quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:53 schreef Toverheks het volgende:
Amy Winehouse dood gevonden
AMSTERDAM - De wereldberoemde zangeres Amy Winehouse (27) is zaterdag dood gevonden in haar woning in Londen.
Dat berichtte de Britse televisiezender Sky News zaterdag op zijn website. De politie heeft de dood van de zangeres inmiddels bevestigd. Na een melding bij de alarmcentrale kwamen de hulpdiensten snel ter plaatse bij het appartement van de wereldster. "Daar aangekomen vonden agenten het lichaam van een 27-jarige vrouw", meldt een woordvoerster van de politie. Al snel bleek het om Amy Winehouse te gaan.
Amy werd om 16.5 4uur dood gevonden door de ambulance in haar woning. Het is nog niet duidelijk hoe Amy is gestorven.
Winehouse kampte al jaren met alcohol- en drugsverslavingen.
quote:Zie Skynews
quote:** FASCINATING DOCUMENTARY ON AMY WINEHOUSE. RIP AMY - WE LOVE YOU **
"The Girl Done Good" takes us into the world of Amy's career to date. Drawing on rare and classic performances, exclusive interviews, lengthy contributions from friends, colleagues, journalists and experts, and a host of other features, this DVD is a unique insight into the music, career and life of a cultural icon. In an age when Z list celebrities garner more media attention than the truly gifted, Amy Winehouse is an anomaly, a woman of such extraordinary flair it beggars belief and a dream for the tabloids, all rolled into one. So while many of her chart topping contemporaries build here today gone tomorrow careers of little substance, Amy's appeal is genuine, based on talent with a capital T.
Het was haar rauwe stem idd ....quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:39 schreef Seven. het volgende:
Ik vind dat Amy een hele unieke stem had, en rauw talent. Een voorbeeld als zangeres voor velen, kijk maar hoe veel er na haar zijn opgestaan. Ik ben er heilig van overtuigd dat zij het artistiek talent had om een grootse comeback te maken en om jaren bovenaan te blijven staan. Helaas miste ze er de mentaliteit voor.
http://www.healthcentral.com/bipolar/c/120/141946/amy-winehouse/quote:The talented and troubled singer is dead at 27.
Buried in the news accounts of her death is the revelation that she was diagnosed with bipolar and refused to take medication.
One can only wonder if her bipolar were under control: she might not be doing drugs. She might be alive today.
idd..quote:Op woensdag 27 juli 2011 03:02 schreef Simon.Kistemaker het volgende:
[..]
http://www.healthcentral.com/bipolar/c/120/141946/amy-winehouse/
Als dat waar is, dan is het niet zo gek dat het zo erg uit de hand heeft kunnen lopen.
Bedankt, wist niet dat er een docu was.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:31 schreef Marie30 het volgende:
Ik weet niet of jullie nog een tweede deel wilde, maar er werd geen nieuwe geopend en ik wilde deze documentaire over haar nog graag posten:
The girl done good:
[..]
Hier zag ze er toch wel vrij goed uit ..quote:
quote:
quote:"Winehouse had vlak voor dood ontmoeting met man"
28/07/11, 16u20
Amy Winehouse ontmoette kort voor haar dood een vooralsnog onbekende man, zo meldt de Daily Mirror.
Drie "relevante individuen"
De politie onderzoekt momenteel de laatste uren van haar leven, tussen vrijdagavond 8 uur, toen ze het dokterskabinet verliet en zaterdagmiddag 4 uur, toen de zangeres levenloos in bed werd aangetroffen.
Het onderzoek spitst zich nu toe op beweringen als zou Winehouse haar huis nog zou hebben verlaten om een man te ontmoeten. Volgens haar vader Mitch bleef ze echter thuis en speelde ze drums en zong ze op de vooravond van haar overlijden.
De politie wil echter elke mogelijkheid napluizen en heeft naar verluidt al haar lijfwacht, haar dokter, een goede vriend en drie "relevante individuen" ondervraagd.
Nieuwe songs
Inmiddels raakte ook bekend dat twaalf nieuwe songs van Winehouse wellicht binnen een halfjaar zullen uitgebracht worden. Een woordvoerder van haar platenlabel liet verstaan dat ze de voorbije drie jaar ruwe versies opnam van een dozijn songs. De meeste nummers zijn slechts in een ruwe versie opgenomen, enkele waren al verder geëvolueerd. Of het nieuwe materiaal wordt uitgebracht, moet nog door Amy's ouders, haar label en haar management beslist worden, zo stelt The Guardian. (lb)
Leuke foto's, vooral die derde foto, als je haar gewoon zo ziet met een bord vol eten voor haar neus, had je haar toch weer hoop gegeven. Maar helaas het mocht niet zo zijn.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:02 schreef tuinfluiter het volgende:
Tijdje geleden.
De ouders van Amy Winehouse waren opgelucht dat hun dochter clean was.
"Ze is twee keer bijna dood geweest", vertelde haar vader Mitch in de
documentaire Saving Amy, die in maart werd uitgezonden op de Britse zender Sky.
Amy Winehouse vertrok naar Saint Lucia om aan te sterken, uit te rusten tussen de andere vakantiemensen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind deze wel grappig:quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:17 schreef miep63 het volgende:
[..]
Leuke foto's, vooral die derde foto, als je haar gewoon zo ziet met een bord vol eten voor haar neus, had je haar toch weer hoop gegeven. Maar helaas het mocht niet zo zijn.
hier had ze nog geen siliconen dus toch al wat oudere foto's denk ik?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:02 schreef tuinfluiter het volgende:
Tijdje geleden.
De ouders van Amy Winehouse waren opgelucht dat hun dochter clean was.
"Ze is twee keer bijna dood geweest", vertelde haar vader Mitch in de
documentaire Saving Amy, die in maart werd uitgezonden op de Britse zender Sky.
Amy Winehouse vertrok naar Saint Lucia om aan te sterken, uit te rusten tussen de andere vakantiemensen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Denk het ook want dat concert dat op Ned drie was, was van 2007 en toen had ze haar silliconen al...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:07 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
hier had ze nog geen siliconen dus toch al wat oudere foto's denk ik?
Van twee jaar geleden. 2009quote:Op zaterdag 30 juli 2011 19:07 schreef zwartedoos het volgende:
hier had ze nog geen siliconen dus toch al wat oudere foto's denk ik?
Aaaahquote:Op zondag 31 juli 2011 00:27 schreef tuinfluiter het volgende:
Het vakantiehuis waar Amy Winehouse logeerde op het Caribische eiland St Lucia moest ontsmet worden.
Amy had vijf of zes zwerf honden in huis genomen.
Ik denk dat het ergste is wat haar had kunnen overkomen is die adoptie, wtf, als je tegenwoordig ook al een kind kan adopteren terwijl iedereen weet dat je fucking verslaafd bentquote:Op zondag 31 juli 2011 12:27 schreef tuinfluiter het volgende:
Vervolg St.Lucia.
[ afbeelding ]
zo 31 jul 2011, 11:50
AMSTERDAM - Amy Winehouse zou op het punt hebben gestaan om een tienjarig meisje uit St. Lucia officieel te adopteren.
De zangeres zou volgende week weer naar het Caribische eiland vliegen om Dannika Augustine weer op te zoeken. Amy zou haar advocaten al aan het werk hebben gezet om het adoptieproces te starten, zo laat de grootmoeder van het meisje weten aan The Mirror.
"Amy hield met heel haar hart van Dannika. Vanaf het moment dat ze elkaar een paar jaar geleden op St. Lucia ontmoetten waren ze onafscheidelijk. Amy was zelfs van plan om naar St. Lucia te verhuizen om daar fulltime moeder te worden." De Britse zangeres zou de vader van het meisje ook al om toestemming hebben gevraagd. Vanuit Duitsland vertelt hij: "Ze zei me dat ze zielsveel van Dannika houdt en vroeg me toestemming om haar te adopteren. Natuurlijk vond ik dat moeilijk, maar uiteindelijk stemde ik in. Dannika zou een beter leven hebben bij Amy."
Het meisje zelf is geshockt over de dood van haar 'moeder': "Ze zorgde voor me en we hielden van elkaar. Ze is de meest fantastische persoon die ik ooit heb ontmoet en ik keek ernaar uit om bij haar te wonen. Ik kan het nog steeds niet geloven dat ze er niet meer is. Dit is het ergste wat me ooit had kunnen overkomen."
[ afbeelding ]
http://www.mirror.co.uk/c(...)-10-115875-23309601/
http://www.telegraaf.nl/p(...)ter___.html?sn=prive
Heb nog nooit iets over Madonna en verslaving gehoord.quote:Op zondag 31 juli 2011 14:46 schreef golfer het volgende:
Madonna had toch ook een paar kinderen in Afrika gekocht?
Ik dacht dat ik zo'n mooie TT had ingegeven.quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:30 schreef Treinhomo het volgende:
Ik kan er eerlijk waar niks aan doen;
Elke keer als ik dit topic in de index voorbij zie komen, lees ik onwillekeurig 'the girl gone dood'.
Ben ik nu een slecht mens ? [ afbeelding ]
Waar heb je last vanquote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:07 schreef Seven. het volgende:
Ik ga volgend weekend naar Londen, ik ga uiteraard een bloemetje proberen te leggen.
Favorieten fragmenten van Jools Holland en daarna een concert, heb het (ook?) gekeken, zag toevallig dat het kwam.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zo dadelijk op BBC2 een special over haar
Alvast bedankt.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:04 schreef Seven. het volgende:
Vandaag bij haar huis geweest, geen bloemenzee meer of zo. Zal dinsdag of woensdag de foto's posten.
Ik las op de FP laatst dat Lady Gaga dat zou gaan doen. Op zich geen hele slechte keuze, mits ze een goed Brits accent ontwikkelt. Goede stem en ze lijken wel wat op elkaar.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:44 schreef tuinfluiter het volgende:
di 16 aug 2011, 11:19
AMSTERDAM -
Tv stations zijn druk op zoek naar een actrice die de rol van Amy Winehouse kan vertolken
in een biografie over de pas overleden zangeres.
Er wordt gezocht naar een actrice onder de dertig. De familie Winehouse verwacht niet dat dit veel problemen zal opleveren. ''Wij hebben het gevoel dat er geen actrice bestaat die haar niet zou willen spelen'', aldus een ingewijde.
De eerste zorg is nu het financiële plaatje van de film. Meerdere productiemaatschappijen hebben al interesse getoond. Actrices die in aanmerking willen komen voor de rol van Amy moeten van goeden huize komen,
vooral om de opvallende look en het vocale talent van de zangeres na te kunnen bootsen.
http://www.telegraaf.nl/p(...)Amy___.html?sn=prive
[ afbeelding ]
Ben je stoned ofzo, met die foto's niet recht en zelfs omgekeerd?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:09 schreef Seven. het volgende:
Parkje tegenover haar huis:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Draaien lukt niet...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Azijnpisser, picasa werkte niet mee, da's alles.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:38 schreef APK het volgende:
[..]
Ben je stoned ofzo, met die foto's niet recht en zelfs omgekeerd?
Edit: Oh, draaien lukt niet.
Ja dus.
Jeetje, zo dichtbij maar toch heel ver weg.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:09 schreef Seven. het volgende:
Parkje tegenover haar huis:
Draaien lukt niet...
vr 05 aug 2011, 21:02quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:14 schreef Zapato het volgende:
[..]
Ik las op de FP laatst dat Lady Gaga dat zou gaan doen. Op zich geen hele slechte keuze, mits ze een goed Brits accent ontwikkelt. Goede stem en ze lijken wel wat op elkaar.
Kan me echter voorstellen dat echte Amy-fans er niet zo blij mee zijn.
Ik zou het beter doen dan Lady GaGa.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:23 schreef Zapato het volgende:
Maar zouden jullie een betere kandidaat weten?
Dat is gewoon de titel van de docu die over haar gaat die ik hier gepost heb.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:15 schreef Teego het volgende:
Ben ik de enige die de kriebels krijgt bij dat "the girl done good"? Ik bedoel: ze heeft prachtige muziek gemaakt. En ze zal vast een goed mens zijn geweest. Maar "the girl done good"? Ik vind het maar raar en overdreven klinken. Sorry. Zie het elke dag, moest het even kwijt. Back to topic
Ik geloof het. Geen grapje.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:43 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik zou het beter doen dan Lady GaGa.. Geen grapje.
Ik zag het. Val jou er ook niet op aan, hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:46 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dat is gewoon de titel van de docu die over haar gaat die ik hier gepost heb.
Neen, ik snap het wel hoor, nam het ook niet verkeerd op. Misschien wel een lompe titel, als je een mooiere weet mag je altijd een modje om een wijziging vragen...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:02 schreef Teego het volgende:
[..]
Ik zag het. Val jou er ook niet op aan, hoorMaar de documentairemakers, blijkbaar. Bij deze. Pathetische figuren.
Ik zou zo niemand kunnen noemen maar er zijn vast mensen die beter in de huid van Amy kunnen kruipen. Verder ben ik sowieso geen fan van dat soort dingen hoor.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:23 schreef Zapato het volgende:
Maar zouden jullie een betere kandidaat weten?
Indeed. Zoiets kan over 20 jaar prachtig zijn maar er nu nog zo snel mogelijk een slaatje uit willen slaan.. ik zou er nooit naar gaan kijken, net als al die Michael Jackson tributes bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:09 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik zou zo niemand kunnen noemen maar er zijn vast mensen die beter in de huid van Amy kunnen kruipen. Verder ben ik sowieso geen fan van dat soort dingen hoor.
Vind ik ook. Een godsgruwelijke hekel aan zulke zaken...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:11 schreef Seven. het volgende:
[..]
Indeed. Zoiets kan over 20 jaar prachtig zijn maar er nu nog zo snel mogelijk een slaatje uit willen slaan.. ik zou er nooit naar gaan kijken, net als al die Michael Jackson tributes bijvoorbeeld.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:15 schreef Teego het volgende:
Ben ik de enige die de kriebels krijgt bij dat "the girl done good"?
Nog een dag of 20 en dit topic was vanwege de 3,5 jaar niet posten regel automatisch dicht gegaan. Kan toch niet!quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:30 schreef Moppieee het volgende:
[..]
Je bent onder je steen vandaan gekropen?
Nu kunnen we het er nog over hebben, zo van "waar was jij op dat moment?".quote:
Het was zomer en ik was op een barbecue kan ik me nog herinnerenquote:Op donderdag 26 februari 2015 15:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nu kunnen we het er nog over hebben, zo van "waar was jij op dat moment?".
Ik heb geen idee.
Ik was van 17 tot 21 aan het werk bij de AH zie ik net in mijn administratie.quote:Op donderdag 26 februari 2015 15:46 schreef Moppieee het volgende:
[..]
Het was zomer en ik was op een barbecue kan ik me nog herinneren
Het weer was matig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |