Nee, jij haptquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat je hapt zegt al meer als genoeg
Hmm, dat is maar net hoe je het wilt zienquote:
Iedereen hapt!quote:
Hmm nee.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm, dat is maar net hoe je het wilt zien
Die walmart is lol!quote:
ongestudeerd?quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:42 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Die walmart is lol!
Die met die banaan is gewoon ongestudeerd.
PM!quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:09 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Je hebt de naaktfotos van titty gemist!
auto-correct is a bitch...quote:
Ziet er netjes uit!quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:51 schreef Doopy-X- het volgende:
Gisteren even 'ingebroken' in ons nieuwe huis, de muren staan er![]()
Pics hierrrrrrrrr: https://picasaweb.google.(...)Gv1sRgCJzXsNTC4LCDUw
Die pizzaquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:53 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)store_challenge.html LOL ik dacht dat je er juist niks mocht doen..
Ja echt zo achtelijk volk...quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:44 schreef Dr.Pringles het volgende:
Supermarkten in Amerika hebben zoveel meer. Alleen de mensen daar.
Met een schuld van hier tot Afghanistan en 80% leeft onder de armoede grens.quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:08 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja echt zo achtelijk volk...
Oh wacht zijn eigenlijk allemaal europeanen.
Wel kneuzig van ons als europa eigenlijk. WIJ hebben honderden jaren geleden Amerika gebouwd en nu zijn juist hun het machtigste land.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:09 schreef Parvus het volgende:
Is dat hetzelfde filmpje? Kan geen dumpert checken op het werk. Ben wel nieuwschierig nu namelijk
Ik vind hem wel leuk jaquote:Op woensdag 27 juli 2011 14:27 schreef KneusTeun het volgende:
Iedereen aan from dust.... is het wat?
Der kop staat me niet aan, maar de rest welquote:
Wat is dat dan?!quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:41 schreef KneusTeun het volgende:
Wie heeft er al is fortresscraft op xbox gedaan?
jupquote:Op woensdag 27 juli 2011 18:54 schreef KoningStoma het volgende:
Het ziet er echt buggy en goedkoop uit trouwens
Je slaapt nog in een race-car bed?quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:07 schreef dreamzk het volgende:
Net terug van een 5u lange shopping spree in de ikea, mn moeder vind dat ik mn kamer volwassener moet hebben dus dan maar nieuwe shit kopen. Komende 4 dagen dus vol klussen en allemaal shit weggooien
Was het maar zo'n feest, pussy all around. Nee dat niet, snap het zelf ook niet helemaal, maar gratis shit zeg ik geen nee tegenquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je slaapt nog in een race-car bed?
Brr ik mag dit weekend weer, mogen dit weekend al in het huisje.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:07 schreef dreamzk het volgende:
Net terug van een 5u lange shopping spree in de ikea, mn moeder vind dat ik mn kamer volwassener moet hebben dus dan maar nieuwe shit kopen. Komende 4 dagen dus vol klussen en allemaal shit weggooien
Zeker, mijn kamer is zo grootquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:24 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo wordt het?
Die 1ste foto heeft wel een entourage vibe.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:29 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Zeker, mijn kamer is zo grootMaar wordt wel nice als het allemaal past. Let them bitches roll in
Is wel zo, maar het is voor mensen met weinig budget een ideale winkel.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:31 schreef KneusTeun het volgende:
Ikea, ik wil dr nooit meer heen.
Veel vrienden die daar komen, en al hun kamers/huizen lijken op elkaar
Ziet er trouwens goed uit!quote:Op donderdag 28 juli 2011 08:22 schreef Doopy-X- het volgende:
Mogguh peepz!
Gisteren goed bericht gehad, oplevering nieuwe huis wordt maand vervroegd
Jeetje Stoma, gaat het wel een beetje?quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:13 schreef KoningStoma het volgende:
Ik droomde dat ik bier ging kopen, maar dat toen mijn pin pas stuk was
Stoma die bier drinktquote:Op donderdag 28 juli 2011 10:13 schreef KoningStoma het volgende:
Ik droomde dat ik bier ging kopen, maar dat toen mijn pin pas stuk was
Kun jij ook een dag niet over vrouwen praten?quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:35 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Stoma die bier drinktVan bier kan je veel minder goed gamen en krijg je meer hitmarkers. Dus Stoma drinkt niet.
Ik droomde over een heel geile vrouw en dat zij mn vriendin was, word ik wakker, zie ik alleen maar mn rechterhand. Tough ghetto life
Neuh, ben redelijk fan van het vrouwelijk schoonquote:Op donderdag 28 juli 2011 10:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kun jij ook een dag niet over vrouwen praten?![]()
Je weet niets! Niets weet jequote:Op donderdag 28 juli 2011 10:35 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Stoma die bier drinktVan bier kan je veel minder goed gamen en krijg je meer hitmarkers. Dus Stoma drinkt niet.
Ik droomde over een heel geile vrouw en dat zij mn vriendin was, word ik wakker, zie ik alleen maar mn rechterhand. Tough ghetto life
Maak dan eens een FB profiel aan zodat we kunnen zien hoe jij eruit ziet.quote:
Heeft ie allang slome, wel zonder foto. Zelfs op google is hij niet op te sporen. Ja ik heb je op google opgezocht en nee ben geen stalker of een freak.quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:43 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Maak dan eens een FB profiel aan zodat we kunnen zien hoe jij eruit ziet.
Er word hier zoveel gespammed, zo nu en dan mis ik ook watquote:Op donderdag 28 juli 2011 10:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heeft ie allang slome, wel zonder foto. Zelfs op google is hij niet op te sporen. Ja ik heb je op google opgezocht en nee ben geen stalker of een freak.
Je komt over als een wanhopige rukker maargoedquote:Op donderdag 28 juli 2011 10:38 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Neuh, ben redelijk fan van het vrouwelijk schoon
Ik bewonder je Sander omdat je altijd zo open en eerlijk bent.quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:48 schreef Parvus het volgende:
[..]
Je komt over als een wanhopige rukker maargoed
quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:48 schreef Parvus het volgende:
[..]
Je komt over als een wanhopige rukker maargoed
Bier en vrouwen, toch wel een van de twee belangrijkste dingen in een man zijn leven lijkt mij?quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:58 schreef Rossdale het volgende:
En IdoParvMcSkaSe heeft wel een punt Patatje, wat kk doet met lullen over drank, doe jij over vrouwvleesch
Klopt, als je 14 bent....quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:12 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Bier en vrouwen, toch wel een van de twee belangrijkste dingen in een man zijn leven lijkt mij?
Ja probeer anders http://torrentz.eu/quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:26 schreef dreamzk het volgende:
Even iets compleet anders, is voor jullie ook pirate bay down?
Ik gebruik nu even torrents.to , maar bedankt voor de tipquote:Op donderdag 28 juli 2011 11:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja probeer anders http://torrentz.eu/
Die verwijst door naar PB.quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja probeer anders http://torrentz.eu/
Met de rest heb ik nooit problemen gehad.quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:30 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Die verwijst door naar PB.
De rest van die sites vertrouw ik nie
Fantasie moet gewoon bespreekbaar zijn hequote:Op donderdag 28 juli 2011 10:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kun jij ook een dag niet over vrouwen praten?![]()
tvtorrents.com werkt perfect! HD tv series downloaden met 1.5MB is voor mij prima, als ik wil betalen voor me films dan koop ik ze wel.quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
Sowieso torrents, nog meer retards aan het downloaden en dan boos worden als ze een virus hebben
Nja voor torrents is er maar 1 site : TL![]()
Oeps, nog slaap dronken, quote ipv edit XDquote:Op donderdag 28 juli 2011 11:36 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
tvtorrents.com werkt perfect! HD tv series downloaden met 1,5MB is voor mij prima, als ik wil betalen voor me films dan koop ik ze wel.
Waar zie je staan dat ik betaal voor TL?!quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:36 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
tvtorrents.com werkt perfect! HD tv series downloaden met 1.5MB is voor mij prima, als ik wil betalen voor me films dan koop ik ze wel.
Ik had het over newsgroups en dat soort shit. Mi scuzi.quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waar zie je staan dat ik betaal voor TL?!
TL?quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
Sowieso torrents, nog meer retards aan het downloaden en dan boos worden als ze een virus hebben
Nja voor torrents is er maar 1 site : TL![]()
MC?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |