abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100007994
Poetin is ook genoemd in het manifest door Breivik dat hij hem bewondert.

Wat gaan de kindertjes hier nu verzinnen over hem omdat hij ook genoemd is door die idioot?
  woensdag 27 juli 2011 @ 15:53:45 #227
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_100008053
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 15:43 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Dat speelt ook mee, mislukte macho met een geweldsfixatie. (Tristan te Alphen)
Maar ... hij koos niet als dekmantel het motief van islamietenhaat en hij koos ook niet als dekmantel tot slachtoffer een groep linkse jongeren. Die agressie woekerde al jaren .
Zeker, ik denk ook niet dat het een bewuste keuze was. Ik erger me vooral aan mensen/kranten/bedrijven die eigenlijk gehoor geven aan het soort onzin waarin hij ook "verwikkeld" raakte. Echt veel media nemen die nonsens over. En dragen bij aan een soort massapsychose/klimaat van waanzin. Dat is niet meer rechts of links te noemen.
  woensdag 27 juli 2011 @ 15:55:20 #228
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_100008119
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 15:53 schreef Odysseuzzz het volgende:

[..]

Zeker, ik denk ook niet dat het een bewuste keuze was. Ik erger me vooral aan mensen/kranten/bedrijven die eigenlijk gehoor geven aan het soort onzin waarin hij ook "verwikkeld" raakte. Echt veel media nemen die nonsens over. En dragen bij aan een soort massa psygose/klimaat van waanzin. Dat is niet meer rechts of links te noemen.
Sensatie levert geld op. Nuances zijn maar saai....
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
  woensdag 27 juli 2011 @ 15:56:00 #229
80268 kLowJow
That's Gay
pi_100008142
quote:
Hier volgt de volledige tekst van de mail van Berwick alias Breivik:

Western European patriot,
I’m hereby sending you my new compendium (3 books); “2083 – A European Declaration of Independence”, in Word 97 format, which includes the following main topics:

1. The ongoing Islamisation of Western Europe

2. The current state of the Western European Resistance Movements (anti-Marxist/anti-Jihad movements)

3. Solutions for Western Europe and how we, the cultural conservative resistance, should move forward in the coming decades

4. And covering all, highly relevant topics including solutions and strategies for all of the 8 different political fronts

The compendium/book presents advanced ideological, practical, tactical, organisational and rhetorical solutions and strategies for all patriotic-minded individuals/movements. The book will be of great interest to you whether you are a moderate or a more dedicated cultural conservative/nationalist.

After years of work the first edition of the compendium “2083” is completed. If you have received this e-mail and book, you are either a former Facebook friend or you are the friend of my Facebook friend. If you are concerned for the future of Western Europe you will definitely find the information both interesting and highly relevant.

I have spent several years researching and compiling the information and I have spent most of my hard earned funds in this process (in excess of 300 000 Euros). I do not want any compensation for the work as it is a gift to you, as a fellow patriot.

The content of the compendium truly belongs to everyone and is available to be distributed non-commercially in any way or form. In fact, I ask only one favour of you; I ask that you distribute this book to everyone you know. Please do not think that others will take care of it. Sorry to be blunt, but it does not work out that way. If we, the Western European Resistance, fail or become apathetic, then Western Europe will fall, and your liberties with it… It is essential and very important that everyone is at least presented with the truth before our systems come crashing down within 2 to 7 decades. So again, I humbly ask you to re-distribute the book to as many patriotic minded individuals as you can. I am 100% certain that the distribution of this compendium to a large portion of European patriots will contribute to ensure our victory in the end. Because within these three books lies the tools required to win the ongoing Western European cultural war, the war against the anti-European hate ideology known as multiculturalism.

Multiculturalism (cultural Marxism/political correctness), as you might know, is the root cause of the ongoing Islamisation of Europe which has resulted in the ongoing Islamic colonisation of Europe through demographic warfare and conquest. This compendium presents the solutions and explains exactly what is required of each and every one of us in the coming decades. Everyone can and should contribute in one way or another, it’s just a matter of will.

