Ben benieuwd hoe hij dan Anno September onthaald wordt als hij bij PSV - Ajax komt kijkenquote:Op woensdag 27 juli 2011 18:32 schreef mash_ het volgende:
Ik zou het wel goed vinden als hiddink het word eigenlijk.Ook leuk voor psv.
Die hem als psv man zien.
Maar met meer voetbal knowhow dan de laatste 3 directeuren bij elkaar.quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is dan ook maar afwachten, hij is een enorme persoonlijkheid met successen als trainer maar als directeur is het ook een onbeschreven blad.
Volgens mij kan hij vanaf oktober pas bij Ajax beginnen, mocht hij idd bij Ajax komen. Immers, eerst nog een wedstrijdje voor Turkije.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe hij dan Anno September onthaald wordt als hij bij PSV - Ajax komt kijken.
Jeps, nu moet Turkije nog even mee werken. Dat wil zeggen verliezen en dan Hiddink naar Ajax. Ik zie het al helemaal voor me.quote:Op woensdag 27 juli 2011 19:33 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Hiddink heeft een huis in Amsterdam dus dit zou wel een perfecte baan voor hem zijn.
Hehe, ach, of je nu de enige bent of één van de miljoen. Je zit er natuurlijk niet mee, hehe.quote:Op woensdag 27 juli 2011 20:51 schreef Tarado het volgende:
Ben ik als enige niet voor de komst van Hiddink, ook prima hoor
Ik denk dat je jezelf niet hoeft af te vragen of Hiddink wel geschikt is voor zo'n baan. Ik kan me niet voorstellen dat die man ergens een potje van maakt.quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is dan ook maar afwachten, hij is een enorme persoonlijkheid met successen als trainer maar als directeur is het ook een onbeschreven blad.
En zoveel doen ze echt niet voor elkaar onder. Vermeer is een topkeeper.quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:01 schreef Adames het volgende:
[..]
Dan gaat hij naar de 3 miljoen per jaar. Alleen al om die reden zou ik graag Vermeer als eerste keeper zien volgend jaar.
Vermeer is hooguit een gemiddelde eredivisie-keeper. Waar men zijn zogenaamde 'grootsheid' vandaan haalt, is mij niet geheel duidelijk.quote:
Komt huff weer eens trollen hoorquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:14 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Vermeer is hooguit een gemiddelde eredivisie-keeper. Waar men zijn zogenaamde 'grootsheid' vandaan haalt, is mij niet geheel duidelijk.
Ben het deels met hem eens hoor. Vermeer is goed, maar daar houd het dan wel op. Ik denk dat hij wel een aantal belangrijke foutjes gaat maken dit seizoen.quote:
Een mening hebben over Ajax = trollen? Prima.quote:
Wel degelijk.quote:Op woensdag 27 juli 2011 21:21 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Vermeer heeft nog nooit een volledig seizoen gekeept, het is dus afwachten hoe 'geweldig' hij is.
Waar haal jij het tegendeel vandaan? Ik zeg niet dat het al een top keeper is, maar zie niet in waarom hij dat niet kan wordenquote:Op woensdag 27 juli 2011 21:14 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Vermeer is hooguit een gemiddelde eredivisie-keeper. Waar men zijn zogenaamde 'grootsheid' vandaan haalt, is mij niet geheel duidelijk.
Ik denk dat sommige personen nu aankomen met: lengte tekort. Voor mij is Vermeer een topkeeper in wording. Perfect bestaat niet, zélfs Van der Sar is dat niet.quote:Op woensdag 27 juli 2011 23:01 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Waar haal jij het tegendeel vandaan? Ik zeg niet dat het al een top keeper is, maar zie niet in waarom hij dat niet kan worden
Die van inter is ook niet langquote:Op woensdag 27 juli 2011 23:50 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ik denk dat sommige personen nu aankomen met: lengte tekort. Voor mij is Vermeer een topkeeper in wording. Perfect bestaat niet, zélfs Van der Sar is dat niet.
Vermeer moet gewoon doen waar hij goed in is en dan komt het wel in orde.
Ik vind Vermeer altijd fantastische reflexen hebben. Echt een puntenpakker. Ik herinner me nog de wedstrijd vorig seizoen in Friesland tegen Heerenveen. Katachtige reddingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |