abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100070288
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 23:26 schreef Maron het volgende:

[..]

Tuurlijk..dat zou je in eerste instantie denken, maar heb je wel goed gekeken naar wat daar gebeurt..?
Makkelijk om alles af te doen als stofjes/vuiltjes/space-debree/je moeders bh/ lensflares/digitale, en/of D/A fouten, een hondendrol of weet ik wat nog meer voor standaard verklaringen je in petto hebt, maar daar gebeurt iets wat niet te verklaren is..
Als je daar echt geen andere verklaring voor hebt, en dan iemand dan meteen maar (zoals onze misschien iéts te enthousiaste Truthfinder) tot in de grond af te zeiken,dan ben ik ook van mening dat je hier maar een beetje zit te trollen, of wellicht wel bent ingehuurd om de zaak hier te ont(ver)krachten..ik ben serieus, en jij bent serieus..laten we elkaar aub respecteren..
Ik heb respect voor jouw expertise, en dat weet je..geef ons arme 'onwetenden' dan ook een kans om vragen te stellen aan het orakel AV zonder meteen afgeserveerd te worden onder de noemer
'onzin'..
"Common space debris" vind ik de meest plausibele verklaring. Als je hebt vastgesteld dat dat het niet is, dan moet het dus iets anders zijn. Het zal niet altijd lukken een sluitende verklaring te vinden. Dan hoort dát dan de conclusie te zijn: we kunnen niet verklaren wat het is. Maar wat ik zie is dat veel mensen bij alles wat ze niet meteen kunnen verklaren, concluderen dat het "dus" een ruimteschip is. Ik vind dat dat niet kan; je hoort dan te zeggen dat je het niet weet. Niet alles wat je niet kunt verklaren is per definitie een ruimteschip.
pi_100070933
theorieën zijn theorieën, hoeven dus niet bewezen te zijn. Ik denk dat Haramein wel bepaalde goede punten heeft. Alles is mogelijk in mijn opinie. De zon heeft een zwart gat tja ik heb een bruine ;-)
Nu even serieus, ik denk dat de mensheid nog niet alles afweet hoe de zon precies in elkaar zit.
Knap dat er hier gasten zijn die denken dat wel te weten, snufje arrogantie?
pi_100071287
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 23:43 schreef AVerstraten het volgende:

[..]

"Common space debris" vind ik de meest plausibele verklaring. Als je hebt vastgesteld dat dat het niet is, dan moet het dus iets anders zijn. Het zal niet altijd lukken een sluitende verklaring te vinden. Dan hoort dát dan de conclusie te zijn: we kunnen niet verklaren wat het is. Maar wat ik zie is dat veel mensen bij alles wat ze niet meteen kunnen verklaren, concluderen dat het "dus" een ruimteschip is. Ik vind dat dat niet kan; je hoort dan te zeggen dat je het niet weet. Niet alles wat je niet kunt verklaren is per definitie een ruimteschip.
Okay ,daar kan ik me in vinden..maar....(ja sorry ik blijf een vrouwelijk wezen)... hoe kan een stuk 'space debris' na een lichtflits ineens met de speed of light een hoek van 45 graden rechtsomkeerts maken om van de bron van de lichtflits af te wijken, en daarna nog iets achter zich aan krijgen welke hem, als hij niet afgeweken was, had geraakt.. :?
pi_100071329
Er zijn zelfs theorieën dat er op onze aarde ook kleine zwarte gaten voorkomen, als dat zo is dan kan dat ook gemakkelijk op de zon ook zo zijn. Op de zon zullen alleen veel grotere zwarte gaten voor kunnen komen.
pi_100071379
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 00:05 schreef Maron het volgende:

[..]

Okay ,daar kan ik me in vinden..maar....(ja sorry ik blijf een vrouwelijk wezen)... hoe kan een stuk 'space debris' na een lichtflits ineens met de speed of light een hoek van 45 graden rechtsomkeerts maken om van de bron van de lichtflits af te wijken, en daarna nog iets achter zich aan krijgen welke hem, als hij niet afgeweken was, had geraakt.. :?
Een intelligent stofje misschien? bedenk maar wat :?
pi_100071553
Zijn wel grote schepen als ik die beelden mag geloven. Minstens grootte van onze aarde en met een hige snelheud
pi_100071559
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 22:59 schreef Truthfinder7 het volgende:

[..]

Kan je mij uitleggen waarom die Haramein onzin verkoopt? Ik kan natuurlijk ook een uitglijer maken.
Hij haalt de kosmologische waarnemingshorizon en de waarnemingshorizon van een zwart gat door elkaar en weet ook niet wat de Hawkingstraling is. Toch doet hij allerlei stellige beweringen over zwarte gaten - die dus niet kloppen.

Hij heeft een paper geschreven over de rotatie van hemellichamen, maar in de eerste zin gaat het al mis, want wat daar staat klopt helemaal niet. Dat is wel een probleem, want hierop is zijn hele betoog gebouwd. Het komt dus niet meer goed.

Ik kan nog uren doorgaan. Maar dat doe ik maar niet. Het is in elk geval zo dat mensen met voldoende kennis van wiskunde en natuurkunde meteen zien dat Haramein niet weet waar hij over praat.

[ Bericht 4% gewijzigd door AVerstraten op 29-07-2011 00:17:40 ]
pi_100071577
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 00:06 schreef Truthfinder7 het volgende:

[..]

Een intelligent stofje misschien? bedenk maar wat :?
Volgens mij was dat die tennisbal die je vorig jaar iets te hard hebt weggegooid.. :P
Die arme Jack Russel loopt er zeker nog steeds te zoeken.. :N
pi_100071623
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 00:10 schreef knight18 het volgende:
Zijn wel grote schepen als ik die beelden mag geloven. Minstens grootte van onze aarde en met een hige snelheud
Heu..?
pi_100071646
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 00:10 schreef knight18 het volgende:
Biertjeu?
pi_100071823
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 00:05 schreef Truthfinder7 het volgende:
Er zijn zelfs theorieën dat er op onze aarde ook kleine zwarte gaten voorkomen, als dat zo is dan kan dat ook gemakkelijk op de zon ook zo zijn. Op de zon zullen alleen veel grotere zwarte gaten voor kunnen komen.
Er zijn geen zwarte gaten op de aarde, evenmin als op de zon. Zwarte gaten "zitten" ook niet rustig ergens in, ze slokken alles op vanwege hun enorm compacte massa en dientengevolge enorme zwaartekracht, ook zichzelf, zodat er zelfs geen licht meer kan ontsnappen, daarom zie we ze niet.

Noch de zon noch de aarde hebben voldoende massa om een zwart gat te kunnen worden.
pi_100072118
http://www.mnn.com/earth-(...)-the-earth-every-day

Hier spreken ze over mini black holes. Hier heb ik niet zo veel verstand van.
pi_100072194
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 00:16 schreef AVerstraten het volgende:

[..]

Er zijn geen zwarte gaten op de aarde, evenmin als op de zon. Zwarte gaten "zitten" ook niet rustig ergens in, ze slokken alles op vanwege hun enorm compacte massa en dientengevolge enorme zwaartekracht, ook zichzelf, zodat er zelfs geen licht meer kan ontsnappen, daarom zie we ze niet.

Noch de zon noch de aarde hebben voldoende massa om een zwart gat te kunnen worden.
Nee, dat is waar, gelukkig niet..maar anders proberen we om er zelf eentje te creëren in Zwitserland bij Cern.. ^O^
pi_100072300
in een bepaalde straat in amsterdam heb je wel zwarte gaten waar het een en ander in verdwijnt :')
pi_100072581
Mijn eigen theorie is dat die grote ruimte schepen (of wat het dan ook zijn) mogelijk de zwaartekracht van de zon gebruiken om een portaal te openen, een zwart gat of star gate zeer hoge technologie dus.
pi_100072714
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 00:38 schreef Truthfinder7 het volgende:
Mijn eigen theorie is dat die grote ruimte schepen (of wat het dan ook zijn) mogelijk de zwaartekracht van de zon gebruiken om een portaal te openen, een zwart gat of star gate zeer hoge technologie dus.
Er is geen zwart gat op de zon.
pi_100072733
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 00:30 schreef knight18 het volgende:
in een bepaalde straat in amsterdam heb je wel zwarte gaten waar het een en ander in verdwijnt :')
Laat me raden...je geld..? (nee maron dat bedoel ik niet..ik heb alleen een wetenschappelijke verklaring en het is gezien de tijd veelst te laat om uit te leggen)
Haha is goud mien jong..
Slaap lekker allemaal.. ;)
pi_100073162
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 00:25 schreef Truthfinder7 het volgende:
http://www.mnn.com/earth-(...)-the-earth-every-day

Hier spreken ze over mini black holes. Hier heb ik niet zo veel verstand van.
Ze zijn hypothetisch, bedacht als een mogelijke verklaring voor de donkere materie in het heelal. Het is dus nog maar de vraag of ze echt bestaan. Er staat ook in het artikel dat ze van een heel andere orde zijn dan de bekende grote zwarte gaten en dat ze geen enkele bedreiging vormen voor de aarde als ze zouden bestaan. En dat moet eerst nog worden aangetoond.
pi_100073382
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 00:05 schreef Truthfinder7 het volgende:
Er is ook een theorie dat kabouters bestaan en dat de aarde plat is. Dat er een theorie is over iets zegt op zichzelf niets.
quote:
Op de zon zullen alleen veel grotere zwarte gaten voor kunnen komen.
Nee dus, op de zon kunnen nul zwarte gaten voorkomen. Wees daar maar blij om, want anders werden wij ook opgeslokt.
pi_100073720
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 23:58 schreef Truthfinder7 het volgende:
theorieën zijn theorieën, hoeven dus niet bewezen te zijn. Ik denk dat Haramein wel bepaalde goede punten heeft.
Theorieën hoeven niet bewezen te zijn, maar ze moeten wel plausibel zijn. Een theorie die zegt dat auto's beter rijden op vierkante wielen dan op ronde, kan meteen de prullenmand in. Ik zie eerlijk gezegd geen goede punten van Haramein, ik heb nog nooit iets van hem gelezen of gehoord wat klopt. Hij schrijft ook zomaar formules op die helemaal niet overeenkomen met wat hij beweert, het is net of hij her en der wat uit allerlei boeken haalt of van het internet plukt.
quote:
Nu even serieus, ik denk dat de mensheid nog niet alles afweet hoe de zon precies in elkaar zit.
Knap dat er hier gasten zijn die denken dat wel te weten, snufje arrogantie?
Ik denk dat de mensheid nog lang niet alles weet over de zon. Daarom hebben we ook al die telescopen in de ruimte, om meer aan de weet te komen. Maar dat we niet alles weten, wil niet zeggen dat we helemaal niks weten. We weten bijvoorbeeld wanneer een zwart gat kan ontstaan en wanneer niet. En daarom weten we ook dat de zon geen zwart gat kan worden, wat jouw opinie daarover ook mag zijn. Wat is daar arrogant aan?

[ Bericht 2% gewijzigd door AVerstraten op 29-07-2011 01:23:28 ]
pi_100073977
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 00:26 schreef Maron het volgende:

[..]

Nee, dat is waar, gelukkig niet..maar anders proberen we om er zelf eentje te creëren in Zwitserland bij Cern.. ^O^
Dat is maar een heel piepieklein zwart gaatje dat nog minder dan een seconde bestaat - als het al lukt om een seconde te bestaan. Ze zijn al weer weg voor je het weet.
pi_100075216
Truth zoek de definitie en werking van een zwart gat op en denk na wat er met de zon zou gebeuren als deze zwarte gaten had
pi_100078785
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 02:25 schreef knight18 het volgende:
Truth zoek de definitie en werking van een zwart gat op en denk na wat er met de zon zou gebeuren als deze zwarte gaten had
Dat snap ik ook wel m`n jong ;-) Ik bedoel dus dat die schepen zelf een tijdelijk zwart gat kunnen of portaal, dementie poort creëren, zo wel begrepen?
pi_100079788
http://paranoidnews.org/2(...)-and-caught-on-tape/
Deze had ik ook gevonden, als deze beelden fake zijn (gefotoshopt) is dat wel heel knap gedaan!!
Niet voor jeugdige kijkers.
pi_100080078
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 01:05 schreef AVerstraten het volgende:
Wees daar maar blij om, want anders werden wij ook opgeslokt.
Dit is onzin. Stel dat we de zon zouden vervangen door een zwart gat met identieke massa als de zon; dan zouden we alleen merken dat het ineens heel erg donker wordt en we het heel erg koud krijgen. Maar verder blijft de aarde keurig de baantjes draaien die hij (zij?) altijd al gedaan heeft. Goed, de massa van de zon is niet groot genoeg om een zwart gat te vormen, maar dat terzijde. Het gaat hier even om het idee.

Mensen hebben nogal de neiging om zwarte gaten te zien als alles-verzwelgende monster stofzuigers, die alles opslokken. Dat is complete onzin. De aantrekkingskracht van een zwart gat is niets anders dan de totale zwaartekracht van de materie in het zwarte gat. Ja, dat kan behoorlijk massief zijn, maar qua gedrag door zwaartekracht verschilt het verder niet van andere objecten in het heelal.
True strength is not a measure of the body,
It's a measure of the soul.
pi_100080520
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 09:53 schreef Truthfinder7 het volgende:

[..]

Dat snap ik ook wel m`n jong ;-) Ik bedoel dus dat die schepen zelf een tijdelijk zwart gat kunnen of portaal, dementie poort creëren, zo wel begrepen?
Lijkt me lastig; maak je zo'n poort, vergeet je waarom je hem eigenlijk maakte.
  vrijdag 29 juli 2011 @ 11:14:20 #178
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_100081052
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 02:25 schreef knight18 het volgende:
Dat is op zich geen probleem, als je maar voorbij de aantrekkingshorizon blijft.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_100081087
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 10:56 schreef BertDeGroot het volgende:

[..]

Dimensiepoort, zo beter?
  vrijdag 29 juli 2011 @ 11:17:19 #180
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_100081146
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 10:56 schreef BertDeGroot het volgende:

[..]

_O-

Zie het zo voor me, staan er een stel demente aliens zich voor die poort op het hoofd te krabben, zo van "what the fuck kwamen wij hier ook al weer doen?".
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_100081339
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 11:15 schreef Truthfinder7 het volgende:

[..]

Dimensiepoort, zo beter?
check ;)
pi_100081422
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 11:17 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

_O-

Zie het zo voor me, staan er een stel demente aliens zich voor die poort op het hoofd te krabben, zo van "what the fuck kwamen wij hier ook al weer doen?".
Een dementiepoort.. :Y
pi_100081711
Wel een leuk type foutje hahaha was ook nog niet wakker :+
pi_100083089
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 11:14 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Dat is op zich geen probleem, als je maar voorbij de aantrekkingshorizon blijft.
Je bedoelt de absolute horizon ;). In principe is de aantrekkingshorizon oneindig groot.
pi_100092726
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 10:40 schreef Maurice76 het volgende:

[..]
Maar verder blijft de aarde keurig de baantjes draaien die hij (zij?) altijd al gedaan heeft.
(...)
De aantrekkingskracht van een zwart gat is niets anders dan de totale zwaartekracht van de materie in het zwarte gat. Ja, dat kan behoorlijk massief zijn, maar qua gedrag door zwaartekracht verschilt het verder niet van andere objecten in het heelal.
Ja, je hebt helemaal gelijk.

Zijn we nog niet van die dingen af hier...

De zon is geen zwart gat, heeft geen zwarte gaten, wordt geen zwart gat. De hele discussie over aliens die zwarte gaten in de zon gebruiken als een "star gate" dan wel "dimensiepoort" is dus volkomen wezenloos want gaat helemaal nergens over. Wat zijn dat overigens, star gates en dimensiepoorten? Komt dat uit een science fiction film of zo?

[ Bericht 17% gewijzigd door AVerstraten op 29-07-2011 16:47:05 ]
pi_100095598
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 16:41 schreef AVerstraten het volgende:
De hele discussie over aliens die zwarte gaten in de zon gebruiken als een "star gate" dan wel "dimensiepoort" is dus volkomen wezenloos want gaat helemaal nergens over. Wat zijn dat overigens, star gates en dimensiepoorten? Komt dat uit een science fiction film of zo?
Nee hoor, heb er eentje in de achtertuin staan, voor wanneer ik wil ontsnappen aan lastige buren :+ .

Maar serieus, ben het met je eens. Op hol geslagen fantasie, die niet eens een redelijke wetenschappelijke onderbouwing heeft.
pi_100096033
Wel grappig om te lezen dat mensen denken dat een buitenaardse intelligentie achter Elenin zit. Waarom zouden ze dat in godsnaam doen? Dan hebben wij geluk want dan zijn ze ook niet 1 van de slimsten om achter een komeet aan te vliegen en een suprise attack voor te bereiden op de mensheid die al helemaal niks voorsteld in het heelal. Kunnen ze er beter gelijk heen vliegen. En voor de gelovers de terugkeer van jezus is natuurlijk ook nergens op gebaseerd op een komeet die ik weet niet hoeveel miljoen km van de aarde langsvliegt. Ik zie gewoon niet in wat voor last we daarvan zouden moeten hebben, als er nou een kans zou zijn dat we geraakt zouden kunnen worden,oké. Maar dat is niet het geval hier. Kijk gewoon even op de NASA site en die zeggen ook dat er niks gaat gebeuren.
  vrijdag 29 juli 2011 @ 19:08:28 #188
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_100097508
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 18:19 schreef Footsoldier het volgende:
Wel grappig om te lezen dat mensen denken dat een buitenaardse intelligentie achter Elenin zit. Waarom zouden ze dat in godsnaam doen? Dan hebben wij geluk want dan zijn ze ook niet 1 van de slimsten om achter een komeet aan te vliegen en een suprise attack voor te bereiden op de mensheid die al helemaal niks voorsteld in het heelal. Kunnen ze er beter gelijk heen vliegen. En voor de gelovers de terugkeer van jezus is natuurlijk ook nergens op gebaseerd op een komeet die ik weet niet hoeveel miljoen km van de aarde langsvliegt. Ik zie gewoon niet in wat voor last we daarvan zouden moeten hebben, als er nou een kans zou zijn dat we geraakt zouden kunnen worden,oké. Maar dat is niet het geval hier. Kijk gewoon even op de NASA site en die zeggen ook dat er niks gaat gebeuren.
Tja , nasa geloof ik niet als ze bij alles wat afwijkt space debris zeggen .
Zouden ze het ( mogen ) zeggen als we wel geraakt zouden worden ?
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_100097912
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 19:08 schreef Summers het volgende:

[..]

Tja , nasa geloof ik niet als ze bij alles wat afwijkt space debris zeggen .
Zouden ze het ( mogen ) zeggen als we wel geraakt zouden worden ?
Waarom zou Nasa dat niet mogen zeggen? Als er een komeet op ramkoers ligt, zouden ze er wat aan proberen te doen zodat hij ons niet raakt. Nasa zoekt dagelijks de hemel af naar objecten die mogelijk de aarde kunnen raken. Dat is al jaren bekend, ze publiceren er over en je kunt het allemaal lezen op hun site. Hoe komen jullie er toch bij dat nasa dat niet zou mogen zeggen?? De feiten spreken het gewoon tegen! Wordt hier gewoon maar wat uit de duim gezogen of wat?

En heb je weleens de mogelijkheid overwogen dat nasa zegt dat het space debris is omdat het space debris IS? Of liegt in jullie ogen per definitie iedereen die niet jullie liedje pijpt?
pi_100098127
@Footsoldier,

Wat nasa zegt wordt niet eens gelezen, er wordt bij voorbaat al vanuit gegaan dat nasa altijd liegt.
  vrijdag 29 juli 2011 @ 20:25:31 #191
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_100100198
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 19:18 schreef AVerstraten het volgende:

[..]

Waarom zou Nasa dat niet mogen zeggen? Als er een komeet op ramkoers ligt, zouden ze er wat aan proberen te doen zodat hij ons niet raakt. Nasa zoekt dagelijks de hemel af naar objecten die mogelijk de aarde kunnen raken. Dat is al jaren bekend, ze publiceren er over en je kunt het allemaal lezen op hun site. Hoe komen jullie er toch bij dat nasa dat niet zou mogen zeggen?? De feiten spreken het gewoon tegen! Wordt hier gewoon maar wat uit de duim gezogen of wat?

En heb je weleens de mogelijkheid overwogen dat nasa zegt dat het space debris is omdat het space debris IS? Of liegt in jullie ogen per definitie iedereen die niet jullie liedje pijpt?
Ik denk dat áls er een komeet/asteroïde ontdekt die daadwerkelijk op ramkoers zou liggen waarbij het onvermijdelijk is dat ie de Aarde gaat raken en men er niks tegen kan doen, dat men dit dan wel degelijk stil zou houden voor de bevolking.
Anders zou overal ter wereld massaal de pleuris uitbreken.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_100102173
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 20:25 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Ik denk dat áls er een komeet/asteroïde ontdekt die daadwerkelijk op ramkoers zou liggen waarbij het onvermijdelijk is dat ie de Aarde gaat raken en men er niks tegen kan doen, dat men dit dan wel degelijk stil zou houden voor de bevolking.
Anders zou overal ter wereld massaal de pleuris uitbreken.
Dat valt niet stil te houden, er zijn er meer die naar de hemel kijken dan alleen nasa.

Maar Elenin ligt helemaal niet op ramkoers. Ik snap gewoon niks van die doemdenkerij.
pi_100103905
http://ufohunterorguk.com/comet-elenin-what-is-the-truth/
Hier over de NASA buzzroom ik denk zeker dat ze wat te verbergen hebben.
Ook dat je nauwelijks een staart van Elenin kan zien vind ik verontrustend.
pi_100105276
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 21:46 schreef Truthfinder7 het volgende:
http://ufohunterorguk.com/comet-elenin-what-is-the-truth/
Hier over de NASA buzzroom ik denk zeker dat ze wat te verbergen hebben.
De nasabuzzroom is helemaal kapotgespamd door Elenin/planeetX/Niburu-doemdenkers en complotters, je kon geen normale vraag meer stellen, er werd ook vreselijk gescholden op nasa, mensen van nasa werden uitgemaakt voor moordenaars en anders fraais, het was heel verschrikkelijk en het forum werd totaal onleesbaar, er was niet tegenop te modereren. Nasa overweegt om de buzzroom te zijner tijd weer te openen, als deze gekte een beetje voorbij is.
quote:
Ook dat je nauwelijks een staart van Elenin kan zien vind ik verontrustend.
Er is niets verontrustends of afwijkends aan hoe Elenin zich gedraagt. Vanuit bepaalde hoeken kun je de staart minder goed of helemaal niet zien, maar er zijn meerdere foto's waarop de staart goed zichtbaar is. De staart wordt nog groter en beter zichtbaar naarmate de komeet dichter bij de zon komt. Straks komen er mooie foto's van de stereotelescoop. Je moet je niet zoveel laten wijsmaken door die idioten met hun achterlijke fimpjes en websites op het internet, ze maken de mensen helemaal gek met hun gestoorde onzin.

[ Bericht 2% gewijzigd door AVerstraten op 29-07-2011 22:27:57 ]
pi_100105953
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 22:17 schreef AVerstraten het volgende:

[..]

De nasabuzzroom is helemaal kapotgespamd door Elenin/planeetX/Niburu-doemdenkers en complotters, je kon geen normale vraag meer stellen, er werd ook vreselijk gescholden op nasa, mensen van nasa werden uitgemaakt voor moordenaars en anders fraais, het was heel verschrikkelijk en het forum werd totaal onleesbaar, er was niet tegenop te modereren. Nasa overweegt om de buzzroom te zijner tijd weer te openen, als deze gekte een beetje voorbij is.

[..]

Er is niets verontrustends of afwijkends aan hoe Elenin zich gedraagt. Vanuit bepaalde hoeken kun je de staart minder goed of helemaal niet zien, maar er zijn meerdere foto's waarop de staart goed zichtbaar is. De staart wordt nog groter en beter zichtbaar naarmate de komeet dichter bij de zon komt. Straks komen er mooie foto's van de stereotelescoop. Je moet je niet zoveel laten wijsmaken door die idioten met hun achterlijke fimpjes en websites op het internet, ze maken de mensen helemaal gek met hun gestoorde onzin.
Als er inderdaad mensen zijn (en die zullen er zeker zijn) die bewust mensen bang willen maken, en dan blijkt dat dit allemaal onzin is vind ik het jammer dat deze mensen niet gestraft kunnen worden.
pi_100106017
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 22:30 schreef Truthfinder7 het volgende:

[..]

Als er inderdaad mensen zijn (en die zullen er zeker zijn) die bewust mensen bang willen maken, en dan blijkt dat dit allemaal onzin is vind ik het jammer dat deze mensen niet gestraft kunnen worden.
Dit is niet de eerste keer dat men di flikt om mensen voor de gek te houden. Helaas is er geen straf voor.
pi_100106100
hmm ze hebben het over 0004au dat zou wel heel eng worden!
pi_100106247
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 22:31 schreef knight18 het volgende:

[..]

Dit is niet de eerste keer dat men di flikt om mensen voor de gek te houden. Helaas is er geen straf voor.
Ik hoop zeker dat er niets aan de hand is, maar er zijn wel veel aanwijzingen dat er wel wat aan het gebeuren is. En dat maakt het listig.
pi_100106414
In Siberië was er een heel stuk bos plat geblazen toen er een meteoriet door de atmosfeer knalde.
Dat was geloof ik in 1908 toch?
pi_100106515
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 22:33 schreef Truthfinder7 het volgende:
hmm ze hebben het over 0004au dat zou wel heel eng worden!
Daar gaan we weer, "ze"...

Elenin passeert op een afstand van ongeveer 0.246 AU of 35 miljoen kilometer. Niks om over in te zitten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')