I hope you enjoy this compendium. It currently offers the most comprehensive database of solution oriented subjects. As mentioned, I only ask one thing from you; that you distribute this book to your friends and ask them to forward it to “their” friends, especially to individuals who have a patriotic mindset. Please help us and help yourself, your family and friends by contributing to spread the tools which will ensure our victory; for the truth must be known… It is not only our right but also our duty to contribute to preserve our identity, our culture and our national sovereignty by preventing the ongoing Islamisation. There is no Resistance Movement if individuals like us refuse to contribute…

Time is of the essence. We have only a few decades to consolidate a sufficient level of resistance before our major cities are completely demographically overwhelmed by Muslims. Ensuring the successful distribution of this compendium to as many Europeans as humanly possible will significantly contribute to our success. It may be the only way to avoid our present and future dhimmitude (enslavement) under Islamic majority rule in our own countries.

I have been unable to send this compendium to many people, for various reasons, so I truly hope you will be willing to contribute.

This compendium is sent to you in the Word 2007 – docx format. If you do not have MS Word 2007 or newer you may get a “2007 Word Viewer” at no cost at the main Microsoft site or just get a trial version.

Opening a docx file

Microsoft introduced the .docx file format in its 2007 Office and Word applications and wants it to replace the commonly used doc format. The problem with the change from doc to docx is that many users are still working with prior versions of Word (XP in particular) or no Microsoft product at all and face the problem that they can’t load the docx file because it is not supported in their application.

Older versions of Microsoft Office or Microsoft Word:
Older versions such as Office XP do not support the docx format because it was not known when they were developed and sold. A simple way to read docx and xlsx files is to select one of the following options:

1. For Word XP or older versions – install the Microsoft Compatibility Pack which adds support for the new file formats, or;

2. Download Word 97 viewer or newer, or;

3. You can use the Open XML Translator for Open Office to be able to read and edit docx files with Open Office, or;

4. The free online docx converter lets you convert docx documents. This is a pretty good solution if you don’t want to install the previously mentioned add-ons. Remember, gaining access to this compendium will be well worth your time!

For translation from English to another language I would recommend the Google translation engine as a short term solution.

Sincere and patriotic regards,
Andrew Berwick, London, England – 2011

Justiciar Knight Commander for Knights Templar Europe and one of several leaders of the National and pan-European Patriotic Resistance Movement
With the assistance from brothers and sisters in England, France, Germany, Sweden, Austria, Italy, Spain, Finland, Belgium, the Netherlands, Denmark, the US etc.

http://www.nrc.nl/nieuws/(...)m_source=syndication
pi_100008217
quote:
2s.gif Op woensdag 27 juli 2011 15:56 schreef kLowJow het volgende:

Multiculturalism (cultural Marxism/political correctness), as you might know, is the root cause of the ongoing Islamisation of Europe which has resulted in the ongoing Islamic colonisation of Europe through demographic warfare and conquest. This compendium presents the solutions and explains exactly what is required of each and every one of us in the coming decades. Everyone can and should contribute in one way or another, it’s just a matter of will.
Hmmm, waar heb ik dit eerder gehoord?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_100008336
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 15:52 schreef Dr.Nikita het volgende:

Wat gaan de kindertjes hier nu verzinnen over hem omdat hij ook genoemd is door die idioot?
putin als voorbeeld van een sterke charismatische leider ofzo?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 27 juli 2011 @ 16:05:07 #232
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_100008433
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 15:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hmmm, waar heb ik dit eerder gehoord?
Het is 't bekende sprookje van de Tsunami en de Dreigende Ondergang van Europa, waarin Breivik de rol van de moordende ridder speelt.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  woensdag 27 juli 2011 @ 16:09:53 #233
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_100008592
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 16:05 schreef Perrin het volgende:

[..]

Het is 't bekende sprookje van de Tsunami en de Dreigende Ondergang van Europa, waarin Breivik de rol van de moordende ridder speelt.
Ja Noors toch? Er zijn gelukkig betere verhalen van daar.
  woensdag 27 juli 2011 @ 16:14:21 #234
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_100008762
quote:
14s.gif Op woensdag 27 juli 2011 16:09 schreef Odysseuzzz het volgende:

[..]

Ja Noors toch? Er zijn gelukkig betere verhalen van daar.

Inderdaad, verhalen zoals die van trollen jagers
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
  woensdag 27 juli 2011 @ 16:18:15 #235
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_100008941
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 16:14 schreef -Techno- het volgende:

[..]

Inderdaad, verhalen zoals die van trollen jagers
Ja, ik moest denken aan Dunderklumpen en Moomin. Maar die zijn Zweeds. Echter hebben zelfs die meer met de werkelijkheid van doen dan het "moordende ridder" verhaal. :P
pi_100009151
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 16:05 schreef Perrin het volgende:

[..]

Beetje alsof ik ome Geert hoor klepperen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_100009330
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 15:52 schreef Dr.Nikita het volgende:

Oh, Poetin. Nee, dat is de onschuld zelve idd.
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
  woensdag 27 juli 2011 @ 16:34:26 #238
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_100009630
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 16:28 schreef Klaudias het volgende:

[..]

Oh, Poetin. Nee, dat is de onschuld zelve idd.
Integere kerel :Y
pi_100009834
-

[ Bericht 100% gewijzigd door sp3c op 27-07-2011 16:45:51 ]
pi_100010896
quote:
10s.gif Op woensdag 27 juli 2011 15:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

_O-

Gia, de Koude Oorlog is voorbij. De tering, sla eens krant, of liever, een partijprogramma open. Overigens is jouw geliefde PVV op economisch gebied ongeveer net zo links als de zogenaamde marxisten van de SP.
Voor sommige mensen niet, ook voor Breitvik niet (en wrs voor Gia ook niet), want hij koppelt het multiculturalisme aan het marxisme en het culturele marxisme. Het multiculturalisme is marxisme in vermomming. De strijd tegen de Islam is ook een strijd tegen het marxisme.
I´m back.
  woensdag 27 juli 2011 @ 17:15:23 #241
3542 Gia
User under construction
pi_100011262
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 14:35 schreef capricia het volgende:

[..]

Dat het niet alleen voorbehouden is aan extreem rechts ben ik met je eens.
Maar je bent het toch wel met me eens dat bepaalde ideeën en bepaald gedachtegoed meer aanzet tot geweld of haat dan andere ideeën?

Klopt, zie de koran, zie de Islam. En ja, rechts ook. Maar is wel een antwoord op, denk ik.
  woensdag 27 juli 2011 @ 17:19:44 #242
3542 Gia
User under construction
pi_100011420
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 15:16 schreef Nielsch het volgende:
Komt er nu een onderzoek naar de rol van de PVV bij deze aanslagen? Het was immers Wilders zelf die een onderzoek wilde naar de rol van de PvdA bij de aanslag op Fortuyn. Daarmee heeft Wilders zelf aangegeven dat er weldegelijk een verband kan bestaan tussen de woorden van politici en de daden van anderen.
Niks mis met een onderzoek naar de rol van Wilders bij deze aanslagen. Maar er gingen hier vanmiddag stemmen op om iedere PVV-kiezer door te lichten. En dat gaat echt te ver.
  woensdag 27 juli 2011 @ 17:21:52 #243
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_100011490
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 17:19 schreef Gia het volgende:

[..]

Niks mis met een onderzoek naar de rol van Wilders bij deze aanslagen. Maar er gingen hier vanmiddag stemmen op om iedere PVV-kiezer door te lichten. En dat gaat echt te ver.
De overheid kan toch ook niet (legaal) vastellen wie een PPP stemmer is?
Hoezo doorlichten?
pi_100011493
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 17:19 schreef Gia het volgende:

[..]

Waar staat dat? Je verzint het gewoon maar?
I´m back.
  woensdag 27 juli 2011 @ 17:25:35 #245
3542 Gia
User under construction
pi_100011614
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 17:21 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Waar staat dat? Je verzint het gewoon maar?
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 12:36 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Om precies uit te vinden wat Wilders wil, stel ik voor dat we een kosten/baten analyse van de PVV-stemmer gaan maken en lijvige rapporten van radicaliserende PVV-ers op gaan stellen en een verwijs-index voor criminele PVV-ers maken.

Pas als we weten wie zijn achterban is, kunnen we uitvinden welke toekomstvisie die mensen hebben. Wilders is slechts de vertolker van die gedachten.
Hier ben ik begonnen met reageren, vandaag.
  woensdag 27 juli 2011 @ 17:28:59 #246
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_100011718
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 17:25 schreef Gia het volgende:

[..]

[..]

Dat is een duidelijk een onzin post als voorbeeld voor hoe er met andere minderheden wordt om gegaan. Niemand kan aantonen dat ie een VVV stemmer is. En het is hoe dan ook ilegaal om dat te registreren.
pi_100011787
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 17:25 schreef Gia het volgende:

[..]

[..]

Ik denk dat dat een gekscherend antwoord was op de opmerking die ik maakte waarin ik stelde dat ik wil weten wat Wilders wil en of dat ook lijkt op wat Breivik wil. Hij insinueert nl. dat Wilders zelf niets wil, maar slechts zijn achterban en dat Wilders daar slechts de nederige vertolker van is. Ik denk dat dat overigens onjuist is. Wilders is weliswaar vertolker van ontrevedenheid, maar hij heeft ook plannen met ons, denk ik. Hij is dus niet alleen een vraagpoliticus ook een aanbodspoliticus.
I´m back.
  woensdag 27 juli 2011 @ 17:39:02 #248
3542 Gia
User under construction
pi_100012064
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 17:31 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik denk dat dat een gekscherend antwoord was op de opmerking die ik maakte waarin ik stelde dat ik wil weten wat Wilders wil en of dat ook lijkt op wat Breivik wil. Hij insinueert nl. dat Wilders zelf niets wil, maar slechts zijn achterban en dat Wilders daar slechts de nederige vertolker van is. Ik denk dat dat overigens onjuist is. Wilders is weliswaar vertolker van ontrevedenheid, maar hij heeft ook plannen met ons, denk ik. Hij is dus niet alleen een vraagpoliticus ook een aanbodspoliticus.
Mwa, ik weet niet of Kingstown het gekscherend bedoeld heeft. Zie hem er wel voor aan dat hij zou willen dat men zover zou kunnen gaan.

Uiteraard kan dat niet en is de aanhang van Wilders onbekend, omdat de partij geen leden heeft. Er valt dus niet veel te onderzoeken aan de achterban van Wilders.

En Wilders of de PVV zelf onderzoeken? Met welk doel? Het is geen PVV-er die deze aanslag heeft gepleegd.
  woensdag 27 juli 2011 @ 17:43:00 #249
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_100012170
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 17:39 schreef Gia het volgende:

[..]

Mwa, ik weet niet of Kingstown het gekscherend bedoeld heeft. Zie hem er wel voor aan dat hij zou willen dat men zover zou kunnen gaan.
Wat King daar zegt is letterlijk hoe Wulders over andere minderheden praat. Dat is letterlijk zijn voorstel geweest.
Natuurlijk is het gekscherend, een spiegel.

quote:
Uiteraard kan dat niet en is de aanhang van Wilders onbekend, omdat de partij geen leden heeft. Er valt dus niet veel te onderzoeken aan de achterban van Wilders.
Idd je stemt anoniem. En de wet is er nu nog om je dat te garanderen. Gelukkig.
pi_100012275
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 17:39 schreef Gia het volgende:

[..]

En Wilders of de PVV zelf onderzoeken? Met welk doel? Het is geen PVV-er die deze aanslag heeft gepleegd.
Omdat ik wil weten of het toekomstbeeld dat Breivik schetst overeenkomt met wat Wilders wil, dat had ik al paar keer uitgelegd.
De analyse van de huidige situatie in West-Europa van Breivik is (bijna) identiek aan die van Wilders, is het ideaalbeeld dat ze nastreven dat dan ook? Dat mogen we toch wel vragen aan hem toch? Dat is duidelijkheid scheppen, precies wat Bas Heine ook verlangt van de man.
Is het gewoon een dictatuur die Wilders nastreeft.
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')