Idd, het is een topkeeper en als je een topteam wil moet je dokken.quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Laten we dat maar in de categorie "verkooppraatje" plaatsen, wel teleurstellend voor Stekelenburg dat zelfs Roma hem niet graag genoeg wil hebben, anders was het al rond geweest, als ik hem was zou ik zeggen laat maar zitten en wachten op een betere club.
Ozbiliz speelt voor het nationale team van Armenië. Hij kan best twee nationaliteiten hebben, maar het is dus gewoon een Armeniër.quote:Op woensdag 27 juli 2011 16:41 schreef Catch22- het volgende:
Ik vind Özbiliz goed want dat is een turk.
Stekelenburg is een van de beste keepers ter wereld, het zou zonde zijn als hij naar een club als AS Roma gaat. Gewoon nog een jaar bij Ajax blijven, goed presteren in de Champions League en daarna echt naar een Europese topclub gaan.quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer voor Steek dat zijn transfer afketst
Moet hij wel verlengen, anders heeft Ajax er ook niets aan.quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Stekelenburg is een van de beste keepers ter wereld, het zou zonde zijn als hij naar een club als AS Roma gaat. Gewoon nog een jaar bij Ajax blijven, goed presteren in de Champions League en daarna echt naar een Europese topclub gaan.
Maar je kan Nederlandsquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:40 schreef J2T het volgende:
Ben zelf ook een Marokkaan, maar het valt me op dat vrienden van mij die ook voor Ajax zijn meer Mounircied zijn dan Ajacied. Serieus, get over it.
'als zijn transfer afketst' bedoel je toch?quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Lol.quote:
Als Twente niet in de CL komt, kan ajax Steek 1.5x zoveel loon geven. Toch 10 miljoen extra, of was het 5 ?quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:37 schreef Adames het volgende:
[..]
'als zijn transfer afketst' bedoel je toch?
AS Roma weet dat Stekelenburg op dit moment maar 1 optie heeft om naar te verkassen, ze kunnen gerust nog een maand wachten.
Neuh vind ik niet. Zoals al op AFCA stond (goed, die gasten zijn niet altijd even objectief, maar dit keer wel imo) is Roma een club die beneden zijn niveau ligt. Strijden om een plek in het linkerrijtje is niks voor hem, ook niet in Italië. Beter wacht hij 1 of 2 jaar en gaat hij naar Barca of Man Utd. Met wat pech mag hij bij Roma nog de bank gaan warmhouden ook.quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou mooi zijn.quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:42 schreef Swomp het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)07/hiddink-naar-ajax
Nog niet.quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:15 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ozbiliz speelt voor het nationale team van Armenië.
vakkennis > 'geen Ajax man'.quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Liever niet, vakkennis heeft hij uiteraard wel maar is geen Ajax man en te oud
Dan gaat hij naar de 3 miljoen per jaar. Alleen al om die reden zou ik graag Vermeer als eerste keeper zien volgend jaar.quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als Twente niet in de CL komt, kan ajax Steek 1.5x zoveel loon geven. Toch 10 miljoen extra, of was het 5 ?
Sorry, was niet duidelijk. Ik bedoelde het extra geld wat Ajax krijgt als twente zich niet plaatst.quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:01 schreef Adames het volgende:
[..]
Dan gaat hij naar de 3 miljoen per jaar. Alleen al om die reden zou ik graag Vermeer als eerste keeper zien volgend jaar.
Dat is dan ook maar afwachten, hij is een enorme persoonlijkheid met successen als trainer maar als directeur is het ook een onbeschreven blad.quote:Op woensdag 27 juli 2011 17:54 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
vakkennis > 'geen Ajax man'.
Sowieso vind ik 'geen Ajax man' een vage term en weinig belangrijk, als hij z'n werk maar goed doet
True.quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is dan ook maar afwachten, hij is een enorme persoonlijkheid met successen als trainer maar als directeur is het ook een onbeschreven blad.
Is Overmars dan wel goed?quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is dan ook maar afwachten, hij is een enorme persoonlijkheid met successen als trainer maar als directeur is het ook een onbeschreven blad.
Die had in ieder geval de zelfkennis dat hij zich nu nog te licht vond,dat pleit voor hem, maar hij met de assistentie van een ouder iemand zoals bijvoorbeeld van Duivenbode lijkt me wel een goed plan, dan ben je ook voor de komende 20 jaar klaar (hoop ik), met Guus kan je over 1 of 2 jaar weer een nieuw iemand aanstellenquote:
Ziet het al voor me. Hiddink in de Arena bij Ajax- PSV. Blij dat Ajax wintquote:Op woensdag 27 juli 2011 18:32 schreef mash_ het volgende:
Ik zou het wel goed vinden als hiddink het word eigenlijk.Ook leuk voor psv.
Die hem als psv man zien.
Ja inderdaad.quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:32 schreef mash_ het volgende:
Ik zou het wel goed vinden als hiddink het word eigenlijk.Ook leuk voor psv.
Die hem als psv man zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |