Die 1ste foto heeft wel een entourage vibe.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:29 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Zeker, mijn kamer is zo grootMaar wordt wel nice als het allemaal past. Let them bitches roll in
Is wel zo, maar het is voor mensen met weinig budget een ideale winkel.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:31 schreef KneusTeun het volgende:
Ikea, ik wil dr nooit meer heen.
Veel vrienden die daar komen, en al hun kamers/huizen lijken op elkaar
Ziet er trouwens goed uit!quote:Op donderdag 28 juli 2011 08:22 schreef Doopy-X- het volgende:
Mogguh peepz!
Gisteren goed bericht gehad, oplevering nieuwe huis wordt maand vervroegd
Jeetje Stoma, gaat het wel een beetje?quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:13 schreef KoningStoma het volgende:
Ik droomde dat ik bier ging kopen, maar dat toen mijn pin pas stuk was
Stoma die bier drinktquote:Op donderdag 28 juli 2011 10:13 schreef KoningStoma het volgende:
Ik droomde dat ik bier ging kopen, maar dat toen mijn pin pas stuk was
Kun jij ook een dag niet over vrouwen praten?quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:35 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Stoma die bier drinktVan bier kan je veel minder goed gamen en krijg je meer hitmarkers. Dus Stoma drinkt niet.
Ik droomde over een heel geile vrouw en dat zij mn vriendin was, word ik wakker, zie ik alleen maar mn rechterhand. Tough ghetto life
Neuh, ben redelijk fan van het vrouwelijk schoonquote:Op donderdag 28 juli 2011 10:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kun jij ook een dag niet over vrouwen praten?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |