquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:41 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Is koewl, dan lijkt het net of ze je aan mogen raken.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nooit van gehoord zelfspost even wat goede nummers dan
Vriend van mij heeft een coca cola minikoelkast, tof ding.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:41 schreef Shispeed het volgende:
ik ga even bier uit de koelkast halen![]()
man man man het wordt tijd voor een minibar onder mijn bureau
Niet mijn smaakquote:
Ik heb zon abn amro ding onder mn bureau, dat ding maakt alleen een takke herriequote:Op woensdag 27 juli 2011 00:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vriend van mij heeft een coca cola minikoelkast, tof ding.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:43 schreef Floxcie het volgende:
Ik heb op WhatsApp gezegd dat ik ging slapen.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |