Tegen de tijd dat mensen mij gaan missen,moet het verder wel heel erg saai zijnquote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet voor te stellen en ik was bloedje serieus.
Die valse bescheidenheid vind ik niet bij jou passen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:24 schreef YipYip het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat mensen mij gaan missen,moet het verder wel heel erg saai zijn![]()
Je onderschat jezelf.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:24 schreef YipYip het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat mensen mij gaan missen,moet het verder wel heel erg saai zijn![]()
Nee, stomme YipYip, door dat semiwijvengedrag maar aannemen dat als het over hem gaat iemand het wel slecht zal bedoelen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:26 schreef missbehavin het volgende:
Stomme godt, een beetje bijna yipyip wegjagen
Oh ja, daar heb je ook wel weer een punt.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, stomme YipYip, door dat semiwijvengedrag maar aannemen dat als het over hem gaat iemand het wel slecht zal bedoelen.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Die valse bescheidenheid vind ik niet bij jou passen.
quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, stomme YipYip, door dat semiwijvengedrag maar aannemen dat als het over hem gaat iemand het wel slecht zal bedoelen.
Maar ik moet echt even wegquote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:26 schreef missbehavin het volgende:
Stomme godt, een beetje bijna yipyip wegjagen
Dan moet je me wel je pinpas geven.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:28 schreef YipYip het volgende:
[..]
Maar ik moet echt even weg![]()
![]()
Of doe jij ff boodschappen voor me?
Ja Miss. Doe dat even.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:28 schreef YipYip het volgende:
[..]
Maar ik moet echt even weg![]()
![]()
Of doe jij ff boodschappen voor me?
quote:
Ik wil niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk, doe jij het lekker, jij bent nu toch vrij.
*zucht* Vrouwen!!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan moet je me wel je pinpas geven.
Oh dus dan mag ik het weer opknappen? Lui wief!quote:
Ben ik weer niet goed genoeg?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dus dan mag ik het weer opknappen? Lui wief!
Je kan ook gewoon zeggen dat je niet wil hoor. Niet meteen zo defensief. Jeetje mina.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dus dan mag ik het weer opknappen? Lui wief!
Ik moest toch juist jouw boodschappen doen? Now I'm confused.quote:
Nergens voor nodig joh. Ik doe het zelf wel ffquote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik moest toch juist jouw boodschappen doen? Now I'm confused.
Ja sorrry.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon zeggen dat je niet wil hoor. Niet meteen zo defensief. Jeetje mina.
Ja! Mijn mams maakte het vroeger altijd, kijken of ik dat recept kan nabootsen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Met rijst en gehakt en andere lekkere dingetjes?
Dit moet een grap zijnquote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:38 schreef Techno het volgende:
Penislengte verklaart economische groei
lolwut?
Naaldraggen?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:37 schreef Samzz het volgende:
Godver, dikke bloeduitstorting op m'n arm. Stom wijf, met d'r naaldraggen.
Ik doneer bloed eens in de zoveel tijd. Gisteren moest ik weer en dat mens was heel onvoorzichtig. Niet secuur de naald erin steken, nee, voelen en hop. En eruit ging nog hardhandiger.quote:
Op die manier. Ik dacht even dat er iemand met naaldhakken over je arm heen was gelopen, maar dat zou natuurlijk gek zijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doneer bloed eens in de zoveel tijd. Gisteren moest ik weer en dat mens was heel onvoorzichtig. Niet secuur de naald erin steken, nee, voelen en hop. En eruit ging nog hardhandiger.
En nu bloedt het wondje steeds weer en zit er een bloeduitstorting. En ik wil nooit meer door haar geprikt worden.
idd, dat is haar taakquote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Op die manier. Ik dacht even dat er iemand met naaldhakken over je arm heen was gelopen, maar dat zou natuurlijk gek zijn.
Je weet maar nooit, natuurlijk. Maar, dat was het. Mijn ader is blauw en opgezetquote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Op die manier. Ik dacht even dat er iemand met naaldhakken over je arm heen was gelopen, maar dat zou natuurlijk gek zijn.
Ach wat is er nog gek in deze wereldquote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Chinezen vergelijken met Langlul-derdewereldnegers.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:38 schreef Techno het volgende:
Penislengte verklaart economische groei
lolwut?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |