quote:
Valt mee hoor, http://www.forum-voor-de-(...)=146661&postcount=90 staat het nog, was blijkbaar per ongeluk gewist.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:03 schreef remlof het volgende:
http://www.forum-voor-de-(...)?p=118948#post118948
Ze hebben de ergste posts al geruimd daar.
Zo praat je niet tegen de meest beminnelijke user van POL.quote:
Bedoel je niet beminde?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zo praat je niet tegen de meest beminnelijke user van POL.
Zit hier wel met open mond achter m'n pc dat m'n ergste vermoedens ook nog eens waar blijken te zijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Valt mee hoor, http://www.forum-voor-de-(...)=146661&postcount=90 staat het nog, was blijkbaar per ongeluk gewist.
Je hebt toch niet de illusie dat die vermoedens enkel voor PVV-stemmers gelden he? Randdebielen vinden we helaas overal.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:09 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zit hier wel met open mond achter m'n pc dat m'n ergste vermoedens ook nog eens waar blijken te zijn.
Ik heb geen idee. Het is een woord dat ik nog nooit heb gebruikt. Je snapt waarschijnlijk wel waarom.quote:
En dit zijn nog de domme onderknuppels die het online knallenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:09 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zit hier wel met open mond achter m'n pc dat m'n ergste vermoedens ook nog eens waar blijken te zijn.
oei.... betrapt....quote:
Waarom?quote:
Nou, wie weet nog de kaalkopjes van de NVU, maar als zelfs de VVD'ers dit wel een mooie zaak vinden heb ik het vertrouwen in de mensheid definitief verloren.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:10 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Je hebt toch niet de illusie dat die vermoedens enkel voor PVV-stemmers gelden he?
*zoekt naar advertenties met overmatig ... gebruik*quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:11 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
oei.... betrapt....
maar ze zijn niet allemaal traitor A daar , ze hoeven niet allemaal dood na de revolutie en bovendien doe ik alleen de advertenties scbrijven
Nouja, nu deed je voorkomen alsof jij anderen bemint. Dat kan natuurlijk niet, tenzij we het over FTS hebbenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Het is een woord dat ik nog nooit heb gebruikt. Je snapt waarschijnlijk wel waarom.
Wut?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:11 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nou, wie weet nog de kaalkopjes van de NVU, maar als zelfs de VVD'ers dit wel een mooie zaak vinden heb ik het vertrouwen in de mensheid definitief verloren.
Had er gister al in zitten lezen en zitten echt een paar complete dwazen tussen inderdaad.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:09 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik heb oogkleppen op, volgens FTS.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nouja, nu deed je voorkomen alsof jij anderen bemint. Dat kan natuurlijk niet, tenzij we het over FTS hebben
En minder van de wereld gezien dan FTS, volgens FTS.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb oogkleppen op, volgens FTS.
Misschien heb je gewoon zijn post verkeerd begrepenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb oogkleppen op, volgens FTS.
oohhhhquote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:11 schreef Cerbie het volgende:
[..]
*zoekt naar advertenties met overmatig ... gebruik*
Een LSD-trip is dan ook een behoorlijke reis.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:14 schreef Cerbie het volgende:
[..]
En minder van de wereld gezien dan FTS, volgens FTS.
Ik wilde een reeks starten in TTK, maar ze willen me niet meer omdat ik ooit een d/t fout heb gemaakt.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:15 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
oohhhh
jij bent zo'n puntjeszuiger..... overdreven op de puntjes letten
ieder zijn pietluttigheid natuurlijk
Dora was een psychopatische moslimhater.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Had er gister al in zitten lezen en zitten echt een paar complete dwazen tussen inderdaad.
maar goed we hebben hier op FOK al een user gehad wiens naam een anagram was van Radovan Karadžići uit bewondering van zijn felle strijd tegen de moslims dus echt opkijken doe ik niet gauw
Zeker als die al minstens tien jaar aaneen duurtquote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een LSD-trip is dan ook een behoorlijke reis.
Kon het niet laten om in het 'wat lees je nu?' topic een reactie met 'Dit topic' achter te latenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:16 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik wilde een reeks starten in TTK, maar ze willen me niet meer omdat ik ooit een d/t fout heb gemaakt.
Het was wel het type waar ik een beetje aan moest denken toen het profiel van de Noor bekend werd.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:17 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dora was een psychopatische moslimhater.
Die mensen moet je in de gaten houden. Ooit kan het mis gaan in zijn leven, hij verbitterd nog meer, gaat over tot geweld
Welnee! Onzin. Die was relaxt. Anti-islamitisch, ja, maar die zou nooit meegaan met deze onzin.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het was wel het type waar ik een beetje aan moest denken toen het profiel van de Noor bekend werd.
Ik heb wel eens van die gasten ontmoet die in een trip zijn blijven hangen. FTS doet mij ergens wel aan dat soort lui denken.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zeker als die al minstens tien jaar aaneen duurt
Dit gaat wel wat te ver maar als er bij zo'n figuur wat kraakt...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:19 schreef Monidique het volgende:
[..]
Welnee! Onzin. Die was relaxt. Anti-islamitisch, ja, maar die zou nooit meegaan met deze onzin.
Moet die Eerdmans dan nog meer in de reet van zijn gasten gaan kruipenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:21 schreef KoosVogels het volgende:
Ik ben het eigenlijk wel eens met onze grote vriend Martin Bosma. Ik wil ook een Fox News op de PO!
Mwoahquote:
Farzin.. Ik mocht hem wel.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het was wel het type waar ik een beetje aan moest denken toen het profiel van de Noor bekend werd.
Hé?quote:Instead, it suggests that Josef Mengele was recruited by the Soviet leader Joseph Stalin to produce "grotesque, child-size aviators" to be remotely piloted and landed in America to cause hysteria in the likeness of Orson Wells's 1938 radio drama War of the Worlds, but that the aircraft crashed and the incident was hushed up by the Americans.
christelijke agnost?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:26 schreef Monidique het volgende:
Breivik schijnt een met een Nederlandse "christelijke agnost" zijn Tempeliers te hebben opgericht.
Dat klinkt...... bekend.
contradictio in terminis.quote:
Okido.quote:
Ah, met Mel "if you get raped by a pack of niggers its your own fault" Gibson.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Okido.
Laatst had ik Edge of Darkness gezien, ik vond hem uitstekend
Ja, die opmerkingen zijn walgelijk, maar de film was goed.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Ah, met Mel "if you get raped by a pack of niggers its your own fault" Gibson.
Alsjeblieft zegquote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:21 schreef KoosVogels het volgende:
Ik ben het eigenlijk wel eens met onze grote vriend Martin Bosma. Ik wil ook een Fox News op de PO!
quote:Ernstige dreigtweets aan PVV-raadslid na schofferen Noren
De politie Den Haag onderzoekt meerdere ernstige bedreigingen die de afgelopen dagen zijn geuit aan het adres van het Haagse PVV-raadslid Arnoud van Doorn. Zondag haalde Van Doorn zichzelf veel publieke woede op de hals. Terwijl de wereld kennis nam van het hoge dodental onder jonge Noorse sociaal-democraten verstuurde hij via Twitter een gedateerd en onjuist bericht onder het kopje 'Noorse PvdA wil Israël bombarderen'.
'Over aard en omvang van de bedreigingen kan ik niks zeggen', aldus Van Doorn, die het 'Team Bedreigde Politici' van het politiekorps Haaglanden heeft ingeschakeld. Een politiewoordvoerder spreekt over vier tweets die alle in de categorie 'ernstige vorm van bedreiging' vallen. Zo kondigde iemand aan zeker te weten dat Van Doorn 'de volgende is die met een stuk ijzer in z'n kop het asfalt gaat kussen'. Deze persoon twitterde gisteravond spijt te hebben van zijn daad.
'Dit zijn bewuste acties die je als samenleving niet kunt tolereren', zegt de woordvoerder van de politie Haaglanden. 'Ik ga er van uit dat dit dossier bij het OM belandt.' Volgens hem zijn na het schietdrama in Alphen aan den Rijn personen voor minder ernstige bedreigingen vervolgd. Een tweede bron bij de Haagse politie stelt dat Van Doorn ook per mail is bedreigd.
Overeenkomst met Breivik
Op de site Joop.nl verscheen zondagavond een artikel waarin op een overeenkomst wordt gewezen tussen Van Doorn en de Noorse terrorist Anders Breivik. In het stuk oppert hoofdredacteur Francisco van Jole van 'Joop' dat PVV-leider Wilders er verstandig aan zou doen nog eens te kijken naar het symbool waarmee Van Doorn zich een tijdje geleden tooide op Twitter. 'Dat is het zogeheten Jeruzalem Kruis', schrijft Van Jole, 'het symbool van de gewapende strijders die in de duistere Middeleeuwen oorlog voerden tegen moslims. Massamoordenaar Breivik dweepte ook met die symboliek. Hij zag zichzelf als een nieuwe kruisridder. Van Doorn kennelijk ook.'
Van Jole vindt zijn constatering legitiem. 'Als je dweept met gewapend geweld, en dat doe je als je de symboliek van de kruisridders tot de jouwe maakt, dan ben je gevaarlijk bezig', zegt hij. 'Het gaat om een manier van denken.' En, voegt hij er aan toe: 'Wij maken geen wetenschappelijk tijdschrift.'
'Het is een schandalige insinuatie', reageert Van Doorn. 'Ik verafschuw geweld. Je discussieert in de politiek met woorden. Ik betreur het dat een link is gelegd tussen mij en de dader van de verschrikkingen in Noorwegen.' Ook zegt Van Doorn zijn eigen tweet over 'de Noorse PvdA' te betreuren. 'Inhoudelijk klopte mijn bericht niet', erkent hij, 'en de timing was heel onhandig.'
Het PVV-raadslid heeft maandagavond abrupt zijn accounts op de sociale media opgeheven. 'Ik kan wel tegen een stootje maar op het moment dat mijn familie wordt bedreigd houdt het voor mij op', zegt hij. 'Ik begin er ook niet meer aan. De hele sfeer op Twitter verhardt de laatste tijd.'
Ik zal hem op mijn lijstje zettenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja, die opmerkingen zijn walgelijk, maar de film was goed.
Dat vind ik dan ook weer niet chique.quote:
Het is wat ver weggezakt maar op wie doel je ook al weer?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:26 schreef Monidique het volgende:
Breivik schijnt een met een Nederlandse "christelijke agnost" zijn Tempeliers te hebben opgericht.
Dat klinkt...... bekend.
K-Spa die pas begint te meppen als er bloed op zijn das komtquote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik zal hem op mijn lijstje zetten. Laatst weer eens LA Confidential opnieuw bekeken. Die Russel Crowe is gewoon een soort stier in die film.
Ziet er ook niet uitquote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
K-Spa die pas begint te meppen als er bloed op zijn das komt
Joopquote:
Die kreeg toch ook een oscar voor haar rol?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Ziet er ook niet uitKim Basinger daarentegen
Als ze die van geenstijl dan gelijk meenemen ruimt het lekker opquote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Joop
De enige tolereerbare aanslag is een op hun server.
GeenStijl is enkel smakeloos, Joop is gewoon opruiend en huichelachtig.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als ze die van geenstijl dan gelijk meenemen ruimt het lekker op
Verschilletje is dat Geenstijl daadwerkelijk dingen aan het rollen brengt, en Joop gewoon geen nieuws brengt. Loopt een beetje achter de troepen aan te fulmineren met een rode bril.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als ze die van geenstijl dan gelijk meenemen ruimt het lekker op
GS net zo goed. Daarom negeer ik beide sites bij voorkeurquote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
GeenStijl is enkel smakeloos, Joop is gewoon opruiend en huichelachtig.
Beiden zijn voor meer dan 99% kansloze zure bagger.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Verschilletje is dat Geenstijl daadwerkelijk dingen aan het rollen brengt, en Joop gewoon geen nieuws brengt. Loopt een beetje achter de troepen aan te fulmineren met een rode bril.
Meestal kan ik een beetje gepreek voor eigen parochie wel waarderen, maar Joop vind ik dan weer geen flikker aan.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Verschilletje is dat Geenstijl daadwerkelijk dingen aan het rollen brengt, en Joop gewoon geen nieuws brengt. Loopt een beetje achter de troepen aan te fulmineren met een rode bril.
Da Doctor.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het is wat ver weggezakt maar op wie doel je ook al weer?
Triest als verzuurde pubers of als verzuurde bejaarden ik zie niet zoveel verschil hoor.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:46 schreef Cerbie het volgende:
geenstijl komt niet eens in de buurt van de triestheid van joop.
Eigenlijk wilde ik je gerust stellen door te zeggen dat ik er ook nog ben, echter sinds onze tanks wegbezuinigd zijn kan ik mijn idee van een greep naar de macht te grave dragen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:11 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nou, wie weet nog de kaalkopjes van de NVU, maar als zelfs de VVD'ers dit wel een mooie zaak vinden heb ik het vertrouwen in de mensheid definitief verloren.
Omdat we straks geen tanks meer hebben?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Eigenlijk wilde ik je gerust stellen door te zeggen dat ik er ook nog ben, echter sinds onze tanks wegbezuinigd zijn kan ik mijn idee van een greep naar de macht te grave dragen.![]()
Wat had Nederland een prachtig liberaal paradijs kunnen zijn waar voor iedereen, zwart / wit / moslim / liberaal / conservatief de bomen tot in de hemel zouden kunnen groeien. Maar goed, dat is dus wegbezuinigd.
Eigenlijk heeft die kerel nooit in mijn aandacht gestaan, wie is het?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:50 schreef Monidique het volgende:
Als ik soms wel eens reacties over Van Jole lees, dan vrees ik af en toe wel voor zijn leven, als je ziet hoe die reaguurders en internet-PVV-ers zich als ware Breivikjes op hem storten.
Een rare internet journalist.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft die kerel nooit in mijn aandacht gestaan, wie is het?
Een linkse kruisvaarder die alles weet.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lees je de diskussies ook ?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Meestal kan ik een beetje gepreek voor eigen parochie wel waarderen, maar Joop vind ik dan weer geen flikker aan.
Oh, maar waarom zou men daar aandacht aan besteden?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:52 schreef Monidique het volgende:
[..]
Een linkse kruisvaarder die alles weet.
Een IRL-Monidique, zeg maar.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Eigenlijk wilde ik je gerust stellen door te zeggen dat ik er ook nog ben, echter sinds onze tanks wegbezuinigd zijn kan ik mijn idee van een greep naar de macht te grave dragen.![]()
Wat had Nederland een prachtig liberaal paradijs kunnen zijn waar voor iedereen, zwart / wit / moslim / liberaal / conservatief de bomen tot in de hemel zouden kunnen groeien. Maar goed, dat is dus wegbezuinigd.
Beats me.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh, maar waarom zou men daar aandacht aan besteden?
Internetjournalist overtuigd van eigen gelijk.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je noemt jezelf dus eigenlijk een Van Jole. Het is maar waar je trots op bent.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:52 schreef Monidique het volgende:
[..]
Heeft links nou ook al kruisvaarders?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:52 schreef Monidique het volgende:
[..]
Exactement.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:47 schreef Monidique het volgende:
Ik heb Joop.nl drie keer in mijn leven bezocht en vind het een kutsite. Ik kan me ook niet voorstellen dat het behalve voor degenen voor wie Joop.nl een rode lap is, Joop.nl nou zo boeiend is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |