Jantje Mulder.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:39 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Welke voetballers hebben na of tijdens hun carriere iemand vermoord/doodgeslagen/doodgeschopt etc?
Ik ken er in ieder geval 1, een Nederlander ook nog
Underdeed ja. Zijn vriendin of zoiets.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:42 schreef MMUFC het volgende:
Nederlander weet ik niet, maar wel die Braziliaanse keeper, Bruno heet ie geloof ik.. Is nog niet zo lang geleden..
Nou, of die binnen de definitie valt weet ik niet.quote:
Dood door schuld denk ik. Is wat anders dan moordquote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:49 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Nou, of die binnen de definitie valt weet ik niet.
Juistquote:
Ol. Marseille?quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:56 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Tegen welke club kreeg Ruud Gullit zijn enige rode kaart in de Europacup?
Dacht ik ook als eerste aan. Toenverlieten ze hed veld wegens lichtuitvl.quote:
Tegen een club uit een klein voetballlandjequote:
Weer een Belg ontsnapt ?quote:
Het staat niet in de regels en het valt nauwelijks te controleren, maar opzoeken wordt hier NIET op prijs gesteldquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:50 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Dus?
http://www.voetbalstats.nl doet wonderen.........
Je had het zelf goed dus kan je een nieuwe vraag stellenquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:11 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Nee, Avenir Beggen uit Luxemburg........
Ik mis er nog 4quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:50 schreef fanneke het volgende:
Kluivert, Van Bronckhorst, Robben en Sneijder.
jawel, de laatste groepswedstrijd uit de 2de ronde kan als zodanig gezien wordenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:54 schreef Bos81 het volgende:
in 74 en 78 waren er toch geen Halve finales?
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:54 schreef Bos81 het volgende:
in 74 en 78 waren er toch geen Halve finales
Natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:55 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
jawel, de laatste groepswedstrijd uit de 2de ronde kan als zodanig gezien worden
Ok dan zijn we klaar, het goede antwoord is gegeven. Anders hadden we Cruijff, Neeskens, Brands en Haan nog gehad.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:57 schreef Bos81 het volgende:
Nee precies. Het waren gewoon groepswedstrijden.
Die scoorde één keer op het WK-78quote:
Juist geen echte hattrick maar wel drie doelpunten achter elkaarquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:16 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Die weet ik (uit het hoofd): Klaus Allofs tijdens EK 1980
Anderlecht slachtte Bayern dat jaarquote:
Iki ga slapen. Jan Douew is goed Meurders ook. Willem Ruis en koos Koos Pistu7ma deden het ook.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 23:01 schreef Lange_Lans het volgende:
Ok. Jij bedoeld echt de Jan-Douwe Kroeskes en de Felix Meurders en zo?
Volgens mij presenteert Toine van Peperstraten nog steeds. En heeft Kees Jansma dat in een ver verleden ook gedaan.
Ik dacht Notts County Fannekequote:
Notts County is van 1862 en is van alle profclubs (wereldwijd) de oudste.quote:Op zondag 31 juli 2011 17:29 schreef tong80 het volgende:
Bedankt Tarado. Hoe oud is Notts County dan ? Hoe kwam ik daarbij ?
quote:Op zondag 31 juli 2011 23:23 schreef fanneke het volgende:
[..]
Notts County is van 1862 en is van alle profclubs (wereldwijd) de oudste.
Oeps, had beter Janus of Wim kunnen zeggen (ja ik las van het weekend de column van Johan Derksenquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:11 schreef Tarado het volgende:
cor en rene v/d gijp zijn geen broers toch?
Hun broer Gerard heeft ook betaald gespeeld.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:10 schreef Tarado het volgende:
rene en willy vdk, frank en ronald de b, rene en jos van eck,
dat wist ik nietquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hun broer Gerard heeft ook betaald gespeeld.
Manusquote:Op maandag 1 augustus 2011 16:13 schreef Asap het volgende:
[..]
Oeps, had beter Janus of Wim kunnen zeggen (ja ik las van het weekend de column van Johan Derksen)
quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:25 schreef tong80 het volgende:
De vader van de Laudrups was international.
De zoon van Pelé was doelman.
De zoon van Frans Körver was ook doelman.
De zoon van Willie van Tongerlo haalde het profvoetbal net niet.
De opa van Antonie Lührling was international.
De zoon van Pier Tol is momenteel actief.
Gert van Hanegem speelde bij FC Utrecht.
De vader van Breuer speelde bij FC Den Bosch.
De opa (of toch vader) van Luc was ook profquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:17 schreef tong80 het volgende:
Jan van Beveren en zijn vader
Cees Schapendonk en zijn vader
Jan Peters en zijn zoon
De oom van Wreh de FC Den Bosch speler was Weah
Harrie Redknap en zijn zoon
Socrates en Rai, geen vader en zoon trouwens.
De zoon van Nilis zit bij PSV
Ogararu.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:46 schreef ajacied4lf het volgende:
Wie bedoelde je?
Hoeveel rode kaarten heeft van der Sar in zijn carriere gekregen?
Ik kan me niet herinneren dat Sar ooit rood heeft gekregen. Kan me wel herinneren dat hij er iemand ooit een aan heeft genaaid.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 18:46 schreef ajacied4lf het volgende:
Wie bedoelde je?
Hoeveel rode kaarten kreeg van der Sar in zijn carriere?
Ja.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:04 schreef LangeTabbetje het volgende:
Hugo Hogenkamp
Kirsten Nygaard
Arntz (?)
De laatste man idd.quote:
Metgod stond op rechtsback en Ronald Spelbos werd als verdedigende middenvelder opgevoerd.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
De laatste man idd.
Initialen van de twee andere verdedigers :
R vd M en RS
Juist de rechtsbackquote:
Pier Tol en Kees Kist waren de sterren. Hun vervanger Kurt Welzl de vervanger en cultheld.quote:Op maandag 8 augustus 2011 10:36 schreef Tarado het volgende:
Kurt Welzl, totaal vergeten die man, kon toch aardig ballen
Bos toch, Maradona verkeerd schrijven.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:53 schreef Bos81 het volgende:
Europa Cruijff
Azie Cha?
Zuid-Amerika Maradonna of anders Pele
Oceanie; Is een O ja
Afrika: Weah Wellicht.. wordt niet gevraagd
Jij schrijft zo vaak namen fout, dus jij mag niks zeggenquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 17:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bos toch, Maradona verkeerd schrijven.
Maradona werd op internet gekozen tot speler van de eeuw. Pelé door journalisten.
Cha heb je goed. Weah ook. Cruijff natuurlijk ook.
Rufer was het inderdaad in Oceanië.
Applaus.
Maar Kruijf of Madonna nietquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 18:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jij schrijft zo vaak namen fout, dus jij mag niks zeggen
Hiermee wordt je scrabble kampioenquote:
quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hiermee wordt je scrabble kampioen
Juist.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:29 schreef Lange_Lans het volgende:
Jan Ceulemans. En Raymond de biljarter.
Doe jij maarquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:18 schreef tong80 het volgende:
Wil je een nieuwe vraag stellen ? Of zal ik het doen ?
Meneer 100?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Juist.
Geen voetbalvraag maar ken je de bijnaam van Raymond Ceulemans ook ?
Je hebt een nog tragere verbinding dan ik.quote:
Juist kreeg ie na zijn 100ste titel.quote:
Juist. Ze hebben de echte tranen er toen uitgeknipt. Tegenwoordig zouden ze extra inzoomen.quote:
Dat was de humor van van Hanegem.quote:
Zoals bij Maximaquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Juist. Ze hebben de echte tranen er toen uitgeknipt. Tegenwoordig zouden ze extra inzoomen.
Hoezo mag ze dat niet zijn ? En volgens wie ?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zoals bij MaximaZoveel vrouwen die huilen bij een huwelijk.. Maar nee een koningin mag niet van vlees en bloed zijn..
Volgens sommigen. Tenminste zo komt het op me over. Dat ze huilt is toch logisch, waarom wordt dan dat zo groot uitgemeten in de persquote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoezo mag ze dat niet zijn ? En volgens wie ?
De regisseur kreeg een stijfe van dat shot.
Was niet de enige reden dat hij niet meeging, Ruud Krol had wat commerciele voordeeltjes voor hemzelf en Arie Haan geregeld terwijl Johan Cruijff dit soort dingen altijd voor iedereen deed, dit was ook één van de redenen waarom WvH er niet zo'n goed gevoel over hadquote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:46 schreef tong80 het volgende:
Trouwens de kromme ging niet mee omdat Ernst Happel de coach hem geen basisplaats kon garanderen. Van Hanegem had zelfkennis en wist dat ie dan onhandelbaar werd in de selectie.
Van Hanegem was niet kwaad. Vlak voor de dood van Ernst Happel hadden ze een ontmoeting op tv. Ernst Happel had Kanker en was terminaal. Tijdens het interview hield van Hanegem de hand vast van Happel. Vergeet het nooit meer. Was indrukwekkend. Happel zei dat van Hanegem de beste speler was die onder hem had getraind.
Daar noem je ook iemand. Arie Haan. Liep altijd achter Cruijff dan kwam ie ook op de foto.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 16:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was niet de enige reden dat hij niet meeging, Ruud Krol had wat commerciele voordeeltjes voor hemzelf en Arie Haan geregeld terwijl Johan Cruijff dit soort dingen altijd voor iedereen deed, dit was ook één van de redenen waarom WvH er niet zo'n goed gevoel over had
Die amateurclub uit Winschoten. WSV oid?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:20 schreef tong80 het volgende:
Wat hebben de Ajacieden Klaas Nunninga en Jan Mulder met Arie Haan gemeen ?
Is wel goed alleen is het WVV, ik wist trouwens niet dat Nuninga daar ook gespeeld heeftquote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die amateurclub uit Winschoten. WSV oid?
Correct.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 17:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is wel goed alleen is het WVV, ik wist trouwens niet dat Nuninga daar ook gespeeld heeft
Maracana is juist 200000 toeschouwers.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:46 schreef Lange_Lans het volgende:
Dat zal in het Maracana geweest zijn. Wedstrijd van Brazilië. Ik gok op 1950 laatste wedstrijd in finale groep Brazilië - Uruguat.
Er staat me trouwens ook iets bij over een erg druk bezochte wedstrijd in Mexico.
Toen ik de eerste keer in het PSV stadion kwam was ik ook impressed. Moet zeggen dat ik dat helemaal had toen ik voor het eerst in de Kuip kwam. Dortmund is ook erg indrukwekkend. Super sfeertje ook. Kan ik iedereen aanraden.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 11:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maracana is juist 200000 toeschouwers.
Ik vond de Arena al imposant toen ik er voor het eerst kwam.
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:39 schreef Lange_Lans het volgende:
Van welke personen zijn onderstaande uitspraken?
• Als er in het veld een opstootje is, ren ik er meteen naartoe. Meestal is dat niet nodig, want dan ben ik er zelf bij betrokken.
• Het moet nu eens ophouden met dat gevraag over penalty's. Hier in Italië vragen ze er nooit naar, terwijl ik ze hier ook altijd heb gemist.
• Als ik een geweer had gehad, dan had ik Ferrie Bodde door zijn knieën en enkels geschoten. Zo slecht was hij. Ijzeren Rinus?
• Zo af en toe raak ik een bal verkeerd, en dan vliegt-ie er wel eens in.
• Seks voor de wedstrijd? Dat moeten mijn spelers zelf weten, maar in de rust kan het niet.
• Als we in het Nederlands elftal speelden, wedde ik met Wim Suurbier altijd om een geeltje. Wie het eerst zijn tegenstander plat had, met verzorger op het veld, had gewonnen. Laseroms ?
• Strafschoppen zou ik het liefst koppend willen nemen.
Ruud Krol? edit vraag niet goed begrepenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:39 schreef Lange_Lans het volgende:
• Als er in het veld een opstootje is, ren ik er meteen naartoe. Meestal is dat niet nodig, want dan ben ik er zelf bij betrokken.
• Het moet nu eens ophouden met dat gevraag over penalty's. Hier in Italië vragen ze er nooit naar, terwijl ik ze hier ook altijd heb gemist.
• Als ik een geweer had gehad, dan had ik Ferrie Bodde door zijn knieën en enkels geschoten. Zo slecht was hij.
• Seks voor de wedstrijd? Dat moeten mijn spelers zelf weten, maar in de rust kan het niet.
• Als we in het Nederlands elftal speelden, wedde ik met Wim Suurbier altijd om een geeltje. Wie het eerst zijn tegenstander plat had, met verzorger op het veld, had gewonnen.
Israel is goed. Laseroms is fout.quote:
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:39 schreef Lange_Lans het volgende:
• Als ik een geweer had gehad, dan had ik Ferrie Bodde door zijn knieën en enkels geschoten. Zo slecht was hij.
• Seks voor de wedstrijd? Dat moeten mijn spelers zelf weten, maar in de rust kan het niet.Frits Korbach?
• Als we in het Nederlands elftal speelden, wedde ik met Wim Suurbier altijd om een geeltje. Wie het eerst zijn tegenstander plat had, met verzorger op het veld, had gewonnen.Ruud Krol
• Strafschoppen zou ik het liefst koppend willen nemen. Gerrie Muhren?
Korbach?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[*]Seks voor de wedstrijd? Dat moeten mijn spelers zelf weten, maar in de rust kan het niet.
• Als we in het Nederlands elftal speelden, wedde ik met Wim Suurbier altijd om een geeltje. Wie het eerst zijn tegenstander plat had, met verzorger op het veld, had gewonnen.
Alle 3 niet.quote:
Clarence Seedorf ?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:39 schreef Lange_Lans het volgende:
Ook niet. Is iemand waar je het niet direct van verwacht. De bewoners van dit land staan namelijk niet bekend als een land welke humor hoog in het vaandel hebben staan.quote:
Jepperdepep.quote:
Nee. Wel een notoire veelpleger. Heeft nog een poosje in Rusland gespeeld.quote:
Ricksenquote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee. Wel een notoire veelpleger. Heeft nog een poosje in Rusland gespeeld.
quote:
Even eten.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:39 schreef Lange_Lans het volgende:
• Als er in het veld een opstootje is, ren ik er meteen naartoe. Meestal is dat niet nodig, want dan ben ik er zelf bij betrokken. Ricksen
• Het moet nu eens ophouden met dat gevraag over penalty's. Hier in Italië vragen ze er nooit naar, terwijl ik ze hier ook altijd heb gemist. Seedorf
• Als ik een geweer had gehad, dan had ik Ferrie Bodde door zijn knieën en enkels geschoten. Zo slecht was hij. Israel
Wim Rijsbergen?quote:• Als we in het Nederlands elftal speelden, wedde ik met Wim Suurbier altijd om een geeltje. Wie het eerst zijn tegenstander plat had, met verzorger op het veld, had gewonnen.
van Marwijk?quote:• Seks voor de wedstrijd? Dat moeten mijn spelers zelf weten, maar in de rust kan het niet.
Nee. Is momenteel assistent trainer van een Nederlandse club.quote:
Nee. Oud Linksback van AZ.quote:
Nee. Het is een buitenlandse trainer. In tegenstelling tot van Marwijk heeft hij wel al eens een grote prijs gewonnen met een landenteam.quote:
van Bronckhorst?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 12:39 schreef Lange_Lans het volgende:
Beckenbauer?quote:• Seks voor de wedstrijd? Dat moeten mijn spelers zelf weten, maar in de rust kan het niet.
Nee. Heeft ook heel wat interlands gespeeld. Verdedigende middenvelder. Heeft ooit geknuffeld met Gazza.quote:
Nee. Warm. Heeft iets later succes gehad met Duitsland.quote:
Jan Wouters?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee. Heeft ook heel wat interlands gespeeld. Verdedigende middenvelder. Heeft ooit geknuffeld met Gazza.
[..]
Berti Vogts?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:55 schreef Lange_Lans het volgende:
Nee. Warm. Heeft iets later succes gehad met Duitsland.
Ook goed.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 15:11 schreef BusterPosey het volgende:
En de linksback van AZ die weddenschappen afsloot zal waarschijnlijk Hugo Hovenkamp moeten zijn.
De vraag over de strafschoppen zou ik echt niet weten.
quote:
Nee was al goed geraden. Jantje Wouters. Alles is geraden. Iemand mag een nieuwe vraag doen.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 19:55 schreef tong80 het volgende:
Vinnie Jones met het toevallige doelpunt ?
Dat hij er in één klap een stuk knapper op was geworden?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:00 schreef tong80 het volgende:
Wat zei Gascoinge nadat Wouters zijn kaak had gebroken in een interland ?
Nee iets andersquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:09 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Dat hij er in één klap een stuk knapper op was geworden?
quote:
Maar 1 goed, geen Metzelder (naam begint wel met dezelfde letters)quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Metzelder, Arteta en dan moet ik even gaan nadenken.
Mertesacker inderdaad, foutje moet kunnenquote:Op dinsdag 6 september 2011 10:45 schreef Asap het volgende:
[..]
Maar 1 goed, geen Metzelder (naam begint wel met dezelfde letters)
quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:46 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Mertesacker inderdaad, foutje moet kunnen
Dat zijn er al 6quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:19 schreef BusterPosey het volgende:
Is Campbell die speler uit Costa Rica?
Verder kom ik zelf voorlopig niet, ook niet met je hints.
Weet je wie het winnende doelpunt maakte ?quote:Op woensdag 7 september 2011 11:49 schreef Saind het volgende:
Dacht eerst Sampdoria maar dat was onzin dus Sao Paolo
Hij is familie van welke legendarische voetballer ?quote:Op woensdag 7 september 2011 11:55 schreef Chase_Utley het volgende:
Rai scoorde het winnende doelpunt.
Carlos Valderrama of was dat de witte Gullit?quote:Op woensdag 7 september 2011 14:45 schreef tong80 het volgende:
Wie werd er de witte Socrates genoemd ?
Was wat dichter bij huis; Arnold Scholten volgens mij, waarom mag Joost wetenquote:Op woensdag 7 september 2011 14:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Carlos Valderrama of was dat de witte Gullit?
Want zo goed was ie ook nietquote:Op woensdag 7 september 2011 14:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was wat dichter bij huis; Arnold Scholten volgens mij, waarom mag Joost weten
Juist omdat ie ook sattisch was met snelle korte balbehandelinen.quote:Op woensdag 7 september 2011 14:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was wat dichter bij huis; Arnold Scholten volgens mij, waarom mag Joost weten
0 interlands gewoon. Dan hebben Dries Bousatta, Martin Laamers, Bart Latuheru, Martijn Meerdink en Yilderim het toch beter gedaan.quote:
Rogerio Ceni?quote:Op woensdag 7 september 2011 15:25 schreef Tarado het volgende:
Welke Braziliaanse speler staat op het punt de 1000e wedstrijd voor zijn club te spelen (vandaag)?
Cabral?quote:Op woensdag 7 september 2011 17:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Welke Feyenoorder debuteerde in de afscheidswedstrijd van Roy Makaay?
Ronaldo Luis Nazario de Lima, ofwel Ronaldo. Die ging uiteindelijk naar PSV.quote:Op woensdag 7 september 2011 21:25 schreef tong80 het volgende:
Kluivert maakte jong zijn debuut. Maar welke spits wilde van Gaal eigenlijk kopen ?
Daarom heb ik ook 100 posts per pagina ingesteldquote:Op woensdag 7 september 2011 22:11 schreef Irritatie100 het volgende:
Waarom zit ik altijd de verkeerde pagina te lezen
Inderdaad, André 'Koko' Hoekstra, de z.g. koning van de kluts.quote:
Pierre Vermeulen.quote:Op donderdag 8 september 2011 12:54 schreef tong80 het volgende:
Cruijff werd in 1983 kampioen met Feijenoord. Hij posteerde de linksachter Stanley Brard als linksbuiten om het vuile werk voor hem op te knappen. Welke echte linksbuiten werd daar het slachtoffer van ?
Correct. Mooie voetballer was dat.quote:
quote:Op donderdag 8 september 2011 13:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Correct. Mooie voetballer was dat.
1984quote:Op donderdag 8 september 2011 12:54 schreef tong80 het volgende:
Cruijff werd in 1983 kampioen met Feijenoord. Hij posteerde de linksachter Stanley Brard als linksbuiten om het vuile werk voor hem op te knappen. Welke echte linksbuiten werd daar het slachtoffer van ?
Frankrijk - Portugal. Iedereen had het over Platini, maar ik was helemaal wezenloos van Chalana. Wat een geniale wereldvoetballer was dat!quote:Op donderdag 8 september 2011 13:24 schreef tong80 het volgende:
Wat was de mooiste wedstrijd op het EK-84 ?
quote:Op donderdag 8 september 2011 13:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Frankrijk - Portugal. Iedereen had het over Platini, maar ik was helemaal wezenloos van Chalana. Wat een geniale wereldvoetballer was dat!
Met Chalana is het trouwens best wel tragisch afgelopen. Zwaar geblesseerd geraakt en daardoor nooit meer zijn niveau kunnen halen, Is nu geloof ik jeugdtrainer.quote:Op donderdag 8 september 2011 13:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Schitterende wedstrijd. ChalanaDe jongeren begrijpen me niet als ik zeg dat ik Platini beter vind dan Zidane. En van Hanegem net zo goed was als Zidane.
Is dat die door Witsel?quote:Op donderdag 8 september 2011 14:16 schreef tong80 het volgende:
Van welke aanstaande Belgische wereldtopper werd het been gebroken en haalde nooit meer zijn oude niveau ?
20 jaar eerderquote:
Lozano?quote:
Of die een wereldtopper was geworden valt nog maar te bezien. Net als Ton Blanker etc.quote:
Ludo Coeck?quote:Op donderdag 8 september 2011 14:52 schreef Asap het volgende:
Was toch meer een Spanjaard?
Ik dacht dat je die Belg bedoelde die later tragisch was verongelukt, weet zijn naam niet meer...
Volgens Johan Derksen was het de opvolger van Cruijffquote:Op donderdag 8 september 2011 14:51 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Of die een wereldtopper was geworden valt nog maar te bezien. Net als Ton Blanker etc.
Frankie Vercauteren.quote:Op donderdag 8 september 2011 15:00 schreef tong80 het volgende:
Welke Belg naaide Wim Kieft een rode kaart aan ?
en welke Duitser naaide de zomer daarna een bekende Deen een rode kaart aan?quote:Op donderdag 8 september 2011 15:00 schreef tong80 het volgende:
Welke Belg naaide Wim Kieft een rode kaart aan ?
Jawohl!quote:Op donderdag 8 september 2011 16:02 schreef Bos81 het volgende:
Die Deen is vermoed ik Arnesen en die Duitser wel licht Der Lothar?
Berry van Aerle! (sketch Theo Maassen)quote:Op donderdag 8 september 2011 16:15 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Welke Nederlandse international betaalde als enige prof in Nederland altijd keurig netjes op tijd elk jaar zijn contributie aan de KNVB ?
U kent uw klassiekers!quote:Op donderdag 8 september 2011 16:21 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Berry van Aerle! (sketch Theo Maassen)
Volgens mij betaalde Berry aan PSV contributie en niet aan de KNVB.quote:
Bossiequote:Op donderdag 8 september 2011 18:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij betaalde Berry aan PSV contributie en niet aan de KNVB.
Juanito verongelukte jong.quote:Op donderdag 8 september 2011 14:52 schreef Asap het volgende:
Was toch meer een Spanjaard?
Ik dacht dat je die Belg bedoelde die later tragisch was verongelukt, weet zijn naam niet meer...
Keeper geweest bij de beloftes van een grote club?quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:13 schreef tong80 het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen Rod Stewart en Julio Iglesias ?
Ze hebben/hadden allebei een aantrekkingskracht op huisvrouwenquote:Op vrijdag 9 september 2011 15:13 schreef tong80 het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen Rod Stewart en Julio Iglesias ?
Klopt beiden in de jeugd gespeeld bij een grote club. Alleen Stewart was geen doelman.quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Keeper geweest bij de beloftes van een grote club?
Julio iig bij Real.. Rod zal dan bij of Rangers of Celtic zijn geweest..
Juustems. Hoe weet jij dat zo goed?quote:
Moet ik daar echt op ingaan?quote:Op vrijdag 9 september 2011 18:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Juustems. Hoe weet jij dat zo goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |