yoga hoort toch te ontspannen?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:27 schreef Laniboekje het volgende:
Moe. Lichaam doet zeer na een simpel kwartiertje wat yoga doen...
Heldinquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:26 schreef Mishu het volgende:
Morgen weer wat werken en hopen dat ik weer wat geld bij elkaar hossel.
Ik vooral mijn lever op zulke momenten.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik sloop dan soms dingen. Gelukkig komt het niet vaak voor.
Een neveneffect.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik vooral mijn lever op zulke momenten.
Mijn lever is ook niet blij met al dat extra werk denk ik.quote:Op woensdag 27 juli 2011 00:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik vooral mijn lever op zulke momenten.
Je lever heeft geen mening...quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mijn lever is ook niet blij met al dat extra werk denk ik.
Af en toe een weekje rust gunnen aan die harde werker.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mijn lever is ook niet blij met al dat extra werk denk ik.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:07 schreef ConstanteVerandering het volgende:
[..]
Je lever heeft geen mening...
Shit zeg, zijn ze het aan het onderzoeken?quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:25 schreef Høken het volgende:
Eigenlijk begint 't nu pas goed door te dringen dat pap wellicht weer kanker heeft... GVD.
Kut...quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:25 schreef Høken het volgende:
Eigenlijk begint 't nu pas goed door te dringen dat pap wellicht weer kanker heeft... GVD.
Nou, morgen krijgt hij weer een scan en foto. Maar het zijn precies dezelfde symptomen als 2 jaar terug; een 'longontsteking' die niet overgaat.. Ben zo bang voor de uitslag.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:27 schreef Crutch het volgende:
[..]
Shit zeg, zijn ze het aan het onderzoeken?
wow, vet klote! Hopelijk komt het goed, we hopen mee.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:25 schreef Høken het volgende:
Hopenlijk valt het mee, écht sterkte iig.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:41 schreef Høken het volgende:
[..]
Nou, morgen krijgt hij weer een scan en foto. Maar het zijn precies dezelfde symptomen als 2 jaar terug; een 'longontsteking' die niet overgaat.. Ben zo bang voor de uitslag.
Wow, sterkte meidquote:Op woensdag 27 juli 2011 01:41 schreef Høken het volgende:
[..]
Nou, morgen krijgt hij weer een scan en foto. Maar het zijn precies dezelfde symptomen als 2 jaar terug; een 'longontsteking' die niet overgaat.. Ben zo bang voor de uitslag.
Na zo'n eerder herstel nog een keer al die ellende krijgen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:41 schreef Høken het volgende:
[..]
dat heb je toch echt volledig zelf in de hand.quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:21 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik ga vanaf vandaag weer afvallen, en ik hoop dat het echt gaat lukken, maar door mislukte pogingen ben ik er toch een beetje bang voor..
Wil niet zeggen dat dat niet moeilijk is.. en dat er geen sprake kan zijn van externe factoren.quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:24 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
dat heb je toch echt volledig zelf in de hand.
Ot: kutwekker
Yoga is voor de staat van mijn rug erg pijnlijk, maar op de langere duur wel goed dus we gaan bikkelhard door. Vanavond weer even.quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:41 schreef Mishu het volgende:
[..]
wow, vet klote! Hopelijk komt het goed, we hopen mee.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:45 schreef Crutch het volgende:
[..]
Hopenlijk valt het mee, écht sterkte iig.
quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 04:32 schreef Muck het volgende:
Kut zeg Høken
Heel veel sterkte!
Ik heb afgelopen week mijn schoonvader verloren aan deze rotziekte, en dat wens je serieus niemand toe
OT: ontzettend gespannen, want ik moet zo de deur uit om op tijd in het ziekenhuis te zijn voor mijn operatie
quote:Op woensdag 27 juli 2011 04:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Na zo'n eerder herstel nog een keer al die ellende krijgen.
Fuck dat.
Dankjullie.quote:Op woensdag 27 juli 2011 07:43 schreef Yuki het volgende:
Sterkte Høken!
En ook Muck, met je operatie vandaag
OT: te vroeg wakker
externe factoren die je het eten door de strot wurgen?quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:25 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat dat niet moeilijk is.. en dat er geen sprake kan zijn van externe factoren.
Tattoo-shop? Als in nieuwe tattoo?quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:30 schreef Houniet het volgende:
Sportschool, tattoo-shop, ijs eten met een vriendin en vanavond naar mijn vriendin.
Druk maar goed. Ohja en mijn scriptie (..) .
Externe factoren die jij blijkbaar niet snapt..quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
externe factoren die je het eten door de strot wurgen?
Weer op mn werk..maar misschien een spannende date binnenkort
Die 2 zaken lijken helaas bijna altijd samen te gaan.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:25 schreef Specularium het volgende:
Allerhande zaken op het programma maar helemaal naar de tering.
Nee, even een vriend opgezocht.quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tattoo-shop? Als in nieuwe tattoo?
OT: beetje druk in m'n hoofd. Maar bijna tijd voor rust
Netjes.quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:10 schreef Høken het volgende:
Opgelucht, pap heeft thankgod geen kanker.![]()
vind je je woordkeuze niet een beetje ongepast?quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:49 schreef Dimens het volgende:
Vies, verkankerd en gewoon ongelofelijk kut.
Geef mij maar een spuitje of zo.
Valt nog wel mee daar. Soms heb je van die dagen dat krachttermen nodig zijn.quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:10 schreef Miam het volgende:
[..]
vind je je woordkeuze niet een beetje ongepast?
quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:10 schreef Høken het volgende:
Opgelucht, pap heeft thankgod geen kanker.![]()
Goed nieuwsquote:Op woensdag 27 juli 2011 17:10 schreef Høken het volgende:
Opgelucht, pap heeft thankgod geen kanker.
Tof voor jullie!!quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:10 schreef Høken het volgende:
Opgelucht, pap heeft thankgod geen kanker.tevens ook hartstikke kut, alles gaat voor de rest mis. Beetje raar gevoel, die twee dingen door elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |