Waarom?, het is algemeen bekend dat mijn libido zich aan een dalende trend zal gaan voltrekkenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:44 schreef Piethur het volgende:
[..]
Quarterlife crisis?
Dan wordt de midlife crisis nog een groot feest! Moet je wel ff je vriendin/vrouw aan de kant zetten en een veel jonger meisje pakken
Respect voor je degelijk geformuleerde zin.quote:Waarom?, het is algemeen bekend dat mij libido zich aan een dalende trend zal gaan voltrekken
(god.....wat een zin.... )
27 is te oud dus?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:47 schreef Piethur het volgende:
[..]
Respect voor je degelijk geformuleerde zin.
Daarom moet je juist een jongere vriendin hebben!
Correctquote:27 is te oud dus?
Ik moet zogenaamde "sma-tjes"(spel ik het zo goed?) met gezoete Bacardi-producten gaan verleiden?
Nee, een Mercedes met hoge instap en automaat, het is wat duurder, maar ik denk dat het qua volk wel overeenkomtquote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Je hebt ook al een Opel Astra stationwagon met lage bijtelling besteld?
Ik ben 21 en ken ze ook allemaal. Iets met ken je klassiekersquote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:35 schreef ellevehC86 het volgende:
Lief dagboek,
Ik heb een goed leven mensen, dusdanig goed dat ik makkelijk voor mezelf kan zorgen zonder er teveel voor te werken, een mooie vriendin (rot op met je picaanvraag!), leuke huisjes, auto's en verder helemaal niks te klagen.
Dan zou je natuurlijk denken dat ik niet in dit subforum dien te komen om zelf een discussie te starten of andere mensen van repliek te voorzien......tot vandaag.......
Mijn wereld stortte in, mijn jeugdige voorkomen was ineens tenietgedaan, het moment is aangebroken dat de on- van de onschuld af is, mijn haarlijn terugvalt tot onder mijn oren, huid gaat plaatsmaken voor rimpels, en de Donald Duck zal moeten wijken voor de Financiele Telegraaf, Top Gear zal moeten wijken voor Pauw en Witteman.
Oftewel, ik word ouder, elk jaar zal ik steeds meer dingen moeten laten staan in het leven, elk kopje koffie dat ik uit de keuken haal zal met het jaar trager gaan, seks zal worden beperkt tot alleen op 2de kerstdag, kortom:
Mijn leven gaat nu aan me voorbij.![]()
En waarom weet ik dat?
Ik zat zo vandaag eens te surfen en kwam uit op het wereld wijde web-adres alwaar filmpjes van allerlei dubieus allooi worden geplaatst.
ik klikte op een afbeelding en deze verbond mij door met een pagina welke een filmpje liet zien met het desbetreffende onderwerp
http://www.dumpert.nl/med(...)index.html#135476841
Ik herkende ze allemaal.....kon ze allemaal meezingen, wist alle titels en artiesten.![]()
Ik heb nooit veel met muziek gehad, toen ik in circa 1990 van die 70's verzamelboxen bij de lokale platenboer (ja, dat waren al CD's) zag liggen herkende ik er hooguit 20% van, en dan ook nog eens heel vaag.
Samenvatting: Als je godverdomme niet eens de tijd kunt nemen om bovenstaande tekst te lezen, flikker dan aub op naar je onlinespelletje, msn-chat of andere onzin![]()
Klacht: Ik word oud en ik besef het me ook
Dat waren THE hits van de 90's, leuk filmpje! Dat is nog eens wat anders dan de hits van tegenwoordig a la rinus en bieberfeverquote:
Of een Renault Espacequote:Je hebt ook al een Opel Astra stationwagon met lage bijtelling besteld?
Begrijp me niet verkeerd jongen, maar ga eens met je tijd mee, je zal bij alle appetijtelijke dames buiten de boot vallen met deze interesses, de jaren 90 zijn niet meer en zullen ook niet meer terugkomen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:52 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik ben 21 en ken ze ook allemaal. Iets met ken je klassiekers
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:55 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd jongen, maar ga eens met je tijd mee, je zal bij alle appetijtelijke dames buiten de boot vallen met deze interesses, de jaren 90 zijn niet meer en zullen ook niet meer terugkomen.
Ja want dames vallen alleen op dertien in een dozijn volgschapen zonder diepgang. Echte mannen leggen hun wil op en leven zoals zij dat willen, dames hechten meer waarde aan zelfvertrouwen dan aan muzieksmaak. Zo niet is het ook geen dame.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:55 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd jongen, maar ga eens met je tijd mee, je zal bij alle appetijtelijke dames buiten de boot vallen met deze interesses, de jaren 90 zijn niet meer en zullen ook niet meer terugkomen.
Gastquote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:58 schreef Piethur het volgende:
Vrouwen vallen toch op oudere kerels? Nou dan is TS zijn probleem toch opgelost en dan is zijn muzieksmaak echt niet relevant.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:02 schreef Arcadia het volgende:
Hallo ouwe lul.
Ik ben 20 jaar en kan met ze allemaal ook meezingen, dat hoeft helemaal niks te betekenen, je bent zo jong als je je gedraagt, maar ga alsjeblieft nou geen allstars kopen met je broek in je sokken en een scheef petje op je hoofd. Doe gewoon wat leuke sporten, zoals bungeejumpen, wildwaterraften, rennen van de popo en dat soort dingen.
Mêh, een Mercedes is toch wat meer Achmed & Fatima en een Astra meer Henk & Ingrid, maar whatever floats your boat.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:51 schreef ellevehC86 het volgende:
Nee, een Mercedes met hoge instap en automaat, het is wat duurder, maar ik denk dat het qua volk wel overeenkomt
Oooh, dan heb ik u niet goed begrepen.quote:Gast !, het probleem is dat ik oud word, niet dat ik bang ben dat ik als senior zijnde geen "sma-tjes" meer kan "hosselen" in mijn "waggie".
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |