Tegen de tijd dat mensen mij gaan missen,moet het verder wel heel erg saai zijnquote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet voor te stellen en ik was bloedje serieus.
Die valse bescheidenheid vind ik niet bij jou passen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:24 schreef YipYip het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat mensen mij gaan missen,moet het verder wel heel erg saai zijn![]()
Je onderschat jezelf.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:24 schreef YipYip het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat mensen mij gaan missen,moet het verder wel heel erg saai zijn![]()
Nee, stomme YipYip, door dat semiwijvengedrag maar aannemen dat als het over hem gaat iemand het wel slecht zal bedoelen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:26 schreef missbehavin het volgende:
Stomme godt, een beetje bijna yipyip wegjagen
Oh ja, daar heb je ook wel weer een punt.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, stomme YipYip, door dat semiwijvengedrag maar aannemen dat als het over hem gaat iemand het wel slecht zal bedoelen.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Die valse bescheidenheid vind ik niet bij jou passen.
quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, stomme YipYip, door dat semiwijvengedrag maar aannemen dat als het over hem gaat iemand het wel slecht zal bedoelen.
Maar ik moet echt even wegquote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:26 schreef missbehavin het volgende:
Stomme godt, een beetje bijna yipyip wegjagen
Dan moet je me wel je pinpas geven.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:28 schreef YipYip het volgende:
[..]
Maar ik moet echt even weg![]()
![]()
Of doe jij ff boodschappen voor me?
Ja Miss. Doe dat even.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:28 schreef YipYip het volgende:
[..]
Maar ik moet echt even weg![]()
![]()
Of doe jij ff boodschappen voor me?
quote:
Ik wil niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk, doe jij het lekker, jij bent nu toch vrij.
*zucht* Vrouwen!!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan moet je me wel je pinpas geven.
Oh dus dan mag ik het weer opknappen? Lui wief!quote:
Ben ik weer niet goed genoeg?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dus dan mag ik het weer opknappen? Lui wief!
Je kan ook gewoon zeggen dat je niet wil hoor. Niet meteen zo defensief. Jeetje mina.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dus dan mag ik het weer opknappen? Lui wief!
Ik moest toch juist jouw boodschappen doen? Now I'm confused.quote:
Nergens voor nodig joh. Ik doe het zelf wel ffquote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik moest toch juist jouw boodschappen doen? Now I'm confused.
Ja sorrry.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon zeggen dat je niet wil hoor. Niet meteen zo defensief. Jeetje mina.
Ja! Mijn mams maakte het vroeger altijd, kijken of ik dat recept kan nabootsen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Met rijst en gehakt en andere lekkere dingetjes?
Dit moet een grap zijnquote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:38 schreef Techno het volgende:
Penislengte verklaart economische groei
lolwut?
Naaldraggen?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:37 schreef Samzz het volgende:
Godver, dikke bloeduitstorting op m'n arm. Stom wijf, met d'r naaldraggen.
Ik doneer bloed eens in de zoveel tijd. Gisteren moest ik weer en dat mens was heel onvoorzichtig. Niet secuur de naald erin steken, nee, voelen en hop. En eruit ging nog hardhandiger.quote:
Op die manier. Ik dacht even dat er iemand met naaldhakken over je arm heen was gelopen, maar dat zou natuurlijk gek zijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doneer bloed eens in de zoveel tijd. Gisteren moest ik weer en dat mens was heel onvoorzichtig. Niet secuur de naald erin steken, nee, voelen en hop. En eruit ging nog hardhandiger.
En nu bloedt het wondje steeds weer en zit er een bloeduitstorting. En ik wil nooit meer door haar geprikt worden.
idd, dat is haar taakquote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Op die manier. Ik dacht even dat er iemand met naaldhakken over je arm heen was gelopen, maar dat zou natuurlijk gek zijn.
Je weet maar nooit, natuurlijk. Maar, dat was het. Mijn ader is blauw en opgezetquote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Op die manier. Ik dacht even dat er iemand met naaldhakken over je arm heen was gelopen, maar dat zou natuurlijk gek zijn.
Ach wat is er nog gek in deze wereldquote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Chinezen vergelijken met Langlul-derdewereldnegers.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:38 schreef Techno het volgende:
Penislengte verklaart economische groei
lolwut?
maar vast ook niet alle metquote:
Feest dus?quote:
Hier is het wachten op de ark v Noah vanwege het kutweerquote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:36 schreef Barbusse het volgende:
En ik ga mezelf maar even voorbereiden op het enteren van de partyboot.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:37 schreef YipYip het volgende:
[..]
Hier is het wachten op de ark v Noah vanwege het kutweer
Drank en meisjesquote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Deze ark is gevuld met gratis drank, bbq en meisjes in bikini
Het leven is soms toch oh zo geweldigquote:
Goed geregeld.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:39 schreef Barbusse het volgende:
Deze ark is gevuld met gratis drank, bbq en meisjes in bikini
Van mij mag je langskomenquote:
Altijdquote:
Je komt maar langsquote:
quote:
ja komt u maar met plaats en tijd. Ik kom Alle cocktails wel testen. Geen enkel probleem mee.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En daarna clubtochtje houden
Cocktails drinken
Dansen
Want drankquote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het leven is soms toch oh zo geweldig![]()
Malta, vertek vanaf Sliema Tigne point, 19:00 uur.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja komt u maar met plaats en tijd. Ik kom Alle cocktails wel testen. Geen enkel probleem mee.
En we gaan pas naar huis als we ze allemaal gehad hebben
Oke opnieuw! Momentje.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Malta, vertek vanaf Sliema Tigne point, 19:00 uur.![]()
Daarna Hugo´s Lounge, Havana bar en Fuego om te beginnen
Veel drankquote:
Dit is voor mij dicht bij huis....quote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oke opnieuw! Momentje.
Ja komt u maar met dag en tijd als het dicht bij huis is
Die laten de boot kapseizenquote:
Shit wat nu danquote:
ah jo na alle cocktails getest te hebben vind je alles en iedereen knapquote:
Ja, HW. Maak hem eens even.quote:
Ja, nu kun je dus niet meequote:
Sowwyyquote:
Komt goed!quote:
Ja dat is uhm nog alquote:
het is elke keer even lang hoor, namelijk 10 uurquote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:15 schreef Cue_ het volgende:
Het lijkt opnieuw een dag te worden van 10 uur werken.. soms is dat best wel lang
ach jijquote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:18 schreef HeatWave het volgende:
het is elke keer even lang hoor, namelijk 10 uur.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is elke keer even lang hoor, namelijk 10 uur.
Ik ben er ook niet om er voor jou te zijnquote:
Wat flauwquote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet om er voor jou te zijn.
een bevroren waterval is er niets bijquote:
het zou een afspiegeling van een van de kwaliteiten van LE kunnen zijn.....quote:
Geert verdomme we hebben het erover gehad.quote:
Ik heb er niets mee te maken.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:23 schreef clevy het volgende:
[..]
het zou een afspiegeling van een van de kwaliteiten van LE kunnen zijn.....
dat kun je zowel goed als slecht uitleggen
Nooit meer?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Godt!
Peuter vond mijn gevulde paprika niet lekker. Dus die krijgt voortaan geen eten meer.
Je wil het met deze opmerking onmogelijk maken dat ik over mijn ...... begin he?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Godt!
Peuter vond mijn gevulde paprika niet lekker. Dus die krijgt voortaan geen eten meer.
Nee, nooit meer. Dat afhankelijke gedoe ook altijd, ga zelf eens wat doen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nooit meer?Wel goed voor je marktwaarde.
Dat klopt.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je wil het met deze opmerking onmogelijk maken dat ik over mijn ...... begin he?
Oh, dus het zit in de familie, dat trekje.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:19 schreef Godtje het volgende:
Oh ik was bij mijn nichtjes!
De ene is alleen beetje dwars vanavond. Weet dondersgoed wat een koe is en wat voor geluid die maakt. En toch het beest de hele avond giraffe noemen.![]()
En leuk dat ze dr eigen grappen vindt.
Ze lijkt sprekend op mij.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, dus het zit in de familie, dat trekje.
Raak je er broeds van?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze lijkt sprekend op mij.![]()
Wat een topper is het! Ik heb dr hier wel eens gepost trouwens.
Nee die van .... anderhalf/bijna 2quote:
Oh, ja, what was I thinking!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee die van .... anderhalf/bijna 2
Die van 3,5 is daar veel te groot voor voor dat soort kinderachtige grappen.
Ja maar jijquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:40 schreef Godtje het volgende:
Waarom als je 4 video's upload gaan mensen lid van je worden? ik wil dat helemaal niet
Ik wilde hetzelfde zeggen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, dus het zit in de familie, dat trekje.
Een typische autist.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:47 schreef L-E het volgende:
Ik vind die zelfingenomen blik van Breivik (voorpagina Telegraaf) echt misselijkmakend.
quote:
Ik ook niet, ik kan het sowieso niet zo goed vinden met rustige mensenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ga niet met autisten om. Maar die hebben dus altijd die blik?
Ik vind het vooral interessant om te weten hoe iemand tot zo daad kan komenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:47 schreef L-E het volgende:
Ik vind die zelfingenomen blik van Breivik (voorpagina Telegraaf) echt misselijkmakend.
Het gebrek aan sociale interactie, de extreme ideeën, ik zie wel wat overeenkomsten idd.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik kan het sowieso niet zo goed vinden met rustige mensen
In het NWS-topic noemde iemand hem "een typische FOK!ker". Zover wil ik niet gaan, maar soortgelijke trekjes vind je hier ook overal.
Gamen...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Het gebrek aan sociale interactie, de extreme ideeën, ik zie wel wat overeenkomsten idd.
Kijk maar eens aan. En zeg of ik hetzelfde kijk als hem. Oh wacht dan moet jij mij aankijken en ik jou. Dat durf ik nooitquote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ga niet met autisten om. Maar die hebben dus altijd die blik?
Jij mist het valse narcisme van Anders. Daarom schiet jij geen kinderen dood en hij wel.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kijk maar eens aan. En zeg of ik hetzelfde kijk als hem. Oh wacht dan moet jij mij aankijken en ik jou. Dat durf ik nooit
Ik niet, gek genoeg. Ik vind het brein van een gestoorde op zich wel boeiend hoor, maar het is naief om te denken dat er een uitleg of verklaring is die wij zullen accepteren. Deze gehele daad is complete waanzin, van begin tot eind.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind het vooral interessant om te weten hoe iemand tot zo daad kan komen
Nee, dan heb je contact met iemand, huuuuhhh!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kijk maar eens aan. En zeg of ik hetzelfde kijk als hem. Oh wacht dan moet jij mij aankijken en ik jou. Dat durf ik nooit
Oh gelukkig ik was even bang dat ik ook zoiets zou kunnen doen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij mist het valse narcisme van Anders. Daarom schiet jij geen kinderen dood en hij wel.
En een vreselijk slechte reclame voor de terechte morele (vredelievende!) strijd tegen islamisering.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik niet, gek genoeg. Ik vind het brein van een gestoorde op zich wel boeiend hoor, maar het is naief om te denken dat er een uitleg of verklaring is die wij zullen accepteren. Deze gehele daad is complete waanzin, van begin tot eind.
De gedachten alleen alquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, dan heb je contact met iemand, huuuuhhh!
Als jij ineens 20 chicks kan krijgen, verander je ook, Tijn. Niet dat je het dan wel zou doen, maar zelfvertrouwen + autisme is echt een linke combinatie.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh gelukkig ik was even bang dat ik ook zoiets zou kunnen doen.
dan maak je opeens domme beslissingen met overtuiging?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als jij ineens 20 chicks kan krijgen, verander je ook, Tijn. Niet dat je het dan wel zou doen, maar zelfvertrouwen + autisme is echt een linke combinatie.
Waar haal jij het "opeens" uit?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:09 schreef clevy het volgende:
[..]
dan maak je opeens domme beslissingen met overtuiging?
een halvequote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waar haal jij het "opeens" uit?
Ben jij ook autist?
Ja, dat denk ik ook. Kom maar op met die chicksquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als jij ineens 20 chicks kan krijgen, verander je ook, Tijn. Niet dat je het dan wel zou doen, maar zelfvertrouwen + autisme is echt een linke combinatie.
En de andere helft?quote:
smid, fotograaf, bouwvakker, electricien, stratenmaker, tuinman en nog veel meerquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook. Kom maar op met die chicks
[..]
En de andere helft?
Je bent dus overal niet echt goed in?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:16 schreef clevy het volgende:
[..]
smid, fotograaf, bouwvakker, electricien, stratenmaker, tuinman en nog veel meer
Scherpquote:
of net welquote:
nee precies zelfs..als ik overal niet echt goed in zou zijn zou ik effectief totaal niets kunnen. maar ik kan wel iets, een beperkt aantal dingen.. dus er zijn sommige dingen waar ik wel goed in ben.quote:
En allemaal beroepen waar je (op wat koffie na) weinig met andere mensen bezig hoeft te zijnquote:
Altijd leuk, de paprika is altijd véél heter (indien je het zootje [lang genoeg] in de oven hebt gemikt uiteraard) dan het gehakt wat nog wel eens een pijnlijke ervaring kan zijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Godt!
Geen last van gehad.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Altijd leuk, de paprika is altijd véél heter (indien je het zootje [lang genoeg] in de oven hebt gemikt uiteraard) dan het gehakt wat nog wel eens een pijnlijke ervaring kan zijn.
Zo'n zelfde gedachtegang hanteerde Anders Breivik ook.quote:
Ik ben geen tempelierquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zo'n zelfde gedachtegang hanteerde Anders Breivik ook.
Watskeburt?
Oh dan is het goedquote:
Je hebt een succesvolle date gehad?quote:
ik heb louter succesvolle datesquote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je hebt een succesvolle date gehad?
Opa hier heeft ook een (ongepland) dutje gedaanquote:
En nog steeds singlequote:
5 volgekwakte Kleenex noem ik niet succesvol.quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Opa hier heeft ook een (ongepland) dutje gedaan
5 dozen jaquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
5 volgekwakte Kleenex noem ik niet succesvol.
ik heb stiekem met je geslapen,quote:
Je hebt Yuki gebatst?quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb stiekem met je geslapen,
ik hoop dat je het leuk vond
hoe kom je daar nou bij?quote:
Wat heb ik gemistquote:
die foto dat 1 jongen in het water zit/staat en naar hem kijkt...je weet gewoon dat ie om zijn leven smeekt en het niet overleefd heeftquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:04 schreef L-E het volgende:
Ik heb zojuist de foto's gezien van de slachtoffers. Pfff, dat raakt echt veel meer dan "86 doden"..
erger nog...wat heb ik gemist?quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
die foto dat 1 jongen in het water zit/staat en naar hem kijkt...je weet gewoon dat ie om zijn leven smeekt en het niet overleefd heeft
4 dozen gaan op aan dat gejank.quote:
Die foto ken ik niet. Laat dat maar zo.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
die foto dat 1 jongen in het water zit/staat en naar hem kijkt...je weet gewoon dat ie om zijn leven smeekt en het niet overleefd heeft
Dat weet ik nietquote:
Je mag best lachen hoor!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:06 schreef missbehavin het volgende:
Oh gets, ik moet morgen pasfoto's maken voor mijn paspoort. Met die nieuwe regels sta ik er ongetwijfeld op met zo'n chagrijnig oostblokhoofd.
Toch wel? Ik dacht dat dat verboten was.quote:
Doe een kopvod om. Dat schijnt dan weer wel te mogen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Toch wel? Ik dacht dat dat verboten was.
in het oostblok wel jaquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Toch wel? Ik dacht dat dat verboten was.
verstandigquote:
Zoek je mij?quote:
Of koop een hobbyquote:Op woensdag 27 juli 2011 07:00 schreef Godtje het volgende:
Als het hier dood is ga ik wel nieuwe vrienden zoeken op
http://www.radiohobby.nl
Ik ben nog niet over, beide ouders hebben de griep en al m'n werkmeuk moet nog overquote:Op woensdag 27 juli 2011 09:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoe bevalt het wonen in Leidsche Rijn? Wanneer is de housewarming?
Gaan ook niet even afgezonderd in bed liggen, nee, gaan 'gezellig' in de woonkamer op de bank zitten rochelen en rillen.quote:
Ik moet al m'n eisen laten varen ja, anders wordt het nooit wat met me.quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:32 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Uiteraard. We zijn nu eenmaal niet in de positie om kieskeurig te zijn
JA!! Wat hebben ouders in vredesnaam met "gezellig doen" en "kom er nou gezellig bij" enzo!! Als ik érgens prompt chagrijnig van word, is het dáár wel van!!quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gaan ook niet even afgezonderd in bed liggen, nee, gaan 'gezellig' in de woonkamer op de bank zitten rochelen en rillen.
Jawel hoor. Jij weet het nog niet, maar Air en ik hebben besloten om je aan een vriend van me te koppelen op lowlandsquote:Op woensdag 27 juli 2011 09:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet al m'n eisen laten varen ja, anders wordt het nooit wat met me.
Ik zeg net toch heel duidelijk dat ik mijn standaarden aan het verlagen ben, dohquote:
Weet die arme vriend dat ook?quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Jij weet het nog niet, maar Air en ik hebben besloten om je aan een vriend van me te koppelen op lowlands
Volgende week ga je daten met maanvis?quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:32 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Uiteraard. We zijn nu eenmaal niet in de positie om kieskeurig te zijn
En wat heeft dat met mij te maken?quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zeg net toch heel duidelijk dat ik mijn standaarden aan het verlagen ben, doh
Je moet ze gewoon geen keuze geven CL, snap dat nuquote:
Ik heb het over standaarden verlagen... niet afschaffen...quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgende week ga je daten met maanvis?
Hij wil wel romantisch je hand vasthouden.quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je moet ze gewoon geen keuze geven CL, snap dat nu
[..]
Ik heb het over standaarden verlagen... niet afschaffen...
Jij bent praktisch nog de enige vrijgezel hier volgens mijquote:Op woensdag 27 juli 2011 09:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En wat heeft dat met mij te maken?.
Ik wil dit soort dingen helemaal niet van HW weten.. hij is mijn enige hoop op dit momentquote:Op woensdag 27 juli 2011 09:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hij wil wel romantisch je hand vasthouden.
Vraag maar aan HW, die weet er alles van.
Ik ben oud he, ik parkeer nog ouderwetsch, met munten enzo.quote:
Met de chipquote:Op woensdag 27 juli 2011 09:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben oud he, ik parkeer nog ouderwetsch, met munten enzo.
Valt me al reuze mee dat je begrijpt hoe zo'n parkeermeter werkt op jouw leeftijdquote:Op woensdag 27 juli 2011 09:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat kan in een normale stad niet eens meer.quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Enge machines overal, je ontkomt er gewoon niet aan.quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Valt me al reuze mee dat je begrijpt hoe zo'n parkeermeter werkt op jouw leeftijd
Gelukkig woon in zowat in Rusland he.quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat kan in een normale stad niet eens meer.
Dat is dan wel weer een voordeel van die dorpen hier, je kunt je auto gewoon overal neerzetten zonder er voor te hoeven betalen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat kan in een normale stad niet eens meer.
Niet in dit dorpquote:Op woensdag 27 juli 2011 09:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer een voordeel van die dorpen hier, je kunt je auto gewoon overal neerzetten zonder er voor te hoeven betalen.
Hier wel, is 1 dorp hier waar je een parkeerschijf moet gebruiken, maar daar word eigenlijk niet op gecontroleerd, behalve als ik hem 1 keer vergeet.quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet in dit dorpGelukkig wonen m'n grootouders in het centrum.
tandarts?quote:Op woensdag 27 juli 2011 09:58 schreef missbehavin het volgende:
Godver, al sinds half juni last van mijn bek door die stomme verstandskies, ik ben het zat!
Ja ik ben vorige week terug geweest, heeft ze er een splinter uitgehaaldquote:
Nou het viel op zich wel mee, maar ik word onderhand gewoon naar van die zeurende pijn...quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:00 schreef CherryLips het volgende:
ik krijg er al de rillingen van als ik het zo lees
Ik ga er standaard van uit dat die oude parkeermeters niet eens meer werkenquote:Op woensdag 27 juli 2011 09:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Enge machines overal, je ontkomt er gewoon niet aan.
Kat heeft dus gewonnen?quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:02 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb vanmorgen een 'aanvaring' gehad met mijn kat en ik voel de bult gewoon groeien onder mijn huid. Fijn
quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:02 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb vanmorgen een 'aanvaring' gehad met mijn kat en ik voel de bult gewoon groeien onder mijn huid. Fijn
hangt ie ook aan je blote tenen?quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]Gezellig. Zo zit ik tegenwoordig onder de wondjes van pup, die zo heerlijk speels is.
Ik wil er ook nog steeds één, een blue merle border colliequote:
Dat valt mee. Hij is vooral dol op vingersquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:04 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik wil er ook nog steeds één, een blue merle border collieMaar sowieso pas na augustus ivm tijd.
Oh ging ik daar de mist in?quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
Puppy's, die nemen stelletjes toch om te oefenen op samenwonen/kinderen?
Nou das dus mijn bevestiging dat ik een alleenstaande moeder ga wordenquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
Puppy's, die nemen stelletjes toch om te oefenen op samenwonen/kinderen?
Dan is alleen de vraag... van wie wil je een kleine pup?quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:10 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nou das dus mijn bevestiging dat ik een alleenstaande moeder ga worden
De pup haal ik bij een fokker vandaanquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan is alleen de vraag... van wie wil je een kleine pup?
quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
De pup haal ik bij een fokker vandaan
Oh nee he...
Goede woordkeuzequote:Op woensdag 27 juli 2011 10:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
De pup haal ik bij een fokker vandaan
Oh nee he...
Hoe heerlijk is fokquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:22 schreef HeatWave het volgende:
Ik zeg iets dat ik eigenlijk gemeen bedoel, maar dan doe ik er een knipoog PI bij en dan kan je niet boos worden op mijn kutopmerking.
Nee, kat zat vast, ik moest wel helpen.quote:
/hilarische grapquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, kat zat vast, ik moest wel helpen.
Oh, dat is lastig. Oude kat van ons vroeger had epilepsie, maar dat stomme ding lag ook heel graag op de vensterbank boven de verwarming. Dus iedere keer tijdens een insult knalde hij van die vensterbank af, zo hop in die verwarming.. Zie hem er dan maar eens normaal uit te plukkenquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, kat zat vast, ik moest wel helpen.
Oeh, dat is ook lastig. Wat voor verwarming was dat dan?quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:29 schreef Spirit82 het volgende:
Oh, dat is lastig. Oude kat van ons vroeger had epilepsie, maar dat stomme ding lag ook heel graag op de vensterbank boven de verwarming. Dus iedere keer tijdens een insult knalde hij van die vensterbank af, zo hop in die verwarming.. Zie hem er dan maar eens normaal uit te plukken
Wat had die van jou uitgespookt?
slecht, en met u?quote:
Waar gaat het heen met de wereldquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:49 schreef Techno het volgende:
De tarieven stijgen... beltegoed en breezers zijn niet afdoende meer...
Meisje (15) heeft seks voor handtas
geen idee, waarom gaat het nu pas die kant op vraag ik me afquote:
50 euroquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:49 schreef Techno het volgende:
De tarieven stijgen... beltegoed en breezers zijn niet afdoende meer...
Meisje (15) heeft seks voor handtas
Wel goed eigenlijk.quote:
Weet je wel dat zo'n Louis Vuitton tasje tweedehands gewoon 750 euro kost.quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:52 schreef Godtje het volgende:
50 euro![]()
Dat is ruim bovben minimumjeugdloon. Veel te ruim betaald
hotline met een hete parkeer-wachter-dame?quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig met telefonisch betaald parkeren
Maar de keuze is gemaakt volgens mij
mooi, houden zo!quote:
Ik zag jou maandag lopen, of je hebt een dubbelganger.quote:
Als je dat als vrouw wil hebben verdien je ook niet beter dan hoererenquote:Op woensdag 27 juli 2011 10:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Weet je wel dat zo'n Louis Vuitton tasje tweedehands gewoon 750 euro kost.
wat ben je voor een nicht dat je prijzen van handtassen kent?quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Weet je wel dat zo'n Louis Vuitton tasje tweedehands gewoon 750 euro kost.
Eerste de beste hit op Google.quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:56 schreef clevy het volgende:
wat ben je voor een nicht dat je prijzen van handtassen kent?
dus eigenlijk zijn alle vrouwen dat dan?quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je dat als vrouw wil hebben verdien je ook niet beter dan hoereren.
Die dingen zijn lelijk!!!quote:Op woensdag 27 juli 2011 10:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je dat als vrouw wil hebben verdien je ook niet beter dan hoereren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |