Ik vind hem wel leuk jaquote:Op woensdag 27 juli 2011 14:27 schreef KneusTeun het volgende:
Iedereen aan from dust.... is het wat?
Der kop staat me niet aan, maar de rest welquote:
Wat is dat dan?!quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:41 schreef KneusTeun het volgende:
Wie heeft er al is fortresscraft op xbox gedaan?
jupquote:Op woensdag 27 juli 2011 18:54 schreef KoningStoma het volgende:
Het ziet er echt buggy en goedkoop uit trouwens
Je slaapt nog in een race-car bed?quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:07 schreef dreamzk het volgende:
Net terug van een 5u lange shopping spree in de ikea, mn moeder vind dat ik mn kamer volwassener moet hebben dus dan maar nieuwe shit kopen. Komende 4 dagen dus vol klussen en allemaal shit weggooien
Was het maar zo'n feest, pussy all around. Nee dat niet, snap het zelf ook niet helemaal, maar gratis shit zeg ik geen nee tegenquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je slaapt nog in een race-car bed?
Brr ik mag dit weekend weer, mogen dit weekend al in het huisje.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:07 schreef dreamzk het volgende:
Net terug van een 5u lange shopping spree in de ikea, mn moeder vind dat ik mn kamer volwassener moet hebben dus dan maar nieuwe shit kopen. Komende 4 dagen dus vol klussen en allemaal shit weggooien
Zeker, mijn kamer is zo grootquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:24 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo wordt het?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |