abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100010028
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 16:35 schreef Truthfinder7 het volgende:

[..]

Tuurlijk http://www.disclose.tv/ac(...)ptured_UFO_s_at_war/
Deze is ook interessant!... Lazer? http://globalrumblings.bl(...)ecret-space-war.html
Als je goed kijkt naar deze video kan je 2 ufo`s zien een daarvan schiet op de ander Ik heb nog meer ook van Soho moet ik even zoeken.
Dat kan niet Mercurius zijn?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_100013954
quote:
Vind het maar een vaag filmpje. De beelden hebben een tussenpose van 10 minuten, soms zelfs een veelvoud ervan. Hoe kun je dit nou een real-time combat a la Star Wars noemen?
True strength is not a measure of the body,
It's a measure of the soul.
  woensdag 27 juli 2011 @ 18:55:33 #29
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_100014701
vage filmpjes, wel aardig om de voor en tegenstanders van de sight (als UFO) te laten spreken. Met de uitleg van de wetenschapper kan ik me vinden deze keer.
pi_100015142
Laten we aub on-topic blijven voordat de boel weer wordt gesloten..
pi_100016488
Nog een om het af te leren ;-)
Mijn punt is, heeft Elenin misschien iets te maken met die ufo`s bij de zon? ik vraag het me af.
Ook omdat er verschillende wetenschappers beweren dat er signalen achter of van Elenin zelf afkomstig zijn.
pi_100019302
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 19:41 schreef Truthfinder7 het volgende:
Nog een om het af te leren ;-)
Mijn punt is, heeft Elenin misschien iets te maken met die ufo`s bij de zon? ik vraag het me af.
Ook omdat er verschillende wetenschappers beweren dat er signalen achter of van Elenin zelf afkomstig zijn.
Lieve Truth, het is idd een vaag filmpje, en ik heb in een vorig topic ook al eens zoiets gepost..ik heb zelf ook al zo veel onverklaarbare filmpjes gezien,dat ik die ook graag aan anderen zou willen laten zien, maar doe dat toch maar niet..zoals deze bijvoorbeeld..

http://www.foxnews.com/sc(...)in-await-earths-end/

Maar laten we voorlopig bij 'Elenin' en de effecten/gevolgen blijven..dat is voorlopig al weird genoeg..(voor mij althans)
Laten we elkaar niet gek maken, maar objectief blijven..
pi_100020599
http://www.pakalertpress.(...)ing-on-comet-elenin/
Kijk hier maar naar, of is dit ook vaag?
pi_100021583
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 21:22 schreef Truthfinder7 het volgende:
http://www.pakalertpress.(...)ing-on-comet-elenin/
Kijk hier maar naar, of is dit ook vaag?
Begrijp me niet verkeerd, met 'vaag' bedoel ik onbegrijpelijk/onverklaarbaar..dit is een ander verhaal..dat Elenin door een of andere intelligentie zou worden aangestuurd heb ik ook al eerder gelezen..was even met de honden buiten, en ga nu eerst even je link goed bekijken;)
pi_100023705
Tsja, diep in mijn guts heb ik altijd al het gevoel gehad dat er meer was..Truth of iemand deze al gezien..?
http://www.redicecreations.com/radio/2011/07/RIR-110726.php

Ik zou ook wel graag willen weten hoe AVerstraten hierover denkt..jammer dat hij weg is, maar misschien lurkt hij nog mee.. :P

[ Bericht 30% gewijzigd door Maron op 27-07-2011 22:55:27 (aanvulling) ]
pi_100026149
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 21:44 schreef Maron het volgende:

[..]

Begrijp me niet verkeerd, met 'vaag' bedoel ik onbegrijpelijk/onverklaarbaar..dit is een ander verhaal..dat Elenin door een of andere intelligentie zou worden aangestuurd heb ik ook al eerder gelezen..was even met de honden buiten, en ga nu eerst even je link goed bekijken;)
Was ook een vaag filmpje, (ik kan wel tegen kritiek hoor) maar ik vond hem wel de moeite waard.
Zeg maar een filmpje met een knipoog ;-)
pi_100027196
http://ufohunterorguk.com/comet-elenin-what-is-the-truth/
De NASA buzzroom was wel gesloten toen het over Elenin ging...oorzaak Elenin??
  donderdag 28 juli 2011 @ 05:03:52 #38
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_100034205
quote:
Wat een onzinvideo weer. Compressie-artefacten moeten een volledige oorlog voorstellen? Er zit geen enkele consistentie in die vormen.
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_100037931
Ik weet het niet Frits, maar hij is wel indrukwekkend! :-)
pi_100038490
Truth kijk in astronomietopic op dit forum naar et laatste bericht
pi_100039703
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 10:18 schreef Truthfinder7 het volgende:
Ik weet het niet Frits, maar hij is wel indrukwekkend! :-)
Ja, de zon is altijd indrukwekkend, daar zijn geen zogenaamde ufo's voor nodig.
pi_100039911
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 11:17 schreef AVerstraten het volgende:

[..]

Ja, de zon is altijd indrukwekkend, daar zijn geen zogenaamde ufo's voor nodig.
Zogenaamde ufo`s? hoe weet jij dat? onderzoek het eens!
pi_100039932
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 11:24 schreef Truthfinder7 het volgende:

[..]

Zogenaamde ufo`s? hoe weet jij dat? onderzoek het eens!
Hoe weet jij dat het ufo's zijn en geen compressieartefacten en rommel op de lens? Onderzoek het eens!
pi_100040009
Ik heb er al heel veel over gelezen! en heel veel onderzoek naar gedaan en jij?
Oh ja het is allemaal onzin, wij zijn het middelpunt van het universum ja hoooor.
pi_100040068
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 11:27 schreef Truthfinder7 het volgende:
Ik heb er al heel veel over gelezen! en heel veel onderzoek naar gedaan en jij?
Ik vraag alleen maar hoe jij zo zeker weet dat het ufo's zijn; wat voor onderzoek heb je gedaan op dit gebied als ik vragen mag?
quote:
Oh ja het is allemaal onzin, wij zijn het middelpunt van het universum ja hoooor.
Zegt wie?

[ Bericht 3% gewijzigd door AVerstraten op 28-07-2011 11:35:13 ]
pi_100040501
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 22:26 schreef Maron het volgende:
Tsja, diep in mijn guts heb ik altijd al het gevoel gehad dat er meer was..Truth of iemand deze al gezien..?
http://www.redicecreations.com/radio/2011/07/RIR-110726.php

Ik zou ook wel graag willen weten hoe AVerstraten hierover denkt..jammer dat hij weg is, maar misschien lurkt hij nog mee.. :P
De zoveelste complottheorie: de "Powers that be" proberen ons zo bang te maken voor dit onschuldige komeetje dat we allerlei vergaande onderdrukkende maatregelen gaan accepteren. Zij doen dit door hun acties te plannen op bijzondere data m.b.t. Elenin, zoals de aanslagen in Noorwegen, zodat ze Elenin de schuld kunnen geven en mensen niet doorhebben dat hun autoriteiten dat allemaal zelf doen.

Wat ik dan wel raar vind is dat geen enkele officiële instantie ook maar een verontrustend bericht over Elenin heeft doen uitgaan; de officiële instanties zeggen alleen maar dat er niks te vrezen valt van deze komeet - en terecht. Dus hoe we daar dan heel bang van moeten worden begrijp ik niet.

Het verhaal vind ik vermoeiend, onsamenhangend, complotterig en pointless en zonder enig bewijs. Het is gewoon weer de zoveelste complottheorie. Ik hou het geen 73 minuten vol om naar die onzin te luisteren.
pi_100040636
Ik wil alleen aantonen dat deze planeet niet de enigste planeet is met intelligent leven.
En dat er verschillende wetenschappers met deze objecten bij de zon bezig zijn!
Nu ga je natuurlijk vragen welke wetenschappers? maar zo dwalen we af van het topic Elenin
  donderdag 28 juli 2011 @ 11:45:11 #48
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_100040648
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 11:40 schreef AVerstraten het volgende:
De zoveelste complottheorie: de "Powers that be" proberen ons zo bang te maken voor dit onschuldige komeetje dat we allerlei vergaande onderdrukkende maatregelen gaan accepteren. <snip>
Die "Powers that be" hoeven niks anders te doen dan achterover leunen. Mensen maken zichzelf wel bang. Om niks.
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_100040703
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 11:44 schreef Truthfinder7 het volgende:
Ik wil alleen aantonen dat deze planeet niet de enigste planeet is met intelligent leven.
Dat gaat niet lukken op deze manier. Het zijn overduidelijk compressieartefacten en rommel op de lens.
pi_100040716
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 11:45 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Die "Powers that be" hoeven niks anders te doen dan achterover leunen. Mensen maken zichzelf wel bang. Om niks.
Precies.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')