Nee, jij haptquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat je hapt zegt al meer als genoeg
Hmm, dat is maar net hoe je het wilt zienquote:
Iedereen hapt!quote:
Hmm nee.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm, dat is maar net hoe je het wilt zien
Die walmart is lol!quote:
ongestudeerd?quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:42 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Die walmart is lol!
Die met die banaan is gewoon ongestudeerd.
PM!quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:09 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Je hebt de naaktfotos van titty gemist!
auto-correct is a bitch...quote:
Ziet er netjes uit!quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:51 schreef Doopy-X- het volgende:
Gisteren even 'ingebroken' in ons nieuwe huis, de muren staan er![]()
Pics hierrrrrrrrr: https://picasaweb.google.(...)Gv1sRgCJzXsNTC4LCDUw
Die pizzaquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:53 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)store_challenge.html LOL ik dacht dat je er juist niks mocht doen..
Ja echt zo achtelijk volk...quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:44 schreef Dr.Pringles het volgende:
Supermarkten in Amerika hebben zoveel meer. Alleen de mensen daar.
Met een schuld van hier tot Afghanistan en 80% leeft onder de armoede grens.quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:08 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja echt zo achtelijk volk...
Oh wacht zijn eigenlijk allemaal europeanen.
Wel kneuzig van ons als europa eigenlijk. WIJ hebben honderden jaren geleden Amerika gebouwd en nu zijn juist hun het machtigste land.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:09 schreef Parvus het volgende:
Is dat hetzelfde filmpje? Kan geen dumpert checken op het werk. Ben wel nieuwschierig nu namelijk
Ik vind hem wel leuk jaquote:Op woensdag 27 juli 2011 14:27 schreef KneusTeun het volgende:
Iedereen aan from dust.... is het wat?
Der kop staat me niet aan, maar de rest welquote:
Wat is dat dan?!quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:41 schreef KneusTeun het volgende:
Wie heeft er al is fortresscraft op xbox gedaan?
jupquote:Op woensdag 27 juli 2011 18:54 schreef KoningStoma het volgende:
Het ziet er echt buggy en goedkoop uit trouwens
Je slaapt nog in een race-car bed?quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:07 schreef dreamzk het volgende:
Net terug van een 5u lange shopping spree in de ikea, mn moeder vind dat ik mn kamer volwassener moet hebben dus dan maar nieuwe shit kopen. Komende 4 dagen dus vol klussen en allemaal shit weggooien
Was het maar zo'n feest, pussy all around. Nee dat niet, snap het zelf ook niet helemaal, maar gratis shit zeg ik geen nee tegenquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je slaapt nog in een race-car bed?
Brr ik mag dit weekend weer, mogen dit weekend al in het huisje.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:07 schreef dreamzk het volgende:
Net terug van een 5u lange shopping spree in de ikea, mn moeder vind dat ik mn kamer volwassener moet hebben dus dan maar nieuwe shit kopen. Komende 4 dagen dus vol klussen en allemaal shit weggooien
Zeker, mijn kamer is zo grootquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:24 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo wordt het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |