Ben benieuwd hoe hij dan Anno September onthaald wordt als hij bij PSV - Ajax komt kijkenquote:Op woensdag 27 juli 2011 18:32 schreef mash_ het volgende:
Ik zou het wel goed vinden als hiddink het word eigenlijk.Ook leuk voor psv.
Die hem als psv man zien.
Maar met meer voetbal knowhow dan de laatste 3 directeuren bij elkaar.quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is dan ook maar afwachten, hij is een enorme persoonlijkheid met successen als trainer maar als directeur is het ook een onbeschreven blad.
Volgens mij kan hij vanaf oktober pas bij Ajax beginnen, mocht hij idd bij Ajax komen. Immers, eerst nog een wedstrijdje voor Turkije.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe hij dan Anno September onthaald wordt als hij bij PSV - Ajax komt kijken.
Jeps, nu moet Turkije nog even mee werken. Dat wil zeggen verliezen en dan Hiddink naar Ajax. Ik zie het al helemaal voor me.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:33 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Hiddink heeft een huis in Amsterdam dus dit zou wel een perfecte baan voor hem zijn.
Hehe, ach, of je nu de enige bent of één van de miljoen. Je zit er natuurlijk niet mee, hehe.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:51 schreef Tarado het volgende:
Ben ik als enige niet voor de komst van Hiddink, ook prima hoor
Ik denk dat je jezelf niet hoeft af te vragen of Hiddink wel geschikt is voor zo'n baan. Ik kan me niet voorstellen dat die man ergens een potje van maakt.quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is dan ook maar afwachten, hij is een enorme persoonlijkheid met successen als trainer maar als directeur is het ook een onbeschreven blad.
En zoveel doen ze echt niet voor elkaar onder. Vermeer is een topkeeper.quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:01 schreef Adames het volgende:
[..]
Dan gaat hij naar de 3 miljoen per jaar. Alleen al om die reden zou ik graag Vermeer als eerste keeper zien volgend jaar.
Vermeer is hooguit een gemiddelde eredivisie-keeper. Waar men zijn zogenaamde 'grootsheid' vandaan haalt, is mij niet geheel duidelijk.quote:
Komt huff weer eens trollen hoorquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:14 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Vermeer is hooguit een gemiddelde eredivisie-keeper. Waar men zijn zogenaamde 'grootsheid' vandaan haalt, is mij niet geheel duidelijk.
Ben het deels met hem eens hoor. Vermeer is goed, maar daar houd het dan wel op. Ik denk dat hij wel een aantal belangrijke foutjes gaat maken dit seizoen.quote:
Een mening hebben over Ajax = trollen? Prima.quote:
Wel degelijk.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:21 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Vermeer heeft nog nooit een volledig seizoen gekeept, het is dus afwachten hoe 'geweldig' hij is.
Waar haal jij het tegendeel vandaan? Ik zeg niet dat het al een top keeper is, maar zie niet in waarom hij dat niet kan wordenquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:14 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Vermeer is hooguit een gemiddelde eredivisie-keeper. Waar men zijn zogenaamde 'grootsheid' vandaan haalt, is mij niet geheel duidelijk.
Ik denk dat sommige personen nu aankomen met: lengte tekort. Voor mij is Vermeer een topkeeper in wording. Perfect bestaat niet, zélfs Van der Sar is dat niet.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:01 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Waar haal jij het tegendeel vandaan? Ik zeg niet dat het al een top keeper is, maar zie niet in waarom hij dat niet kan worden
Die van inter is ook niet langquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:50 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ik denk dat sommige personen nu aankomen met: lengte tekort. Voor mij is Vermeer een topkeeper in wording. Perfect bestaat niet, zélfs Van der Sar is dat niet.
Vermeer moet gewoon doen waar hij goed in is en dan komt het wel in orde.
Ik vind Vermeer altijd fantastische reflexen hebben. Echt een puntenpakker. Ik herinner me nog de wedstrijd vorig seizoen in Friesland tegen Heerenveen. Katachtige reddingen.
Nu ben ik benieuwd of hij dit keer ook een hele seizoen zal volhouden. Onder van Basten, had ie een fantastische begin, en toen hij Steek eenmaal had verdrongen uit de basis, begon ie steeds meer te stuntelen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 01:13 schreef msnk het volgende:
Het is natuurlijk afwachten hoe het nu gaat lopen met hem, maar dat Vermeer in wezen een prima keeper voor Ajax is heeft die w.m.b wel bewezen in het verleden.
Straks heeft Kenneth enkel nog concurrentie van Pizza boyquote:Op donderdag 28 juli 2011 01:26 schreef msnk het volgende:
Ach Maarten werd ook pas wereldtop nadat hij werd gepasseerd, wellicht heeft het ook eenzelfde effect gehad op Kenneth.
Heel misschien
En eigenlijk moeten we eerlijk zijn. Jake the Stake vinden we ook pas wereldtop sinds hij wat mooie reddingen heeft verricht op het WK. En zelfs dat kunnen we wegboetseren tot slechts 1 topredding (die tegen Brazilië). Jake is goed, maar niet zo goed als we hier in Nederland (willen) denken.quote:Op donderdag 28 juli 2011 01:26 schreef msnk het volgende:
Ach Maarten werd ook pas wereldtop nadat hij werd gepasseerd, wellicht heeft het ook eenzelfde effect gehad op Kenneth.
Heel misschien
Zeker geen eerste spits in de beloftes. Daar houdt hij alleen maar de ontwikkeling van talent tegen. Lekker verbannen naar een beschimmelde kleedkamer.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:36 schreef J2T het volgende:
Eerste spits: Kolbein
Tweede spits: Siem
Derde spits: Ozbiliz
Eerste spits beloftes: Mounir
quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En eigenlijk moeten we eerlijk zijn. Jake the Stake vinden we ook pas wereldtop sinds hij wat mooie reddingen heeft verricht op het WK. En zelfs dat kunnen we wegboetseren tot slechts 1 topredding (die tegen Brazilië). Jake is goed, maar niet zo goed als we hier in Nederland (willen) denken.
AS Roma schijnt hem te willen, maar ze informeren ook naar de keeper van AZ.
Ik vind négertje Vermeer stiekem zelfs beter, maar dat schijn je niet hardop te mogen zeggen. Zeker niet als simpele uitkeringstrekker.²
Ja dat inderdaad.quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:28 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop dat die transfer van Steek wel snel rond komt... als hij toch gaat dan het liefs nu!
We hebben ook geen tweede keeper nodig. Als Vermeer geblesseerd raakt zetten we gewoon Alderweireld in als reservekeeper. Zo doen we dat met de invulling van de spitspositie immers ookquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:36 schreef J2T het volgende:
Eerste spits: Kolbein
Tweede spits: Siem
Derde spits: Ozbiliz
Eerste spits beloftes: Mounir
Of je maakt Verhoeven eerste keeper zodat je kunt stellen nog een goede tweede keeper achter de hand te hebben.quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:29 schreef Devz het volgende:
[..]
We hebben ook geen tweede keeper nodig. Als Vermeer geblesseerd raakt zetten we gewoon Alderweireld in als reservekeeper. Zo doen we dat met de invulling van de spitspositie immers ook
Dat niet belangrijk kan je gewoon vervangen door kansloos in Europa, gewoon weer voor de competitie gaan en als je dan een wedstrijd of 2 in de CL wint is het mooi meegenomenquote:Op donderdag 28 juli 2011 11:49 schreef sitting_elfling het volgende:
Je zult toch wat meer ervaring in het team moeten krijgen wil je ergens komen Europees. Dat men nu allemaal zo gemakkelijk doet dat men Europees niet belangrijk vindt en met name kampioen moeten worden is natuurlijk enigszins onzinnig. Je wilt wat presteren in Europa en dat doe je door een combinatie van ervaren spelers en oudjes, zoals in 2003 met veel jeugd van eigen bodem en aangekocht + ervaren krachten zoals Litmanen destijds.
Zowaar een soort zinnige postquote:Op donderdag 28 juli 2011 11:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Als je zo die namen ziet voorin weet je gewoon dat het niet gaat lukken. Het is te magertjes allemaal.²
Deels mee eens. Stekelenburg is wel ineens heel erg opgehemeld sinds het WK. Misschien wel iets te veel. Hoewel hij in het jaar na het WK ook gewoon heel goed heeft gespeeld en hij duidelijk een hele goede keeper is geworden. Voor Europese begrippen was het al een paar jaar een redelijke keeper, nu is het gewoon een goede keeper geworden. Beter dan een aantal keepers bij buitenlandse topclubs.quote:Op donderdag 28 juli 2011 02:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En eigenlijk moeten we eerlijk zijn. Jake the Stake vinden we ook pas wereldtop sinds hij wat mooie reddingen heeft verricht op het WK. En zelfs dat kunnen we wegboetseren tot slechts 1 topredding (die tegen Brazilië). Jake is goed, maar niet zo goed als we hier in Nederland (willen) denken.
AS Roma schijnt hem te willen, maar ze informeren ook naar de keeper van AZ.
Ik vind négertje Vermeer stiekem zelfs beter, maar dat schijn je niet hardop te mogen zeggen. Zeker niet als simpele uitkeringstrekker.²
Ik niet.quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:38 schreef BansheeBoy het volgende:
El Hamdoui op 10 en die Kolbein op 9 zou ik de ideale opstelling vinden.²
Jawel man, El Hamdaoui scoort en creëert makkelijk. En doet hij nog beter als komende speler dan als speler die er al staat.quote:
Van Sulejmani had ik grote verwachtingen toen hij werd aangekocht een aantal jaar geleden. Dat is er bij lange na niet uitgekomen. Ebecilio is gevalletje niet kunnen. Sigthorsson heb ik wel vertrouwen in. Boerrigter idem. Wellicht dat Lukoki dit seizoen redelijk wat speelminuten krijgt. Dat is een rechtsbuiten die zijn tegenstander opzoekt en er buitenom voorbij probeert te gaan. Wel nog jong en druistig, maar ja.quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Als je zo die namen ziet voorin weet je gewoon dat het niet gaat lukken. Het is te magertjes allemaal.²
Ik zou niet weten waarom je die tekens erachter moet zetten. Laat al die meningen van anderen, die het niet met je eens zijn, toch koud man. Dat maakt jou toch niets uit? Als jij een mening geeft, dan moet je die geven en niet 'gevreesd' zijn op eventuele reacties van anderen. Een forum is een plek waar je je mening kan geven en als die anders is dan de zogenaamde massa, so what?quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:38 schreef BansheeBoy het volgende:
El Hamdoui op 10 en die Kolbein op 9 zou ik de ideale opstelling vinden.²
Waar baseer je dit op?quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:29 schreef Catch22- het volgende:
Laten we niet vergeten dat FdB een trainer is die jongens echt beter kan maken. Jol was daar niet echt al te best in. Dus ik denk dat bijv. Sulejmani wel baat kan hebben bij zijn trainerschap.
op de doorstroom van de A-Jeugd afgelopen jaar.quote:
Dat heeft Frank de Boer eventueel wel in zich, maar het feit dat hij Sulejmani continu op de rechterkant plaatst, vind ik toch een slecht teken. Ik zou Sulejmani graag eens 5 wedstrijden op de linksbuiten-positie willen zien staan. Hij is een linkspoot en ik heb graag een linkspoot op links.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:29 schreef Catch22- het volgende:
Laten we niet vergeten dat FdB een trainer is die jongens echt beter kan maken. Jol was daar niet echt al te best in. Dus ik denk dat bijv. Sulejmani wel baat kan hebben bij zijn trainerschap.
Jij vindt natuurlijk dat het niet zo is, omdat je ubereindbaas, verlosser, oppergod Mounir niet in FDB zijn plannen voorkwam. Als je Mounir kan loslaten en objectief kan kijken naar wat er is gebeurd het afgelopen half jaar zul je ook zien dat de jeugd onder FDB veel meer kansen krijgt. Jonge spelers die opeens door zelfvertrouwen hun mannetje durven te passeren, niet bezwijken onder de angst in een bekerfinale of beslissingswedstrijd. Denk je dat dit allemaal zomaar tot stand is gekomen?quote:
Een Ajax lied weghalen, dat is écht vloeken in de kerk. Maar vooruit.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Blijkbaar is het nodig voor de kinderen hier.
Tsja, beetje triest idd, maar ja valt niet zo gek veel aan te doen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Een Ajax lied weghalen, dat is écht vloeken in de kerk. Maar vooruit.²
Ze krijgen het vertrouwen en daardoor spelen ze beter, maar of ze echt beter worden onder De Boer is nog maar afwachten, want het kan ook minder uitpakken.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:55 schreef J2T het volgende:
[..]
Jij vindt natuurlijk dat het niet zo is, omdat je ubereindbaas, verlosser, oppergod Mounir niet in FDB zijn plannen voorkwam. Als je Mounir kan loslaten en objectief kan kijken naar wat er is gebeurd het afgelopen half jaar zul je ook zien dat de jeugd onder FDB veel meer kansen krijgt. Jonge spelers die opeens door zelfvertrouwen hun mannetje durven te passeren, niet bezwijken onder de angst in een bekerfinale of beslissingswedstrijd. Denk je dat dit allemaal zomaar tot stand is gekomen?
Mickeyquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:19 schreef Komakie het volgende:
[..]
, maar verder zijn er nog niet heel veel spelers die ik echt veel beter heb zien worden. Vertrouwen krijgen wel, maar echt een hoger basisniveau halen nog niet.
quote:‘Gefeliciteerd Theo!’, klinkt het uit de mond van Mister Ajax Sjaak Swart. Gevolgd door: ‘Dat zijn drie tientjes'
Hehequote:‘Gefeliciteerd Theo!’, klinkt het uit de mond van Mister Ajax Sjaak Swart. Gevolgd door: ‘Dat zijn drie tientjes'
quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:07 schreef gniffie het volgende:
Duitse kentekenplaten, dat moeten haast wel Twentenaren zijn
quote:. Ook veel Duitse kentekenplaten worden op het parkeerterrein gesignaleerd. Ook voor buitenlandse toeristen is een bezoek aan de training van de landskampioen de moeite waard. Het vormt een mooie variatie op een rondvaart door de grachten en alle andere geijkte uitstapjes in de hoofdstad van Nederland.
Twentenaren die aan het spioneren zijnquote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Moet je nou eens kijken. Als ras Ajacied en bovenal voetballiefhebber kun je gewoon niet naar die Bergkamp kijken zonder hitsig te worden. Wat was dat een verfijnde en vooral ook verse voetballer.
Ik moet er serieus bijna van huilen. Door hem ben ik van voetbal gaan houden, gaan beminnen, en meer.²
Waarom zo'n hoek erin? hoort een vloeiende lijn in.quote:Op donderdag 28 juli 2011 16:17 schreef gniffie het volgende:
[..]
Twentenaren die aan het spioneren zijn
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zo'n hoek erin? hoort een vloeiende lijn in.
Nee hoor.quote:Op donderdag 28 juli 2011 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zo'n hoek erin? hoort een vloeiende lijn in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |