quote:
Ik geloof nooit dat die onbespoten zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat die onbespoten zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half bezopen is weggegooid geld.
Je was idd niet bij te houden.quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:19 schreef KneusTeun het volgende:
Zo ff soldmayor,rossdale en nelis paar keer gelapt![]()
quote:Op woensdag 27 juli 2011 01:19 schreef KneusTeun het volgende:
Zo ff soldmayor,rossdale en nelis paar keer gefapt![]()
Je hebt de naaktfotos van titty gemist!quote:Op woensdag 27 juli 2011 08:29 schreef Doopy-X- het volgende:
Hoi lieverds.
Was weer paar weken van de radar maar daar ben ik weer, missed me?
Uhhh ja, mijn xbox staat inderdaad niet aanquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:45 schreef Dr.Pringles het volgende:
Xbox tript echt. Rossdale zit nog steeds in de party met Sold, maar hij is offline..
Dat is een beetje vetquote:Op woensdag 27 juli 2011 07:12 schreef Michhas het volgende:
Kate Upton
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Let even subtiel op de vormen van haar lichaam waar haar hand is...
FUCKING ENG![]()
![]()
Sinds vannacht al.quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Uhhh ja, mijn xbox staat inderdaad niet aan
Hier kan ik een antwoord op geven....quote:Op woensdag 27 juli 2011 05:28 schreef KoningStoma het volgende:
Op xbox live heb ik 91% avoided. Is dat normaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |