F-A-B-E-R-Y-A-Y-Oquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:43 schreef Floxcie het volgende:
Ik heb op WhatsApp gezegd dat ik ging slapen.
[ afbeelding ]
Veelzeggende sig trouwens Chloroform, dat moet ik je nageven.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:43 schreef Chloroform het volgende:
F5 tegen overmatig scrollen, ja toch.
Maar je hebt er wel tenminste eenquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:43 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik heb zon abn amro ding onder mn bureau, dat ding maakt alleen een takke herrie
Ik dacht dat ik de enige was die daar om moest lachenquote:
nieuwe shit met vic is ook wel baas.quote:
ik moest ook lachenquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:44 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige was die daar om moest lachen
Er zit dan weer geen bier inquote:
Ja klopt, klinkt goedquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nieuwe shit met vic is ook wel baas.
Succesquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:45 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ben zo terug jongens, ik ga mij even 100 keer opdrukken zodat ahmad1nejad straks een schiere picca kan maken
is cool a sahbiquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:45 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ben zo terug jongens, ik ga mij even 100 keer opdrukken zodat ahmad1nejad straks een schiere picca kan maken
Jo.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Veelzeggende sig trouwens Chloroform, dat moet ik je nageven.
Ik bel de uitvaart vastquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:45 schreef Drommeldaris het volgende:
Tight bro, dan ga ik ook nog een paar dips doen en ff wat pullups pushen jwz.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:45 schreef Drommeldaris het volgende:
Als ik die vinden kanquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:46 schreef Floxcie het volgende:
Mijn boy K-Cash gaat zo één grappige videoclip posten.
Een 10 voor je vertaalkunsten.quote:
Ik zal mijn lichaam deze avond niet posten, voorlopig, dus die uitvaart hoef je niet te bellen voor al die dames die direct out gaanquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik zal mijn lichaam deze avond niet posten, voorlopig, dus die uitvaart hoef je niet te bellen voor al die dames die direct out gaan
Je laat al die chicks hier toch niet droog staanquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik zal mijn lichaam deze avond niet posten, voorlopig, dus die uitvaart hoef je niet te bellen voor al die dames die direct out gaan
Wait, wut?quote:
hoppaquote:Op woensdag 27 juli 2011 00:49 schreef vieze_freddie het volgende:
tijd voor een tuut chips en een fleske bier
Mijn oren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |