quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:07 schreef Seven. het volgende:
Ik ga volgend weekend naar Londen, ik ga uiteraard een bloemetje proberen te leggen.
Favorieten fragmenten van Jools Holland en daarna een concert, heb het (ook?) gekeken, zag toevallig dat het kwam.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 23:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zo dadelijk op BBC2 een special over haar
Alvast bedankt.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:04 schreef Seven. het volgende:
Vandaag bij haar huis geweest, geen bloemenzee meer of zo. Zal dinsdag of woensdag de foto's posten.
Ik las op de FP laatst dat Lady Gaga dat zou gaan doen. Op zich geen hele slechte keuze, mits ze een goed Brits accent ontwikkelt. Goede stem en ze lijken wel wat op elkaar.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:44 schreef tuinfluiter het volgende:
di 16 aug 2011, 11:19
AMSTERDAM -
Tv stations zijn druk op zoek naar een actrice die de rol van Amy Winehouse kan vertolken
in een biografie over de pas overleden zangeres.
Er wordt gezocht naar een actrice onder de dertig. De familie Winehouse verwacht niet dat dit veel problemen zal opleveren. ''Wij hebben het gevoel dat er geen actrice bestaat die haar niet zou willen spelen'', aldus een ingewijde.
De eerste zorg is nu het financiële plaatje van de film. Meerdere productiemaatschappijen hebben al interesse getoond. Actrices die in aanmerking willen komen voor de rol van Amy moeten van goeden huize komen,
vooral om de opvallende look en het vocale talent van de zangeres na te kunnen bootsen.
http://www.telegraaf.nl/p(...)Amy___.html?sn=prive
[ afbeelding ]
Ben je stoned ofzo, met die foto's niet recht en zelfs omgekeerd?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:09 schreef Seven. het volgende:
Parkje tegenover haar huis:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Draaien lukt niet...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Azijnpisser, picasa werkte niet mee, da's alles.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:38 schreef APK het volgende:
[..]
Ben je stoned ofzo, met die foto's niet recht en zelfs omgekeerd?
Edit: Oh, draaien lukt niet.
Ja dus.
Jeetje, zo dichtbij maar toch heel ver weg.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:09 schreef Seven. het volgende:
Parkje tegenover haar huis:
Draaien lukt niet...
vr 05 aug 2011, 21:02quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:14 schreef Zapato het volgende:
[..]
Ik las op de FP laatst dat Lady Gaga dat zou gaan doen. Op zich geen hele slechte keuze, mits ze een goed Brits accent ontwikkelt. Goede stem en ze lijken wel wat op elkaar.
Kan me echter voorstellen dat echte Amy-fans er niet zo blij mee zijn.
Ik zou het beter doen dan Lady GaGa.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:23 schreef Zapato het volgende:
Maar zouden jullie een betere kandidaat weten?
Dat is gewoon de titel van de docu die over haar gaat die ik hier gepost heb.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:15 schreef Teego het volgende:
Ben ik de enige die de kriebels krijgt bij dat "the girl done good"? Ik bedoel: ze heeft prachtige muziek gemaakt. En ze zal vast een goed mens zijn geweest. Maar "the girl done good"? Ik vind het maar raar en overdreven klinken. Sorry. Zie het elke dag, moest het even kwijt. Back to topic
Ik geloof het. Geen grapje.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:43 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik zou het beter doen dan Lady GaGa.. Geen grapje.
Ik zag het. Val jou er ook niet op aan, hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:46 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dat is gewoon de titel van de docu die over haar gaat die ik hier gepost heb.
Neen, ik snap het wel hoor, nam het ook niet verkeerd op. Misschien wel een lompe titel, als je een mooiere weet mag je altijd een modje om een wijziging vragen...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:02 schreef Teego het volgende:
[..]
Ik zag het. Val jou er ook niet op aan, hoorMaar de documentairemakers, blijkbaar. Bij deze. Pathetische figuren.
Ik zou zo niemand kunnen noemen maar er zijn vast mensen die beter in de huid van Amy kunnen kruipen. Verder ben ik sowieso geen fan van dat soort dingen hoor.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 02:23 schreef Zapato het volgende:
Maar zouden jullie een betere kandidaat weten?
Indeed. Zoiets kan over 20 jaar prachtig zijn maar er nu nog zo snel mogelijk een slaatje uit willen slaan.. ik zou er nooit naar gaan kijken, net als al die Michael Jackson tributes bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:09 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik zou zo niemand kunnen noemen maar er zijn vast mensen die beter in de huid van Amy kunnen kruipen. Verder ben ik sowieso geen fan van dat soort dingen hoor.
Vind ik ook. Een godsgruwelijke hekel aan zulke zaken...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 00:11 schreef Seven. het volgende:
[..]
Indeed. Zoiets kan over 20 jaar prachtig zijn maar er nu nog zo snel mogelijk een slaatje uit willen slaan.. ik zou er nooit naar gaan kijken, net als al die Michael Jackson tributes bijvoorbeeld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |