Ik zit nu te facepalmen. Die "ufo" begint als een pixelfout. Dat is wat ze willen laten zien en hoe simpel het is om daar een "ufo" van te maken. In de rest van het stuk worden alle mogelijke artefacten uitgelegd en toegelicht. Wil je ons echt doen geloven dat je alle informatie waar ik naar gelinkt hebt in amper 30 minuten hebt gelezen en begrepen?quote:
Jij was binnen 30 tellen klaar met mijn linkjes, dus...quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:45 schreef AVerstraten het volgende:
[..]
Ik zit nu te facepalmen. Die "ufo" begint als een pixelfout. Dat is wat ze willen laten zien en hoe simpel het is om daar een "ufo" van te maken. In de rest van het stuk worden alle mogelijke artefacten uitgelegd en toegelicht. Wil je ons echt doen geloven dat je alle informatie waar ik naar gelinkt hebt in amper 30 minuten hebt gelezen en begrepen?
Ik vraag het dan nog maar eens: wat is er niet juist aan de verklaring dat het om digitale artefacten gaat?quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:51 schreef Truthfinder7 het volgende:
[..]
Jij was binnen 30 tellen klaar met mijn linkjes, dus...
Je noemt nou net de 3 meest onwaarschijnlijke mogelijkheden.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:13 schreef Truthfinder7 het volgende:
3 mogelijkheden 1 een gigantische komeet 2 planeet-X of 3 een ufo...
Nee hoor, stof op de sensor (of de lens) ziet er precies zo uit. En dat heb je ook met gewone telescopen van amateurastronomen.quote:En als het dan vuiltjes zijn zouden ze er anders uit moeten zien!!
Geen domme jongens? Wie met Nassim Haramein op de proppen komt heeft meteen de discussie verloren en mag onder hoongelach het pand verlaten.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:51 schreef Truthfinder7 het volgende:
http://www.examiner.com/e(...)-use-sun-s-star-gate
Hier zijn ze het niet eens met de verklaring van NASA (geen domme jongens)
Ja jij zal dan wel de slimste zijn zeker?quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:56 schreef AVerstraten het volgende:
[..]
Geen domme jongens? Wie met Nassim Haramein op de proppen komt heeft meteen de discussie verloren en mag onder hoongelach het pand verlaten.
Volgens hem bevat elke zon een "zwart gat singulariteit" en onze zon dus ook. Dat zwarte gat noemt meneer Haramein een "star gate", waar ufo's in en uit vliegen. Maar onze zon "heeft" geen zwart gat en kan dat ook nooit "krijgen"/worden want daar heeft ze veel te weinig massa voor. Als zelfbenoemd natuurkundig genie zou meneer Haramein dat toch moeten weten. En zo vertelt hij nog veel meer onzin.quote:According to Mr. Haramein, every Sun contains a black hole singularity. Advanced extraterrestrial or interdimensional civilizations wishing to access our solar system with large (Earth-sized) spacecraft can do so through the star gate of our Sun.
Weet je zeker dat dat echt de reden is dat je niet meer reageert?quote:Bij deze reageer ik niet meer op jou post @AVerstraten want ik ben van mening dat jij alleen maar uit verveling achter je computer zit te trollen.
Ik ben in elk geval niet zo dom als meneer Haramein.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:04 schreef Truthfinder7 het volgende:
[..]
Ja jij zal dan wel de slimste zijn zeker?
Als truthfinder werkelijk op de "truth" uit is, vindt hij het helemaal niet erg dat ik ook met informatie kom en reageer op zijn linkjes. Hij is immers op zoek naar de waarheid? En om die te vinden moet je nu eenmaal alles onderzoeken en afwegen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:23 schreef 22 het volgende:
@AVerstraten: je toon tegen Truth is nogal neerbuigend. Je zult het misschien niet zo bedoelen, maar dat komt natuurlijk wel heel vervelend over.
Ik ben juist blij dat Truth met verschillende linkjes aan komt en probeert om nieuwe informatie te vinden.
hoop dat ie het wel zo bedoelt tbh , truth is of een troll of wilt er gewoon niks van snappenquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:23 schreef 22 het volgende:
@AVerstraten: je toon tegen Truth is nogal neerbuigend. Je zult het misschien niet zo bedoelen, maar dat komt natuurlijk wel heel vervelend over.
Ik ben juist blij dat Truth met verschillende linkjes aan komt en probeert om nieuwe informatie te vinden.
"Common space debris" lijkt mij ook de meest plausibele verklaring.quote:
Kan je mij uitleggen waarom die Haramein onzin verkoopt? Ik kan natuurlijk ook een uitglijer maken.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:44 schreef bubalus het volgende:
[..]
hoop dat ie het wel zo bedoelt tbh , truth is of een troll of wilt er gewoon niks van snappen
De enige linkjes waar ie mee aankomt is onzin om zijn eerdere onzin mee te 'bevestigen' ook al is hem al tig keer uitgelegt.
en het klopt gewoon , iedereen die met Haramein aankomt als 'betrouwbare' bron , niet de eerste keer in deze topicreeks btw , diskwalificeerd zichzelf.
Tuurlijk..dat zou je in eerste instantie denken, maar heb je wel goed gekeken naar wat daar gebeurt..?quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:45 schreef AVerstraten het volgende:
[..]
"Common space debris" lijkt mij ook de meest plausibele verklaring.
Ik had al genoemd zijn bewering dat elke zon een zwart gat "heeft". Dat is totale onzin.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:59 schreef Truthfinder7 het volgende:
[..]
Kan je mij uitleggen waarom die Haramein onzin verkoopt? Ik kan natuurlijk ook een uitglijer maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |