Jantje Mulder.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:39 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Welke voetballers hebben na of tijdens hun carriere iemand vermoord/doodgeslagen/doodgeschopt etc?
Ik ken er in ieder geval 1, een Nederlander ook nog
Underdeed ja. Zijn vriendin of zoiets.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:42 schreef MMUFC het volgende:
Nederlander weet ik niet, maar wel die Braziliaanse keeper, Bruno heet ie geloof ik.. Is nog niet zo lang geleden..
Nou, of die binnen de definitie valt weet ik niet.quote:
Dood door schuld denk ik. Is wat anders dan moordquote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:49 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Nou, of die binnen de definitie valt weet ik niet.
Juistquote:
Ol. Marseille?quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:56 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Tegen welke club kreeg Ruud Gullit zijn enige rode kaart in de Europacup?
Dacht ik ook als eerste aan. Toenverlieten ze hed veld wegens lichtuitvl.quote:
Tegen een club uit een klein voetballlandjequote:
Weer een Belg ontsnapt ?quote:
Het staat niet in de regels en het valt nauwelijks te controleren, maar opzoeken wordt hier NIET op prijs gesteldquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:50 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Dus?
http://www.voetbalstats.nl doet wonderen.........
Je had het zelf goed dus kan je een nieuwe vraag stellenquote:Op donderdag 28 juli 2011 19:11 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Nee, Avenir Beggen uit Luxemburg........
Ik mis er nog 4quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:50 schreef fanneke het volgende:
Kluivert, Van Bronckhorst, Robben en Sneijder.
jawel, de laatste groepswedstrijd uit de 2de ronde kan als zodanig gezien wordenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:54 schreef Bos81 het volgende:
in 74 en 78 waren er toch geen Halve finales?
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:54 schreef Bos81 het volgende:
in 74 en 78 waren er toch geen Halve finales
Natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:55 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
jawel, de laatste groepswedstrijd uit de 2de ronde kan als zodanig gezien worden
Ok dan zijn we klaar, het goede antwoord is gegeven. Anders hadden we Cruijff, Neeskens, Brands en Haan nog gehad.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:57 schreef Bos81 het volgende:
Nee precies. Het waren gewoon groepswedstrijden.
Die scoorde één keer op het WK-78quote:
Juist geen echte hattrick maar wel drie doelpunten achter elkaarquote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:16 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Die weet ik (uit het hoofd): Klaus Allofs tijdens EK 1980
Anderlecht slachtte Bayern dat jaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |