Lief dagboek,
Ik heb een goed leven mensen, dusdanig goed dat ik makkelijk voor mezelf kan zorgen zonder er teveel voor te werken, een mooie vriendin (rot op met je picaanvraag!), leuke huisjes, auto's en verder helemaal niks te klagen.
Dan zou je natuurlijk denken dat ik niet in dit subforum dien te komen om zelf een discussie te starten of andere mensen van repliek te voorzien......tot vandaag.......
Mijn wereld stortte in, mijn jeugdige voorkomen was ineens tenietgedaan, het moment is aangebroken dat de on- van de onschuld af is, mijn haarlijn terugvalt tot onder mijn oren, huid gaat plaatsmaken voor rimpels, en de Donald Duck zal moeten wijken voor de Financiele Telegraaf, Top Gear zal moeten wijken voor Pauw en Witteman.
Oftewel, ik word ouder, elk jaar zal ik steeds meer dingen moeten laten staan in het leven, elk kopje koffie dat ik uit de keuken haal zal met het jaar trager gaan, seks zal worden beperkt tot alleen op 2de kerstdag, kortom:
Mijn leven gaat nu aan me voorbij.
En waarom weet ik dat?
Ik zat zo vandaag eens te surfen en kwam uit op het wereld wijde web-adres alwaar filmpjes van allerlei dubieus allooi worden geplaatst.
ik klikte op een afbeelding en deze verbond mij door met een pagina welke een filmpje liet zien met het desbetreffende onderwerp
http://www.dumpert.nl/med(...)index.html#135476841Ik herkende ze allemaal.....kon ze allemaal meezingen, wist alle titels en artiesten.
Ik heb nooit veel met muziek gehad, toen ik in circa 1990 van die 70's verzamelboxen bij de lokale platenboer (ja, dat waren al CD's) zag liggen herkende ik er hooguit 20% van, en dan ook nog eens heel vaag.
Samenvatting: Als je godverdomme niet eens de tijd kunt nemen om bovenstaande tekst te lezen, flikker dan aub op naar je onlinespelletje, msn-chat of andere onzin
Klacht: Ik word oud en ik besef het me ook
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?