Vandaag zijn wij geschroken van het wredebericht dat onze ONZ held Tong80 geband is... Naar aanleiding hier van heb ik besloten hier een onderzoek naar te doen.
Het onderzoek is begonnen op het fok! forum
![digitaldigging2.jpg]()
na vele uren zoeken, heb ik hier mijn eerste aanwijzing gevonden. Welke mij richting het mooie brazilië stuurde. Helaas ligt de gezochte locatie in het oerwoud
![apen1.jpg]()
Eenmaal hier aangekomen, hier verder gaan zoeken. Capriolen moeten uithalen waar Bear grills nog van walgt. daar post ik dan ook maar geen plaatje van, echt te ranzig. Hier toch mijn nieuwe aanwijzing gevonden. welke mij naar Afghanistan stuurde. Het eerste vliegtuig gepakt, en na een hele boel vlieguren aangekomen.
Ik ontdekte dat smegmanus hier op vakantie is, ik heb hem per direct meegenomen om hem te ondervragen. uren zitten verhoren toch heeft hij geen antwoordt gegeven. Om toen maar over te gaan op ergere dingen. de eerste uren maar gaan Waterboarden, welke techniek volgens ene G. Bush zeer effectief is. dit heeft zeker geholpen, want na genoeg pogingen heeft smegmanus antwoord gegeven op de ondervraging. het was een vermoedelijk adres waar ik Tong80 zou kunnen ontmoeten in Thailand.
Eenmaal aangekomen, direct naar het vermoedelijke adres gegaan:
![Thailand%20dorp%202%202003%20web%20groot.jpg]()
Het vermoedelijke adres
alle moed bij mekaar geraapt en naar binnen gegaan. helaas geen Tong80, maar wel Myraela gevonden welke zat te snikken in een hoekje. na een minuut of 10 door vragen antwoord gekregen, Tong80 was wel degelijk geweest, en is zeer slordig geweest want hij heeft in adres in Zwolle om gecirkeld. terug naar Nederland, helaas was er niet direct een vliegtuig beschikbaar, dus met de Koninklijke Luchtmacht KC10 meegevlogen, en een airdrop bij het adres in zwolle uitgevoerd. na een goede landing, er achter komen dat Danny hier woont.
De voordeur stond op een kier,
![01_deurkopie.jpg]()
rustig naar binnen gelopen, en hier heb ik Tong80 gevonden, welke rustig een potje zat te kaarten met Danny. Hier Tong80 geconfronteerd met de feiten, en antwoord gekregen
"ik wil enkel rust" was zijn antwoord. Hier op moe maar voldaan weer op huis gegaan, en met de gedachte, de topics van Tong80 komen wel weer terug
[ Bericht 0% gewijzigd door Chuck-N0rr1s op 26-07-2011 17:47:01 ]