De belichting klopt inderdaad niet, dus is het geen ufo, dat is godsonmogelijk. Dus een vuiltje op de lens of een compressiefoutje. Gebeurt regelmatig. Is natuurlijk een heel saaie verklaring, ufo's zijn veel spannender.quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:38 schreef knight18 het volgende:
@ averstraten, kijk effe naar het eerste filmpje op pagina 2 van dit topic, zet hem stil op minuut 4 dan kan je toch duidelijk zien dat dit fake is dmv verkeerde belichting?
Vliegende vuiltjes? knappe vuiltjes hoor.quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:40 schreef AVerstraten het volgende:
[..]
De belichting klopt inderdaad niet, dus is het geen ufo, dat is godsonmogelijk. Dus een vuiltje op de lens of een compressiefoutje. Gebeurt regelmatig. Is natuurlijk een heel saaie verklaring, ufo's zijn veel spannender.
Eerst zei je dat alles geheimhouden. En nou zeg je dit weer.quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:40 schreef Truthfinder7 het volgende:
[..]
En weet je waarom?? dat kan je aan jullie reacties zien. Hahaha denken ze bij NASA dat geloven ze toch nooit dus spaar je de moeite om het eraf te halen.
Had ik al antwoord op gegeven.quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:42 schreef AVerstraten het volgende:
[..]
Eerst zei je dat alles geheimhouden. En nou zeg je dit weer.
Ik blijf het proberen: wat is er niet juist aan de verklaring van Nasa dat het compressieartefacten zijn?
Nee, daar heb je geen antwoord op gegeven. Dus ik vraag het nu voor de laatste keer: wat is er niet juist aan de verklaring van Nasa?quote:Had ik al antwoord op gegeven.
Misschien kun je de link geven naar de betreffende beelden en indien relevant op welk tijdstip op de opname het ruimteschip te zien is. Ik zie namelijk niks wat ook maar in de verste verte op een ruimteschip lijkt, ik zie alleen hier en daar compressieruis, defecte pixels en dergelijke.quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:29 schreef Truthfinder7 het volgende:
Omdat ik beelden heb gezien op Soho waar duidelijk een ruimteschip op te zien was.
Ook dat de rechterkant er precies zo uitziet als de linker kant.
Ja, dat vroeg ik ook al maar dat lijkt wel een heel moeilijk iets.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:00 schreef knight18 het volgende:
Misschien is het geloofwaardiger als truth ons een website geeft (bij voorkeur nasa) zodat we de beelden kunnen zien ipv de geloofwaardige kuch youtubefilmpjes
Ik zie niets, maar dan ook helemaal niets dat op een ruimteschip lijkt, op geen van de videos of fotos. Het enige wat ik zie zijn compressieartefacten en andere beeldfouten. Hier meer over beeldfouten bij digitale fotografie:quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:20 schreef Truthfinder7 het volgende:
http://www.wanttoknow.nl/overige/ufos-rond-de-zon/
Nu jij weer..
quote:The "anomalies" pointed out by Tuatha (who claims spaceships are all around the Sun: do a websearch on the words "suncruiser" and "SOHO" and you'll see what I mean), Ms. Lieder and the rest are not anomalies at all. They are simply things that happen when you use a digital camera.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:24 schreef Truthfinder7 het volgende:
[..]
Zogenaamde ufo`s? hoe weet jij dat? onderzoek het eens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |