Wat die meer moet doen? Optiefenquote:
Ziek is ziek mijn waarde.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:01 schreef HeatWave het volgende:
What to do more? Eeeeehmmmm, gewoon spelen ipv je ziekmelden?.
Die heeft vorig seizoen (na het vertrek van Suarez) al gepiekt. Denk niet dat hij beter dan dat kan, helaas.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh ja![]()
En lens is leuk maar ik denk dat dit het jaar van Mickey gaat worden.
Die gaat zijn geld opbrengen
Serieus hatersquote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:05 schreef Devz het volgende:
[..]
Die heeft vorig seizoen (na het vertrek van Suarez) al gepiekt. Denk niet dat hij beter dan dat kan, helaas.
Maar ik laat me graag verrassen.
Ik hoop met heel mijn (tedere) hartje dat hij naar PSV gaat. Zul je zien dat hij topscorer van Nederland wordt. en weer kampioen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:04 schreef Santello het volgende:
Jullie doen net of jullie Mounir en De Boer op speed dial hebben.
Er speelt veeeeeeeeel meer. El Ham gaat volgend seizoen vlammen, waar dan ook ( hopelijk niet tegen Ajax)
Ik wil hem er op mijn fiets nog wel naar toe rijden, van mij mogen ze hem hebbenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik hoop met heel mijn (tedere) hartje dat hij naar PSV gaat. Zul je zien dat hij topscorer van Nederland wordt. en weer kampioen.²
Gebaseerd op wat danquote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Serieus haters![]()
Het gaat zijn jaar worden.Die gaat groeien onder de Boer en Bergkamp.
Wordt dan met garantie een doelpuntenfeest bij PSV. Alleen Verliezen ze 2 duels van Ajax in een doelpuntenfeestquote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik hoop met heel mijn (tedere) hartje dat hij naar PSV gaat. Zul je zien dat hij topscorer van Nederland wordt. en weer kampioen.²
En in Eindhoven zijn ze ook wat gemoedelijk en springen ze uit eigen belang wat frivoler om met Marokkaanse boys.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:07 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik wil hem er op mijn fiets nog wel naar toe rijden, van mij mogen ze hem hebben
Fredje kan met Marokkaantjes omgaanquote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En in Eindhoven zijn ze ook wat gemoedelijk er springen ze uit eigen belang van frivoler om met Marokkaanse boys.²
Bakkalquote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En in Eindhoven zijn ze ook wat gemoedelijk er springen ze uit eigen belang van frivoler om met Marokkaanse boys.²
Opa Fredd die een aanvaller voor een verdediger wisselt als hij achter staatquote:[..]
Fredje kan met Marokkaantjes omgaanJij blij. Wij blij
Wij geen El Hamdaoui maar baas Sigthorsson en PSV El Hamdaoui die als een kind zich thuis voelt bij Opa Fredd
Dan past hij toch nog steeds niet in het systeem? Trekt hij gaten dicht en ziet hij de 3de man niet. Toch?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:14 schreef HeatWave het volgende:
Als hamlap zich weer gewoon gedraagt en niet meer zo loopt te bokken kan het zomaar zijn dat ie weer in genade wordt aangenomen. Maar die kans is echt heel klein.
Klopt, maar dat is te leren, aanpassen heet dat, moet ik verder gaan?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dan past hij toch nog steeds niet in het systeem? Trekt hij gaten dicht en ziet hij de 3de man niet. Toch?²
Wat een heldquote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:14 schreef Swomp het volgende:
Hopen dat die dit seizoen gaat blinken bij ajax
Elke speler heeft een tweede been nodig. Hoeveel goals zou Hamlap meer hebben gemaakt als hij een fatsoenlijk linkerbeen had gehad. Al die buitenkantjes die nu mis gaan kan hij er dan hard in schieten. Ik ben er van overtuigt dat als hij een goed linkerbeen erbij zou hebben hij bij een buitenlandse topclub zou spelen. Mits zijn instelling goed is.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En dat rechterbeen van El Hamdaoui is zo goed dat hij geen linkerbeen nodig heeft. Natuurlijk erken ik dat hij een extreem slechte 2de seizoenshelft speelde, puur uit vorm. Maar het begin van de competitie was uitstekend, doelpunten en pasjes volgens de school van Bergkamp.²
En als hij dat deed waren ze te laat en had hij het gat al weer dichtgelopen...quote:Passjes heeft Hamlap trouwens nooit gegeven. De man geeft geen bal af.
Vertonghen heeft het trouwens prima aangepakt door te zeggen dat hij echt gelooft dat Hamlap ziek was. Ongeacht of hij het wel denkt of niet, moet hij dat altijd zeggen. Als je zegt dat je er niets van gelooft wakker je alleen de discussie maar weer aan en daar zit niemand op te wachten.quote:
Hij rent alsof ie in blinde paniek een leeuw probeert voor te blijven, maar wát een kunstenaarquote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:14 schreef Swomp het volgende:
Hopen dat die dit seizoen gaat blinken bij ajax
Dit moet de domste user ooit zijn?quote:
Door vakantie moet ik zowel deze als het afscheid van Van der Sar missenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:22 schreef cherrycoke het volgende:
kaartjes Ajax - FC Twente voor de Johan Cruijff schaal net binnen gekregen!!![]()
![]()
Ik moet werken met de JC schaal, daarna ben ik op vakantie bij zowel Sar's afscheid als de competitie-startquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Door vakantie moet ik zowel deze als het afscheid van Van der Sar missen.
Ach hoe spijtig dan ook heb ik het er wel voor overquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:37 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Ik moet werken met de JC schaal, daarna ben ik op vakantie bij zowel Sar's afscheid als de competitie-start
Met als verschil dat Bogarde het tenminste deed op het moment dat hij bij een europese topclub zat met dito salarisquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:46 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Dit moet de domste user ooit zijn?
Ontopic: Jammer dat het nooit gelukt is voor ElHam bij Ajax. Ik vond het op een begin een goede aankoop, maar na 1 seizoen kunnen we zeggen: Missie mislukt, jammer dat ie nu een Bogarde-tje doet.
Als hij zich neerlegt bij jong Ajax dan is hij dus gewoon op het geld uit en het frustreren van Ajax dus als hij alsnog vertrekt dan zie ik hem alleen op de laatste dag vertrekken.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:39 schreef Hamilcar het volgende:
Wij mogen dan Fer hebben, maar we kunnen niet tippen aan die teringlijer van een El Hamdaoui. Hopelijk zijn jullie snel van dat stuk verdriet af.
Ik denk dat jullie antipathie t.o.v. Marokkanen jullie niet objectief maakt.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:39 schreef Hamilcar het volgende:
Wij mogen dan Fer hebben, maar we kunnen niet tippen aan die teringlijer van een El Hamdaoui. Hopelijk zijn jullie snel van dat stuk verdriet af.
Tsja, ik begrijp ook nooit dat El Hamdaoui ( omdat hij een Marokkaan is, bij sommigen speelt dat toch mee ) met een andere maat gemeten wordt dan iemand anders. Niet geliefd gemaakt bij De Boer. Toch houd ik daar mijn twijfels over.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie antipathie t.o.v. Marokkanen jullie niet objectief maakt.²
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie antipathie t.o.v. Marokkanen jullie niet objectief maakt.²
Ik ben geen slachtoffer. Ik constateer alleen dat Ajax hem niet goed heeft behandeld.En dat de publieke opinie zich er makkelijk tegen hem keert omdat hij een Marokkkaan is. Hij heeft het nog nooit zo bont gemaakt als Zlatan.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:05 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Zit je lekker daar, zo in je slachtofferrol?
Wanneer moet Ajax tegen Vitesse dan?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:10 schreef cherrycoke het volgende:
ik ben toch wel reuze benieuwd hoe theo jansen, gaat voetballen tegen zijn eigen club.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |