Dit is onzin. Stel dat we de zon zouden vervangen door een zwart gat met identieke massa als de zon; dan zouden we alleen merken dat het ineens heel erg donker wordt en we het heel erg koud krijgen. Maar verder blijft de aarde keurig de baantjes draaien die hij (zij?) altijd al gedaan heeft. Goed, de massa van de zon is niet groot genoeg om een zwart gat te vormen, maar dat terzijde. Het gaat hier even om het idee.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:05 schreef AVerstraten het volgende:
Wees daar maar blij om, want anders werden wij ook opgeslokt.
Lijkt me lastig; maak je zo'n poort, vergeet je waarom je hem eigenlijk maakte.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:53 schreef Truthfinder7 het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel m`n jong ;-) Ik bedoel dus dat die schepen zelf een tijdelijk zwart gat kunnen of portaal, dementie poort creëren, zo wel begrepen?
Dat is op zich geen probleem, als je maar voorbij de aantrekkingshorizon blijft.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 02:25 schreef knight18 het volgende:
Truth zoek de definitie en werking van een zwart gat op en denk na wat er met de zon zou gebeuren als deze zwarte gaten had
Dimensiepoort, zo beter?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:56 schreef BertDeGroot het volgende:
[..]
Lijkt me lastig; maak je zo'n poort, vergeet je waarom je hem eigenlijk maakte.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:56 schreef BertDeGroot het volgende:
[..]
Lijkt me lastig; maak je zo'n poort, vergeet je waarom je hem eigenlijk maakte.
Een dementiepoort..quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
![]()
Zie het zo voor me, staan er een stel demente aliens zich voor die poort op het hoofd te krabben, zo van "what the fuck kwamen wij hier ook al weer doen?".
Je bedoelt de absolute horizonquote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat is op zich geen probleem, als je maar voorbij de aantrekkingshorizon blijft.
Ja, je hebt helemaal gelijk.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:40 schreef Maurice76 het volgende:
[..]
Maar verder blijft de aarde keurig de baantjes draaien die hij (zij?) altijd al gedaan heeft.
(...)
De aantrekkingskracht van een zwart gat is niets anders dan de totale zwaartekracht van de materie in het zwarte gat. Ja, dat kan behoorlijk massief zijn, maar qua gedrag door zwaartekracht verschilt het verder niet van andere objecten in het heelal.
Nee hoor, heb er eentje in de achtertuin staan, voor wanneer ik wil ontsnappen aan lastige burenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:41 schreef AVerstraten het volgende:
De hele discussie over aliens die zwarte gaten in de zon gebruiken als een "star gate" dan wel "dimensiepoort" is dus volkomen wezenloos want gaat helemaal nergens over. Wat zijn dat overigens, star gates en dimensiepoorten? Komt dat uit een science fiction film of zo?
Tja , nasa geloof ik niet als ze bij alles wat afwijkt space debris zeggen .quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:19 schreef Footsoldier het volgende:
Wel grappig om te lezen dat mensen denken dat een buitenaardse intelligentie achter Elenin zit. Waarom zouden ze dat in godsnaam doen? Dan hebben wij geluk want dan zijn ze ook niet 1 van de slimsten om achter een komeet aan te vliegen en een suprise attack voor te bereiden op de mensheid die al helemaal niks voorsteld in het heelal. Kunnen ze er beter gelijk heen vliegen. En voor de gelovers de terugkeer van jezus is natuurlijk ook nergens op gebaseerd op een komeet die ik weet niet hoeveel miljoen km van de aarde langsvliegt. Ik zie gewoon niet in wat voor last we daarvan zouden moeten hebben, als er nou een kans zou zijn dat we geraakt zouden kunnen worden,oké. Maar dat is niet het geval hier. Kijk gewoon even op de NASA site en die zeggen ook dat er niks gaat gebeuren.
Waarom zou Nasa dat niet mogen zeggen? Als er een komeet op ramkoers ligt, zouden ze er wat aan proberen te doen zodat hij ons niet raakt. Nasa zoekt dagelijks de hemel af naar objecten die mogelijk de aarde kunnen raken. Dat is al jaren bekend, ze publiceren er over en je kunt het allemaal lezen op hun site. Hoe komen jullie er toch bij dat nasa dat niet zou mogen zeggen?? De feiten spreken het gewoon tegen! Wordt hier gewoon maar wat uit de duim gezogen of wat?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:08 schreef Summers het volgende:
[..]
Tja , nasa geloof ik niet als ze bij alles wat afwijkt space debris zeggen .
Zouden ze het ( mogen ) zeggen als we wel geraakt zouden worden ?
Ik denk dat áls er een komeet/asteroïde ontdekt die daadwerkelijk op ramkoers zou liggen waarbij het onvermijdelijk is dat ie de Aarde gaat raken en men er niks tegen kan doen, dat men dit dan wel degelijk stil zou houden voor de bevolking.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:18 schreef AVerstraten het volgende:
[..]
Waarom zou Nasa dat niet mogen zeggen? Als er een komeet op ramkoers ligt, zouden ze er wat aan proberen te doen zodat hij ons niet raakt. Nasa zoekt dagelijks de hemel af naar objecten die mogelijk de aarde kunnen raken. Dat is al jaren bekend, ze publiceren er over en je kunt het allemaal lezen op hun site. Hoe komen jullie er toch bij dat nasa dat niet zou mogen zeggen?? De feiten spreken het gewoon tegen! Wordt hier gewoon maar wat uit de duim gezogen of wat?
En heb je weleens de mogelijkheid overwogen dat nasa zegt dat het space debris is omdat het space debris IS? Of liegt in jullie ogen per definitie iedereen die niet jullie liedje pijpt?
Dat valt niet stil te houden, er zijn er meer die naar de hemel kijken dan alleen nasa.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:25 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik denk dat áls er een komeet/asteroïde ontdekt die daadwerkelijk op ramkoers zou liggen waarbij het onvermijdelijk is dat ie de Aarde gaat raken en men er niks tegen kan doen, dat men dit dan wel degelijk stil zou houden voor de bevolking.
Anders zou overal ter wereld massaal de pleuris uitbreken.
De nasabuzzroom is helemaal kapotgespamd door Elenin/planeetX/Niburu-doemdenkers en complotters, je kon geen normale vraag meer stellen, er werd ook vreselijk gescholden op nasa, mensen van nasa werden uitgemaakt voor moordenaars en anders fraais, het was heel verschrikkelijk en het forum werd totaal onleesbaar, er was niet tegenop te modereren. Nasa overweegt om de buzzroom te zijner tijd weer te openen, als deze gekte een beetje voorbij is.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:46 schreef Truthfinder7 het volgende:
http://ufohunterorguk.com/comet-elenin-what-is-the-truth/
Hier over de NASA buzzroom ik denk zeker dat ze wat te verbergen hebben.
Er is niets verontrustends of afwijkends aan hoe Elenin zich gedraagt. Vanuit bepaalde hoeken kun je de staart minder goed of helemaal niet zien, maar er zijn meerdere foto's waarop de staart goed zichtbaar is. De staart wordt nog groter en beter zichtbaar naarmate de komeet dichter bij de zon komt. Straks komen er mooie foto's van de stereotelescoop. Je moet je niet zoveel laten wijsmaken door die idioten met hun achterlijke fimpjes en websites op het internet, ze maken de mensen helemaal gek met hun gestoorde onzin.quote:Ook dat je nauwelijks een staart van Elenin kan zien vind ik verontrustend.
Als er inderdaad mensen zijn (en die zullen er zeker zijn) die bewust mensen bang willen maken, en dan blijkt dat dit allemaal onzin is vind ik het jammer dat deze mensen niet gestraft kunnen worden.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:17 schreef AVerstraten het volgende:
[..]
De nasabuzzroom is helemaal kapotgespamd door Elenin/planeetX/Niburu-doemdenkers en complotters, je kon geen normale vraag meer stellen, er werd ook vreselijk gescholden op nasa, mensen van nasa werden uitgemaakt voor moordenaars en anders fraais, het was heel verschrikkelijk en het forum werd totaal onleesbaar, er was niet tegenop te modereren. Nasa overweegt om de buzzroom te zijner tijd weer te openen, als deze gekte een beetje voorbij is.
[..]
Er is niets verontrustends of afwijkends aan hoe Elenin zich gedraagt. Vanuit bepaalde hoeken kun je de staart minder goed of helemaal niet zien, maar er zijn meerdere foto's waarop de staart goed zichtbaar is. De staart wordt nog groter en beter zichtbaar naarmate de komeet dichter bij de zon komt. Straks komen er mooie foto's van de stereotelescoop. Je moet je niet zoveel laten wijsmaken door die idioten met hun achterlijke fimpjes en websites op het internet, ze maken de mensen helemaal gek met hun gestoorde onzin.
Dit is niet de eerste keer dat men di flikt om mensen voor de gek te houden. Helaas is er geen straf voor.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:30 schreef Truthfinder7 het volgende:
[..]
Als er inderdaad mensen zijn (en die zullen er zeker zijn) die bewust mensen bang willen maken, en dan blijkt dat dit allemaal onzin is vind ik het jammer dat deze mensen niet gestraft kunnen worden.
Ik hoop zeker dat er niets aan de hand is, maar er zijn wel veel aanwijzingen dat er wel wat aan het gebeuren is. En dat maakt het listig.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:31 schreef knight18 het volgende:
[..]
Dit is niet de eerste keer dat men di flikt om mensen voor de gek te houden. Helaas is er geen straf voor.
Daar gaan we weer, "ze"...quote:Op vrijdag 29 juli 2011 22:33 schreef Truthfinder7 het volgende:
hmm ze hebben het over 0004au dat zou wel heel eng worden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |