abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100061518
Die ufo is duidelijk fake!
pi_100061603
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 20:43 schreef Truthfinder7 het volgende:
Die ufo is duidelijk fake!
Ik zit nu te facepalmen. Die "ufo" begint als een pixelfout. Dat is wat ze willen laten zien en hoe simpel het is om daar een "ufo" van te maken. In de rest van het stuk worden alle mogelijke artefacten uitgelegd en toegelicht. Wil je ons echt doen geloven dat je alle informatie waar ik naar gelinkt hebt in amper 30 minuten hebt gelezen en begrepen?
pi_100061835
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 20:45 schreef AVerstraten het volgende:

[..]

Ik zit nu te facepalmen. Die "ufo" begint als een pixelfout. Dat is wat ze willen laten zien en hoe simpel het is om daar een "ufo" van te maken. In de rest van het stuk worden alle mogelijke artefacten uitgelegd en toegelicht. Wil je ons echt doen geloven dat je alle informatie waar ik naar gelinkt hebt in amper 30 minuten hebt gelezen en begrepen?
Jij was binnen 30 tellen klaar met mijn linkjes, dus...
pi_100061935
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 20:51 schreef Truthfinder7 het volgende:

[..]

Jij was binnen 30 tellen klaar met mijn linkjes, dus...
Ik vraag het dan nog maar eens: wat is er niet juist aan de verklaring dat het om digitale artefacten gaat?
pi_100061990
Ik stop ermee. Er komt toch nooit een inhoudelijk antwoord van jou. Ik geef je nog één kans om ons uit te leggen wat er niet juist is aan de verklaringen dat het om digitale artefacten gaat. Als je dat zo zeker weet moet je dat toch gewoon kunnen uitleggen?
pi_100062424
En als het dan vuiltjes zijn zouden ze er anders uit moeten zien!! Of als het digitale of D/A fouten zouden zijn ook! Je ziet duidelijk metaal achtige bolletjes. Als je dat niet kan zien ook prima, maakt mij niet uit. Ik ga verder niet proberen hier iemand te overtuigen.
pi_100062911
Ik ben eigenlijk overtuigd door een goede vriend van mij die amateur astronoom is.
Toen ik vroeg aan hem om eens de zon te bekijken, toen op een mooie dag deed hij dit en hij zag inderdaad een bolletje er was op dat moment geen bekende planeet in de buurt van de zon.
3 mogelijkheden 1 een gigantische komeet 2 planeet-X of 3 een ufo...
pi_100063435
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 21:13 schreef Truthfinder7 het volgende:
3 mogelijkheden 1 een gigantische komeet 2 planeet-X of 3 een ufo...
Je noemt nou net de 3 meest onwaarschijnlijke mogelijkheden.

Ga es naar een echte astronoom.
pi_100063650
quote:
En als het dan vuiltjes zijn zouden ze er anders uit moeten zien!!
Nee hoor, stof op de sensor (of de lens) ziet er precies zo uit. En dat heb je ook met gewone telescopen van amateurastronomen.

Hier een paar voorbeelden van stof op de sensor:
http://www.the-digital-pi(...)Sensor-Cleaning.aspx
http://blog.wolffmyren.co(...)e-photos-in-4-steps/

Ook stof en vuil op de stereo's worden belicht door het felle zonlicht, waardoor er een licht/schaduw-effect op kan treden.

[ Bericht 49% gewijzigd door AVerstraten op 28-07-2011 21:49:03 ]
pi_100064757
http://www.examiner.com/e(...)-use-sun-s-star-gate
Hier zijn ze het niet eens met de verklaring van NASA (geen domme jongens)
pi_100065021
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 21:51 schreef Truthfinder7 het volgende:
http://www.examiner.com/e(...)-use-sun-s-star-gate
Hier zijn ze het niet eens met de verklaring van NASA (geen domme jongens)
Geen domme jongens? Wie met Nassim Haramein op de proppen komt heeft meteen de discussie verloren en mag onder hoongelach het pand verlaten.
pi_100065429
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 21:56 schreef AVerstraten het volgende:

[..]

Geen domme jongens? Wie met Nassim Haramein op de proppen komt heeft meteen de discussie verloren en mag onder hoongelach het pand verlaten.
Ja jij zal dan wel de slimste zijn zeker?
pi_100065560
Bij deze reageer ik niet meer op jou post @AVerstraten want ik ben van mening dat jij alleen maar uit verveling achter je computer zit te trollen.
pi_100065862
Alleen dit al:
quote:
According to Mr. Haramein, every Sun contains a black hole singularity. Advanced extraterrestrial or interdimensional civilizations wishing to access our solar system with large (Earth-sized) spacecraft can do so through the star gate of our Sun.
Volgens hem bevat elke zon een "zwart gat singulariteit" en onze zon dus ook. Dat zwarte gat noemt meneer Haramein een "star gate", waar ufo's in en uit vliegen. Maar onze zon "heeft" geen zwart gat en kan dat ook nooit "krijgen"/worden want daar heeft ze veel te weinig massa voor. Als zelfbenoemd natuurkundig genie zou meneer Haramein dat toch moeten weten. En zo vertelt hij nog veel meer onzin.

quote:
Bij deze reageer ik niet meer op jou post @AVerstraten want ik ben van mening dat jij alleen maar uit verveling achter je computer zit te trollen.
Weet je zeker dat dat echt de reden is dat je niet meer reageert?

[ Bericht 2% gewijzigd door AVerstraten op 28-07-2011 22:47:45 ]
pi_100065993
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 22:04 schreef Truthfinder7 het volgende:

[..]

Ja jij zal dan wel de slimste zijn zeker?
Ik ben in elk geval niet zo dom als meneer Haramein.
pi_100066431
@AVerstraten: je toon tegen Truth is nogal neerbuigend. Je zult het misschien niet zo bedoelen, maar dat komt natuurlijk wel heel vervelend over.

Ik ben juist blij dat Truth met verschillende linkjes aan komt en probeert om nieuwe informatie te vinden.
pi_100067016
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 22:23 schreef 22 het volgende:
@AVerstraten: je toon tegen Truth is nogal neerbuigend. Je zult het misschien niet zo bedoelen, maar dat komt natuurlijk wel heel vervelend over.

Ik ben juist blij dat Truth met verschillende linkjes aan komt en probeert om nieuwe informatie te vinden.
Als truthfinder werkelijk op de "truth" uit is, vindt hij het helemaal niet erg dat ik ook met informatie kom en reageer op zijn linkjes. Hij is immers op zoek naar de waarheid? En om die te vinden moet je nu eenmaal alles onderzoeken en afwegen.
pi_100067624
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 22:23 schreef 22 het volgende:

hoop dat ie het wel zo bedoelt tbh , truth is of een troll of wilt er gewoon niks van snappen
De enige linkjes waar ie mee aankomt is onzin om zijn eerdere onzin mee te 'bevestigen' ook al is hem al tig keer uitgelegt.
en het klopt gewoon , iedereen die met Haramein aankomt als 'betrouwbare' bron , niet de eerste keer in deze topicreeks btw , diskwalificeerd zichzelf.
pi_100067686
quote:
"Common space debris" lijkt mij ook de meest plausibele verklaring.
pi_100068363
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 22:44 schreef bubalus het volgende:

[..]

hoop dat ie het wel zo bedoelt tbh , truth is of een troll of wilt er gewoon niks van snappen
De enige linkjes waar ie mee aankomt is onzin om zijn eerdere onzin mee te 'bevestigen' ook al is hem al tig keer uitgelegt.
en het klopt gewoon , iedereen die met Haramein aankomt als 'betrouwbare' bron , niet de eerste keer in deze topicreeks btw , diskwalificeerd zichzelf.
Kan je mij uitleggen waarom die Haramein onzin verkoopt? Ik kan natuurlijk ook een uitglijer maken.
pi_100069138
http://www.mufoncms.com/f(...)190530_n7euB_195.jpg

Hier zo ziet het eruit als er fouten ontstaan, dus ziet er heel anders uit dan die bolletjes bij de zon!
pi_100069586
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 22:45 schreef AVerstraten het volgende:

[..]

"Common space debris" lijkt mij ook de meest plausibele verklaring.
Tuurlijk..dat zou je in eerste instantie denken, maar heb je wel goed gekeken naar wat daar gebeurt..?
Makkelijk om alles af te doen als stofjes/vuiltjes/space-debree/je moeders bh/ lensflares/digitale, en/of D/A fouten, een hondendrol of weet ik wat nog meer voor standaard verklaringen je in petto hebt, maar daar gebeurt iets wat niet te verklaren is..
Als je daar echt geen andere verklaring voor hebt, en dan iemand dan meteen maar (zoals onze misschien iéts te enthousiaste Truthfinder) tot in de grond af te zeiken,dan ben ik ook van mening dat je hier maar een beetje zit te trollen, of wellicht wel bent ingehuurd om de zaak hier te ont(ver)krachten..ik ben serieus, en jij bent serieus..laten we elkaar aub respecteren..
Ik heb respect voor jouw expertise, en dat weet je..geef ons arme 'onwetenden' dan ook een kans om vragen te stellen aan het orakel AV zonder meteen afgeserveerd te worden onder de noemer
'onzin'..
pi_100069836
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 22:59 schreef Truthfinder7 het volgende:

[..]

Kan je mij uitleggen waarom die Haramein onzin verkoopt? Ik kan natuurlijk ook een uitglijer maken.
Ik had al genoemd zijn bewering dat elke zon een zwart gat "heeft". Dat is totale onzin.

Er staat ook een video op het internet waarin hij het heeft over de derde wet van Newton: actie = reactie: als een voorwerp een kracht uitoefent op een ander voorwerp, zal het tweede voorwerp met dezelfde kracht terugduwen. Deze wet heeft uitsluitend betrekking op de krachten van twee op elkaar inwerkende objecten. Haramein echter gebruikt deze wet om het volume van de ruimte in het universum te bepalen. Gekker kan het eigenlijk niet. Er is nog veel meer, maar daar komt soms wel wat wiskunde bij te pas en ik weet niet of men daarop zit te wachten hier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')