Eigenlijk ben jij een gigantische aandachtshoer, of niet?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:32 schreef Paul het volgende:
Tong opent ook gewoon teveel bagger. Zie ook mijn interview:
http://frontpage.fok.nl/review/422046/1/1/50/interview-fok-user-paul.html
Klopt, ik heb daar ook awards voor gekregenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:44 schreef banapples het volgende:
[..]
Eigenlijk ben jij een gigantische aandachtshoer, of niet?
Dat is meer dan ik ooit aan awards gewonnen heb.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:45 schreef Paul het volgende:
[..]
Klopt, ik heb daar ook awards voor gekregen
Remlof zeg ff waarom Tong een ban heeftquote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:46 schreef remlof het volgende:
Als TS maar niet denkt dat ie z'n reiskosten kan declareren
Dan vind je me bij yvonne, spaghetti etendquote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:47 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
ik zal binnekort eens een onderzoek naar jou doen Remlof
Remlof! Het is een bevelquote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, bans worden niet besproken op het forum.
enkel in ABOquote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:48 schreef remlof het volgende:
[..]
want?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:50 schreef heloef het volgende:
Dit soort verhalen zouden alleen gemaakt moeten worden door Monopoly.
Is dat een nieuwe regel?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:48 schreef remlof het volgende:
[..]
We worden dom gehouden door de elite.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik had gelezen dat regels ook niet worden besproken op het forum.
Niet altijd. En ook toen was het niet toegestaan om bans te bespreken op het forum.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:54 schreef DrDentz het volgende:
Oh, maar in het banmeldtopic stond de reden er wel bij.
En dan?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:54 schreef Paul het volgende:
Remlof, ik wil dat je het nu verteld.
Laatste waarschuwing
probeer eens Befehl ist Befehlquote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:54 schreef Paul het volgende:
Remlof, ik wil dat je het nu verteld.
Laatste waarschuwing
reden staat in OPquote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:58 schreef DrDentz het volgende:
Waarschijnlijk is tong80 onterecht gestraft. Net als de '2 van Putten'. Als daarover in de samenleving niet gesproken zou mogen worden zouden ze nu nooit op vrije voeten zijn.
Hij heet eigenlijk Nylzquote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:04 schreef Specularium het volgende:
Ik vraag me af welke ouder zijn kind Remlof noemt.
Maar deze hilarische grap is vast eerder gemaakt.
Ik denk dat ze bij jou speculeerden of je nou wel echt een jongetje wasquote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:04 schreef Specularium het volgende:
Ik vraag me af welke ouder zijn kind Remlof noemt.
Maar deze hilarische grap is vast eerder gemaakt.
Ik heb foto's waar je direct aan ziet dat het wel een penis moest wezen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bij jou speculeerden of je nou wel echt een jongetje was
jmmrquote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb foto's waar je direct aan ziet dat het wel een penis moest wezen.
Mag ik hier alleen niet plaatsen omdat Ad van den Berg ziggo heeft in zijn cel.
Mis je je oude account niet?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:10 schreef nattewaterlelie het volgende:
ik mis het banmeld topic, ik mis de oude forum layout, ik mis de goede oude tijd.
Hé, een post uit 2009quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:57 schreef SuperwormJim het volgende:
Iedere andere user was al lang van het forum af geflikkerd met zoveel bagger.
Ik ben voorquote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:15 schreef yvonne het volgende:
Oh en dit soort topics maken juist dat ik hem ontban
Voorspelbaarquote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:15 schreef yvonne het volgende:
Waarom had hij een ban dan?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:15 schreef yvonne het volgende:
Boefje.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat ie bleef vragen om de reden van een ban.
Die, welke? Die? Die daarachter? Of..? Ja? Nee? Ok.quote:
vergeten detail, smeg heeft aan het waterboarden wat geheugen verlies opgelopenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:33 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Die, welke? Die? Die daarachter? Of..? Ja? Nee? Ok.
Geheugenverlies is één woord.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:35 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
vergeten detail, smeg heeft aan het waterboarden wat geheugen verlies opgelopen
wat een goede OP al niet doetquote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:15 schreef yvonne het volgende:
je vergeeft het waterboarding toch wel ?quote:
geregistreerd op: maandag 25 juli 2011 @ 22:33quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:10 schreef nattewaterlelie het volgende:
ik mis het banmeld topic, ik mis de oude forum layout, ik mis de goede oude tijd.
Waterboarding is niets vergeleken met jouw topics.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:38 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
je vergeeft het waterboarding toch wel ?
Waterboarding a la Eddy Wally?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:40 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Waterboarding is niets vergeleken met jouw topics.
had je dus erger moeten folterenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:40 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Waterboarding is niets vergeleken met jouw topics.
Maar dit is ook een tof topic.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:48 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:47 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
vraag niet hoe het kan maar geniet ervan ofzo
hij wilde zijn jaarlijkse in-natura-betaling niet voldoen denk ik.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:11 schreef summer2bird het volgende:
tong80
Er staat een streep doorheen idd.!
die ene mang jwt gquote:Op dinsdag 26 juli 2011 18:33 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Die, welke? Die? Die daarachter? Of..? Ja? Nee? Ok.
Dit is niet gezond voor tong.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:22 schreef DrDentz het volgende:
Is dit eigenlijk wel verantwoord.. hij gaat wel helemaal cold turkey opeens.
Maar dan wordt hij gruwelijk verkracht door al die andere psycho bajesklanten.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:34 schreef Borizzz het volgende:
Een Tong die droogstaat is zeker nooit goed.
Eerst een eigen subforum T80 en nu verbannen naar de FOK!-nor.
Is NOR niet een leuk subforum?
Hij krijgt wel vaker een afkoelertje hoor.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:27 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dit is niet gezond voor tong.
Bijna 11 jaar lang gemiddeld 113 berichten per dag plaatsen, en nu even niks kunnen plaatsen.
De arme tong80 ligt nu waarschijnlijk rillend op de grond van de afkickverschijnselen.
TT: Hebben jullie me gemist?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:03 schreef Karina het volgende:
Ik mis het banmeldtopic, altijd genieten om te lezen wie er nu weer wat had uitgespookt. En tong zit nu vast op nieuwe topics te broeden, die floepen er straks allemaal in 1x uit.
Kan niet wachten op die woordgrappen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:03 schreef Karina het volgende:
Ik mis het banmeldtopic, altijd genieten om te lezen wie er nu weer wat had uitgespookt. En tong zit nu vast op nieuwe topics te broeden, die floepen er straks allemaal in 1x uit.
dan had ik ook een ban moeten hebbenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Ik denk dat de tong-clan (zo'n 10 man groot geschat) een weekendje met zijn allen weg is en informeel een ban heeft geregeld zodat het verder niet al te verdacht wordt.
als je was uitgenodigd wel ...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:27 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
dan had ik ook een ban moeten hebben
Soort Chinese goldfarmers?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:45 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
vanwege de duidelijke onduidelijkheid hier een kleine hopelijk duidelijke uitleg om eea wat te verduidelijken; met tong80 clan wordt de groep users bedoeld welke onder tong80 posten.
tong is communist?quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
de bans zijn niet meer openbaar omdat er geen goede redenen zijn vaak. het is een complot!
Tuurlijk niet, tong is rechts en daarom is ie geband...quote:
Tong is links want hij wil een hoge uitkering.quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:30 schreef Weeetikveel... het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, tong is rechts en daarom is ie geband...
Ah, een links complot dusquote:Op woensdag 27 juli 2011 18:30 schreef Weeetikveel... het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, tong is rechts en daarom is ie geband...
Tenzij je rechts bent, dan werkt het weer andersom (geloof ik, geen ervaring mee zelf).quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:50 schreef Specularium het volgende:
Tong is volgens mij gewoon rechts want met links lijkt het alsof iemand anders het doet.
Zoiets was het, weet het niet helemaal zeker.
ik wou smeg niet volledig vernederenquote:Op woensdag 27 juli 2011 20:53 schreef RickoKun het volgende:
Hoewel de OP mooi van opzet is, vind ik hem toch matig, oppervlakkig geschreven helaasch, ik mis de details zeg maar!
Hoogachtend,
Snakey
Forumadmin
Begin je het zelf niet een beetje zat te worden, zo'n heksenjacht?quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:53 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Terug voordat je ban voorbij is. Zoals verwacht
Yvonne was al die mails zat.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:53 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je ziet dingen die er niet zijnquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Begin je het zelf niet een beetje zat te worden, zo'n heksenjacht?.
Je hebt me gemist schat van mequote:Op donderdag 28 juli 2011 13:53 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Leuk Derek Ogilvy is Fokker.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:55 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je ziet dingen die er niet zijn
Mij volg je anders wel.quote:
Je hebt het mis hoor.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:01 schreef SuperwormJim het volgende:
Let op, nu komt een woordgrapje over 'hoor'. [ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |