Je hebt de naaktfotos van titty gemist!quote:Op woensdag 27 juli 2011 08:29 schreef Doopy-X- het volgende:
Hoi lieverds.
Was weer paar weken van de radar maar daar ben ik weer, missed me?
Uhhh ja, mijn xbox staat inderdaad niet aanquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:45 schreef Dr.Pringles het volgende:
Xbox tript echt. Rossdale zit nog steeds in de party met Sold, maar hij is offline..
Dat is een beetje vetquote:Op woensdag 27 juli 2011 07:12 schreef Michhas het volgende:
Kate Upton
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Let even subtiel op de vormen van haar lichaam waar haar hand is...
FUCKING ENG![]()
![]()
Sinds vannacht al.quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Uhhh ja, mijn xbox staat inderdaad niet aan
Hier kan ik een antwoord op geven....quote:Op woensdag 27 juli 2011 05:28 schreef KoningStoma het volgende:
Op xbox live heb ik 91% avoided. Is dat normaal?
Ja want als ze naast je ligt, dan zeg je ook van hey blijf eens van me lul af, want je hebt vetrollen..quote:Op woensdag 27 juli 2011 07:12 schreef Michhas het volgende:
Kate Upton
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Let even subtiel op de vormen van haar lichaam waar haar hand is...
FUCKING ENG![]()
![]()
Wtfquote:
Laat me raden. Een of andere ongefundeerde beschuldiging jegens mijn persoon?quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hier kan ik een antwoord op geven....
Dat je hapt zegt al meer als genoegquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:24 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Laat me raden. Een of andere ongefundeerde beschuldiging jegens mijn persoon?
Nee, het is gruwelijk irritant om tegen je te spelen als je in het andere team zitquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:24 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Laat me raden. Een of andere ongefundeerde beschuldiging jegens mijn persoon?
Dit, Stoma als ik jou niet kende zou ik jou ook avoiden. Met je kut barrett gebruiken als een machinegunquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee, het is gruwelijk irritant om tegen je te spelen als je in het andere team zitIk zou je ook avoiden als ik je een random Xbox Liver was
Ja dat dus, maar Kate heeft het wel meer dan een gemiddeld model, maar die hebben dan ook maatje 0 en Kate is geen officieel kleding model maar meer voor badmode etc.quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
WtfDat zijn geen vetrollen
Dat is een stuk huidplooi wat ze tijdens zo'n draai op de catwalk met hun handen naar voren duwen. Wanneer ze net voor zo'n draai hun hand ineens in hun zij zetten.
Kolere, als jullie hier over vallen
Ik zie het probleem niet, gewoon doenquote:Op woensdag 27 juli 2011 11:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat dus, maar Kate heeft het wel meer dan een gemiddeld model, maar die hebben dan ook maatje 0 en Kate is geen officieel kleding model maar meer voor badmode etc.
Hartstikke mooi lichaam heeft ze.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 juli 2011 11:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat dus, maar Kate heeft het wel meer dan een gemiddeld model, maar die hebben dan ook maatje 0 en Kate is geen officieel kleding model maar meer voor badmode etc.
Hartstikke mooi lichaam heeft ze.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |