abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99963221
Lief dagboek,

Ik heb een goed leven mensen, dusdanig goed dat ik makkelijk voor mezelf kan zorgen zonder er teveel voor te werken, een mooie vriendin (rot op met je picaanvraag!), leuke huisjes, auto's en verder helemaal niks te klagen.

Dan zou je natuurlijk denken dat ik niet in dit subforum dien te komen om zelf een discussie te starten of andere mensen van repliek te voorzien......tot vandaag.......

Mijn wereld stortte in, mijn jeugdige voorkomen was ineens tenietgedaan, het moment is aangebroken dat de on- van de onschuld af is, mijn haarlijn terugvalt tot onder mijn oren, huid gaat plaatsmaken voor rimpels, en de Donald Duck zal moeten wijken voor de Financiele Telegraaf, Top Gear zal moeten wijken voor Pauw en Witteman.

Oftewel, ik word ouder, elk jaar zal ik steeds meer dingen moeten laten staan in het leven, elk kopje koffie dat ik uit de keuken haal zal met het jaar trager gaan, seks zal worden beperkt tot alleen op 2de kerstdag, kortom:

Mijn leven gaat nu aan me voorbij. :'(

En waarom weet ik dat?

Ik zat zo vandaag eens te surfen en kwam uit op het wereld wijde web-adres alwaar filmpjes van allerlei dubieus allooi worden geplaatst.

ik klikte op een afbeelding en deze verbond mij door met een pagina welke een filmpje liet zien met het desbetreffende onderwerp

http://www.dumpert.nl/med(...)index.html#135476841
Ik herkende ze allemaal.....kon ze allemaal meezingen, wist alle titels en artiesten. :(

Ik heb nooit veel met muziek gehad, toen ik in circa 1990 van die 70's verzamelboxen bij de lokale platenboer (ja, dat waren al CD's) zag liggen herkende ik er hooguit 20% van, en dan ook nog eens heel vaag.

Samenvatting: Als je godverdomme niet eens de tijd kunt nemen om bovenstaande tekst te lezen, flikker dan aub op naar je onlinespelletje, msn-chat of andere onzin :(

Klacht: Ik word oud en ik besef het me ook ;(
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
pi_99963252
teveel tekst , FIPO ?
Het hoeft helemaal niet onverdienstelijk te zijn.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 15:36:36 #3
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_99963255
Oké. Pech dan.
Trotse Belg.
pi_99963267
Pics van je vriendin
  dinsdag 26 juli 2011 @ 15:37:17 #5
344797 CyberJesus
The final word.
pi_99963280
Ik flikker op naar me onlinepelletje, msn-chat en andere onzin.
Op donderdag 2 augustus 2012 01:33 schreef o.us het volgende:
Sterkte, vinger in je kont wil nog wel eens helpen.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 15:37:27 #6
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_99963288
Hoe oud? :@

Hulde trouwens voor de opmerking : Dubieus Allooi.

Is mooi :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_99963337
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
Hoe oud? :@

Hulde trouwens voor de opmerking : Dubieus Allooi.

Is mooi :)
30 :{

en dank!
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
pi_99963375
Succes verder met je afdaling ^O^
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
pi_99963377
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 15:38 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

en dank!
Kut, ik ben 31...
  dinsdag 26 juli 2011 @ 15:40:03 #10
64831 2NutZ
pi_99963383
quote:

[..]

en dank!
Valt mee toch. :)
Zitten hier genoeg 30ers volgens mij.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 15:40:35 #11
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_99963398
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 15:35 schreef ellevehC86 het volgende:
'beseffen' is geen wederkerig werkwoord. Thank you, drive through.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_99963415
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 15:39 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Kut, ik ben 31...
:'(

Is er al een 30-ers subforum aangemaakt hier?
pi_99963440
*meldt*
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_99963457
Tja, wachten totdat je doodgaat TS

Maar je kunt er nog een mooie midlife crisis tegen aan gooien, misschien dat dat dan je redding is.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 15:42:21 #15
64831 2NutZ
pi_99963472
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 15:40 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

:'(

Is er al een 30-ers subforum aangemaakt hier?
Ja, OUD :')
pi_99963500
Ik ben 27 en herkende ze ook allemaal :)

Oh ja, je bent zo oud als je je voelt :') :')
It Never Hurts To Help!
  dinsdag 26 juli 2011 @ 15:42:58 #17
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_99963503
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 15:42 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ja, OUD :')
RIP.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_99963518
quote:
Ja, OUD
Wat voor een hippe naam zou je dat subforum kunnen geven?
pi_99963526
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 15:41 schreef Piethur het volgende:
Tja, wachten totdat je doodgaat TS

Maar je kunt er nog een mooie midlife crisis tegen aan gooien, misschien dat dat dan je redding is.
Ik heb al een oude amerikaan sinds mijn 26ste :'(

Ik mag dus aannemen dat deze mij nu al gepasseerd heeft :{
pi_99963538
Zolang je maar niet trouwt en geen kinderen neemt kan je na je dertigste vast nog wel een leuk leven hebben.
pi_99963586
quote:
Ik heb al een oude amerikaan sinds mijn 26ste

Ik mag dus aannemen dat deze mij nu al gepasseerd heeft
Quarterlife crisis?

Dan wordt de midlife crisis nog een groot feest! Moet je wel ff je vriendin/vrouw aan de kant zetten en een veel jonger meisje pakken
pi_99963606
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 15:43 schreef Aaardappel het volgende:
Zolang je maar niet trouwt en geen kinderen neemt kan je na je dertigste vast nog wel een leuk leven hebben.
U bent ervaringsdeskundige? :{
pi_99963627
Ik ben 23 en weet ook alle nummers :'(
  dinsdag 26 juli 2011 @ 15:45:59 #24
333374 Lithia
Too serious
pi_99963629
quote:

Samenvatting: Als je godverdomme niet eens de tijd kunt nemen om bovenstaande tekst te lezen, flikker dan aub op naar je onlinespelletje, msn-chat of andere onzin :(
;(
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_99963635
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 15:43 schreef Aaardappel het volgende:
Check en check (nou ja nog twee maanden kindloos)....

Maar ik weiger een suffe vinex inwoner te zijn hoor; en uitgaan hoort er ook nog gewoon bij; lekker barhangen met mijn vrienden; kan het alleen moeilijk meer tot diep in de nacht samen met mijn vrouw doen, maar die moet dan maar met de hare!
pi_99963655
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 15:44 schreef Piethur het volgende:

[..]

Quarterlife crisis?

Dan wordt de midlife crisis nog een groot feest! Moet je wel ff je vriendin/vrouw aan de kant zetten en een veel jonger meisje pakken
Waarom?, het is algemeen bekend dat mijn libido zich aan een dalende trend zal gaan voltrekken
(god.....wat een zin.... :{ )
  dinsdag 26 juli 2011 @ 15:47:26 #27
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_99963691
Ik ben 19 en herkende er ook een hoop dus don't worry TS
pi_99963699
quote:
Waarom?, het is algemeen bekend dat mij libido zich aan een dalende trend zal gaan voltrekken
(god.....wat een zin.... )
Respect voor je degelijk geformuleerde zin.

Daarom moet je juist een jongere vriendin hebben!
pi_99963734
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 15:45 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

U bent ervaringsdeskundige? :{
Nee. Maar dat betekent niet dat ik er geen mening over kan hebben.
pi_99963763
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 15:47 schreef Piethur het volgende:

[..]

Respect voor je degelijk geformuleerde zin.

Daarom moet je juist een jongere vriendin hebben!
27 is te oud dus?

Ik moet zogenaamde "sma-tjes"(spel ik het zo goed?) met gezoete Bacardi-producten gaan verleiden?
pi_99963766
Je hebt ook al een Opel Astra stationwagon met lage bijtelling besteld?
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_99963796
huilie
Who motivates the motivator?
pi_99963826
quote:
27 is te oud dus?

Ik moet zogenaamde "sma-tjes"(spel ik het zo goed?) met gezoete Bacardi-producten gaan verleiden?
Correct
pi_99963837
quote:
5s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 15:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nee, een Mercedes met hoge instap en automaat, het is wat duurder, maar ik denk dat het qua volk wel overeenkomt :')
pi_99963888
quote:
Lief dagboek,

Ik heb een goed leven mensen, dusdanig goed dat ik makkelijk voor mezelf kan zorgen zonder er teveel voor te werken, een mooie vriendin (rot op met je picaanvraag!), leuke huisjes, auto's en verder helemaal niks te klagen.

Dan zou je natuurlijk denken dat ik niet in dit subforum dien te komen om zelf een discussie te starten of andere mensen van repliek te voorzien......tot vandaag.......

Mijn wereld stortte in, mijn jeugdige voorkomen was ineens tenietgedaan, het moment is aangebroken dat de on- van de onschuld af is, mijn haarlijn terugvalt tot onder mijn oren, huid gaat plaatsmaken voor rimpels, en de Donald Duck zal moeten wijken voor de Financiele Telegraaf, Top Gear zal moeten wijken voor Pauw en Witteman.

Oftewel, ik word ouder, elk jaar zal ik steeds meer dingen moeten laten staan in het leven, elk kopje koffie dat ik uit de keuken haal zal met het jaar trager gaan, seks zal worden beperkt tot alleen op 2de kerstdag, kortom:

Mijn leven gaat nu aan me voorbij. :'(

En waarom weet ik dat?

Ik zat zo vandaag eens te surfen en kwam uit op het wereld wijde web-adres alwaar filmpjes van allerlei dubieus allooi worden geplaatst.

ik klikte op een afbeelding en deze verbond mij door met een pagina welke een filmpje liet zien met het desbetreffende onderwerp

http://www.dumpert.nl/med(...)index.html#135476841
Ik herkende ze allemaal.....kon ze allemaal meezingen, wist alle titels en artiesten. :(

Ik heb nooit veel met muziek gehad, toen ik in circa 1990 van die 70's verzamelboxen bij de lokale platenboer (ja, dat waren al CD's) zag liggen herkende ik er hooguit 20% van, en dan ook nog eens heel vaag.

Ik ben 21 en ken ze ook allemaal. Iets met ken je klassiekers
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_99963891
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 15:45 schreef SuperRogier het volgende:
Ik ben 23 en weet ook alle nummers :'(
Dat waren THE hits van de 90's, leuk filmpje! Dat is nog eens wat anders dan de hits van tegenwoordig a la rinus en bieberfever
pi_99963895
quote:
Of een Renault Espace :')

Die auto is echt gemaakt voor (wannabe) mannen die bitches zijn geworden door hun vriendin/vrouw/tarrel
pi_99963987
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 15:52 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Ik ben 21 en ken ze ook allemaal. Iets met ken je klassiekers
Begrijp me niet verkeerd jongen, maar ga eens met je tijd mee, je zal bij alle appetijtelijke dames buiten de boot vallen met deze interesses, de jaren 90 zijn niet meer en zullen ook niet meer terugkomen. :{
pi_99964054
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 15:55 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Begrijp me niet verkeerd jongen, maar ga eens met je tijd mee, je zal bij alle appetijtelijke dames buiten de boot vallen met deze interesses, de jaren 90 zijn niet meer en zullen ook niet meer terugkomen. :{
:')
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_99964113
Vrouwen vallen toch op oudere kerels? Nou dan is TS zijn probleem toch opgelost en dan is zijn muzieksmaak echt niet relevant.
pi_99964153
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 15:55 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Ja want dames vallen alleen op dertien in een dozijn volgschapen zonder diepgang. Echte mannen leggen hun wil op en leven zoals zij dat willen, dames hechten meer waarde aan zelfvertrouwen dan aan muzieksmaak. Zo niet is het ook geen dame.
pi_99964164
Nee ik snap ook niet echt dat mensen het nu over de muziek hebben ipv waar het daadwerkelijk omgaat.... iets met begrijpend lezen enzo.

Hoe dan ook; ik heb door dit topic maar ff een playlistje van youtube aangezet; good times!
pi_99964176
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 15:58 schreef Piethur het volgende:
Vrouwen vallen toch op oudere kerels? Nou dan is TS zijn probleem toch opgelost en dan is zijn muzieksmaak echt niet relevant.
Gast :{ !, het probleem is dat ik oud word, niet dat ik bang ben dat ik als senior zijnde geen "sma-tjes" meer kan "hosselen" in mijn "waggie".
pi_99964225
Hallo ouwe lul.

Ik ben 20 jaar en kan met ze allemaal ook meezingen, dat hoeft helemaal niks te betekenen, je bent zo jong als je je gedraagt, maar ga alsjeblieft nou geen allstars kopen met je broek in je sokken en een scheef petje op je hoofd. Doe gewoon wat leuke sporten, zoals bungeejumpen, wildwaterraften, rennen van de popo en dat soort dingen.
pi_99964263
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 16:02 schreef Arcadia het volgende:
Hallo ouwe lul.

Ik ben 20 jaar en kan met ze allemaal ook meezingen, dat hoeft helemaal niks te betekenen, je bent zo jong als je je gedraagt, maar ga alsjeblieft nou geen allstars kopen met je broek in je sokken en een scheef petje op je hoofd. Doe gewoon wat leuke sporten, zoals bungeejumpen, wildwaterraften, rennen van de popo en dat soort dingen.
:?

:'( :'( :'( zie je wel dat ik mijn jeugd geheel heb verloren? :'( :'( :'(
  dinsdag 26 juli 2011 @ 16:04:04 #46
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_99964278
Wat is er dubieus aan dumpert?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_99964281
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 15:51 schreef ellevehC86 het volgende:
Nee, een Mercedes met hoge instap en automaat, het is wat duurder, maar ik denk dat het qua volk wel overeenkomt :')
Mêh, een Mercedes is toch wat meer Achmed & Fatima en een Astra meer Henk & Ingrid, maar whatever floats your boat.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_99964300
quote:
Gast !, het probleem is dat ik oud word, niet dat ik bang ben dat ik als senior zijnde geen "sma-tjes" meer kan "hosselen" in mijn "waggie".
Oooh, dan heb ik u niet goed begrepen.

Excuses voor mijn onoplettendheid.

Je bent pas oud als je lichaamsvloeistoffen niet meer kan ophouden en constant zeurt over de oorlog.
pi_99964329
quote:

[..]

en dank!
En bedankt, ik word in oktober al 33.
History became legend, legend became myth.
  Moderator dinsdag 26 juli 2011 @ 16:06:29 #50
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_99964370
quote:
dit subforum
forum
F.K.A. SuperwormJim
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: